Welke Windows?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:25 schreef hondjes het volgende:
even wat anders, moet iedereen die windows installeren,
Welke windows?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:25 schreef hondjes het volgende:
middag loesje..
even wat anders, moet iedereen die windows installeren,
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:33 schreef hondjes het volgende:
een pleister voor windows..
er schijnt iets te zijn, waardoor je comp. open staat voor virussen,,een lekkage..
wel zie teletekst rtl7
Nog meer redenen voor FF.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:36 schreef Manu82 het volgende:
Ja, zag er iets op over RTL 7 net, was een lek in IE, maar weet niet wat ze van m'n computer moeten jatten en volgens mij werkt die firewall wel redelijk
Ik krijg altijd zo'n ding te zien dat er updates beschikbaar zijn ofzo, maar je kunt ook gewoon even naar de windows site gaan en zelf updaten denk ikquote:Op woensdag 17 december 2008 14:52 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe kan ik zien of dat automatisch gebeurt dan?
Ja, ik ben weer helemaal opgefleurd, dank jequote:Op woensdag 17 december 2008 14:54 schreef Gert het volgende:
Eej Caro, effe eentje uit de oude doos. Het is niet om te lachen maar wel om in een okeejere mood te komen.
http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf
Net alsof daar geen lekken inzitten, maar omdat maar 4% van de mensen die gebruikt, worden deze fouten niet ontdekt. Maar reken maar dat ze erin zittenquote:
En dan een melding krijgen "U bent slachtoffer van illegale software"!quote:
Die update heb ik ook uitgezetquote:Op woensdag 17 december 2008 15:17 schreef Coos het volgende:
[..]
En dan een melding krijgen "U bent slachtoffer van illegale software"!![]()
Een normaal mens wel ja.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die update heb ik ook uitgezet![]()
Maar een normaal mens heeft een geregistreerde(legale) versie
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die update heb ik ook uitgezet![]()
Maar een normaal mens heeft een geregistreerde(legale) versie
antiwpa ftw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |