Slaap lekker Liesje, wel lamp aan laten hoor, typt zo rot anders.quote:Op woensdag 17 december 2008 06:35 schreef liesje1979 het volgende:
* liesje1979 rent naar het knopje
klik
Speciaal voor Kaat!
Kusje voor manu
slaap lekker fok!
Het idee is, ik doe het uit jij doet het aan?quote:Op woensdag 17 december 2008 06:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Slaap lekker Liesje, wel lamp aan laten hoor, typt zo rot anders.
Gaan we nu ruzie maken om het lichtknopjequote:Op woensdag 17 december 2008 06:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het idee is, ik doe het uit jij doet het aan?
Daar valt toch niet op te jumpen! Of te trommelen.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Noek! Wat een takkeherrie![]()
Deze niet![]()
Kerstshoppen is oké oléoléquote:Op woensdag 17 december 2008 09:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar valt toch niet op te jumpen! Of te trommelen.
Want het is een vrolijke dag, Buufje! We gaan kerstshoppen vandaag!
Mariah is eng.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kerstshoppen is oké oléolé![]()
Ja, nee, dus, nou snap ik um.
Nog een voor de goeie mood dan maar??![]()
ook niet jumpbaar denk ik.
Puinzooien doe ik niet meer aan sinds ik van de suiker af ben. Daarom eet ik trouw elke avond een een apfelstrudel zodat ik muffig op de bank kan liggen. Het is een faaaaaassse!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja uiteraard is Mariah eng. Dat was het hele idee.![]()
Ik vind Cris Rea en Paul mcCartney wel de echt ultieme kerstnummers.![]()
Maar nu eerst de puinzooi
Heb je het bijgehouden?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Liesje slaap lekker, je was 24 uur op...
Ja, die ja, ik ben wel aan het experimenteren hoor. Dan van de Appie en dan weer van de C1000. Ik ben toch een beetje avontuurlijk, weet je. Die van de Appie is nog favoriet. Vanmiddag ga ik naar de Jumbo.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is het nut van bijhouden als je volgende week weer iets anders hebt?Van die diepgevroren apfelstrudel en dan ff in de oven?? die... Lekker met warme vanillesaus trouwens ook.
![]()
Persoonlijk ben ik She enorm aan het teleurstellen.Maar Januari kan nooit ver weg zijn
Aw!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:19 schreef Dementor het volgende:
Juud zei vanmorgen "mag ik een handdoekje?" en ik verstond dat als "ik vertel het aan Noekje".
Ik vind het zo erg omdat ik een slaaf ben van de verslavingen. Als ik een dag een reep pure chocolade eet om 11.00 uur dan eet ik vervolgens elke dag om 11.00 uur een reep pure chocolade. Totdat ik een uitsmijter eet om 11.00 uur. Scheelt wel in de pukkels.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
ach noek, je kan het ook zo zien; als ie het nu pas merkt heb je het lang verborgen kunnen houden![]()
En doe maar niet botox enzo. bah! Dan nog maar een rondje apfelstrudel.![]()
Ik zit nu even in een kerstkransjesperiode. En die gaat straks naadloos over in een appelflap/oliebollen fase.
Nee Dementor, niet op papier, ik herinner me het van die lieverd.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:33 schreef noekje het volgende:
Ik ga altijd samen met mams oliebollen bakken. Eigenlijk sta ik erbij te roken in de schuur en leg haar uit wat zwaffelen is.![]()
Oh ik ben ook heel verslavingsgevoelig. Gelukkig ben ik van de magnums afgekickt inmiddelsquote:Op woensdag 17 december 2008 10:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het zo erg omdat ik een slaaf ben van de verslavingen. Als ik een dag een reep pure chocolade eet om 11.00 uur dan eet ik vervolgens elke dag om 11.00 uur een reep pure chocolade. Totdat ik een uitsmijter eet om 11.00 uur. Scheelt wel in de pukkels.![]()
Ik ga altijd samen met mams oliebollen bakken. Eigenlijk sta ik erbij te roken in de schuur en leg haar uit wat zwaffelen is.Was het vorig jaar ook zo mistig bij jullie, Buuf?
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:06 schreef CarOnline het volgende:
Ja en waarom post ik steeds als verder iedereen iets Belangrijks en Groots aan het doen is?
Ik zit hier steeds alleen kerstfeest te vieren![]()
Eikels.
Vaarwel wrede wereld!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:11 schreef CarOnline het volgende:
Ahhhh en nou krijg ik mn kersticon óók niet voor elkaar.
Ik ga op de rails tegenover mn huis liggen![]()
![]()
Rotwereld!
dat zou ik ook doen..bedoel een troostkadootje voor mezelf...quote:Op woensdag 17 december 2008 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Caro....![]()
Beste is een troostende impulsaankoop te doen nu. En geen ijzel bij jullie? Geef je dat toch de schuld,
Ja, tips. Ik wil ook getroost worden.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
dat zou ik ook doen..bedoel een troostkadootje voor mezelf...
Ohh ik zou ook wegrennen, echt! Ik begrijp het helemaal. Iemand hoeft nu nog maar 'boe' te zeggen of ik ga brullenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:12 schreef hondjes het volgende:
en de grap was, toen ik tegen de boom zat..
had de hele dag bij de kapper gezeten om extensions in tezetten, en toen het klaar was, zeg ik tegen die griet.
aan de voorkant niet teveel knippen, kijk in de spiegel , heeft ze het toch gedaan,,,een plukje was tekort, en daar zat ik me zo aan te ergeren, dacht, gauw naar huis, en boem...
een klap, dacht , de hele voorkant zit in mekaar,
vlieg de auto uit, en ren naar binnen, terwijl een van de buren hardop lachte, na een kwartier keek ik, alleen een heel klein deukje.
vertel het mannetje,,,die begint me ook nog eens uit te lachen..
soms zijn er dagen, dat je denkt,,blij dat ze over zijn
Nee, geen ijzel, wel een beslagen achterruit.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Caro....![]()
Beste is een troostende impulsaankoop te doen nu. En geen ijzel bij jullie? Geef je dat toch de schuld,
Ja, heb er zin in!quote:
Joh neem die negert nou maar, van een paar huizen verder. Het is belangrijk om op goede voet met je buren te staan.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, geen ijzel, wel een beslagen achterruit.
En een donkere auto die SCHEEF op de oprit van de buren stond.
Ik bedoel... dan vráág je er ergens toch ook om?
Tis allemaal háár schuld!
Jij snapt het!!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:50 schreef hondjes het volgende:
tuurlijk is het haar schuld, net als die boom, waarom moet hij daar staan
ze houden gewoon geen rekening met ons...klote zooi..slaat nergens op..
Ik snap je nietquote:Op woensdag 17 december 2008 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh neem die negert nou maar, van een paar huizen verder. Het is belangrijk om op goede voet met je buren te staan.
Geeft niks hoor, 't is joúw dag!quote:
Ik heb vast een hersenschudding van de klap.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, 't is joúw dag!![]()
O nee..
Ja.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
Dat was ik niet! Dat was een neger!
Zoiets toch, Gert?
Misschien straks nog, nu eerst even een half uurtje bellen en wat werk bij anderen neerleggen. Dan heb ik daarna weer het recht om me suf te browsen en brokkenpiloterinnen aan het lachen te krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef CarOnline het volgende:
Vertel eens wat leuks. Laat Caro nog eens lachen vandaag
Oké, ik wacht hier op je!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien straks nog, nu eerst even een half uurtje bellen en wat werk bij anderen neerleggen. Dan heb ik daarna weer het recht om me suf te browsen en brokkenpiloterinnen aan het lachen te krijgen.
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!quote:
En dan strooi je wat KFC om de auto heen.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
Dat was ik niet! Dat was een neger!
Zoiets toch, Gert?
Welke Windows?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:25 schreef hondjes het volgende:
even wat anders, moet iedereen die windows installeren,
Welke windows?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:25 schreef hondjes het volgende:
middag loesje..
even wat anders, moet iedereen die windows installeren,
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:33 schreef hondjes het volgende:
een pleister voor windows..
er schijnt iets te zijn, waardoor je comp. open staat voor virussen,,een lekkage..
wel zie teletekst rtl7
Nog meer redenen voor FF.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:36 schreef Manu82 het volgende:
Ja, zag er iets op over RTL 7 net, was een lek in IE, maar weet niet wat ze van m'n computer moeten jatten en volgens mij werkt die firewall wel redelijk
Ik krijg altijd zo'n ding te zien dat er updates beschikbaar zijn ofzo, maar je kunt ook gewoon even naar de windows site gaan en zelf updaten denk ikquote:Op woensdag 17 december 2008 14:52 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe kan ik zien of dat automatisch gebeurt dan?
Ja, ik ben weer helemaal opgefleurd, dank jequote:Op woensdag 17 december 2008 14:54 schreef Gert het volgende:
Eej Caro, effe eentje uit de oude doos. Het is niet om te lachen maar wel om in een okeejere mood te komen.
http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf
Net alsof daar geen lekken inzitten, maar omdat maar 4% van de mensen die gebruikt, worden deze fouten niet ontdekt. Maar reken maar dat ze erin zittenquote:
En dan een melding krijgen "U bent slachtoffer van illegale software"!quote:
Die update heb ik ook uitgezetquote:Op woensdag 17 december 2008 15:17 schreef Coos het volgende:
[..]
En dan een melding krijgen "U bent slachtoffer van illegale software"!![]()
Een normaal mens wel ja.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die update heb ik ook uitgezet![]()
Maar een normaal mens heeft een geregistreerde(legale) versie
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die update heb ik ook uitgezet![]()
Maar een normaal mens heeft een geregistreerde(legale) versie
antiwpa ftw![]()
klopt, ik ga software een beetje kopenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je bent zelf abnormaal
![]()
Oh nee, ik heb recent mijn leven gebeterd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |