dat zou ik ook doen..bedoel een troostkadootje voor mezelf...quote:Op woensdag 17 december 2008 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Caro....![]()
Beste is een troostende impulsaankoop te doen nu. En geen ijzel bij jullie? Geef je dat toch de schuld,
Ja, tips. Ik wil ook getroost worden.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
dat zou ik ook doen..bedoel een troostkadootje voor mezelf...
Ohh ik zou ook wegrennen, echt! Ik begrijp het helemaal. Iemand hoeft nu nog maar 'boe' te zeggen of ik ga brullenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:12 schreef hondjes het volgende:
en de grap was, toen ik tegen de boom zat..
had de hele dag bij de kapper gezeten om extensions in tezetten, en toen het klaar was, zeg ik tegen die griet.
aan de voorkant niet teveel knippen, kijk in de spiegel , heeft ze het toch gedaan,,,een plukje was tekort, en daar zat ik me zo aan te ergeren, dacht, gauw naar huis, en boem...
een klap, dacht , de hele voorkant zit in mekaar,
vlieg de auto uit, en ren naar binnen, terwijl een van de buren hardop lachte, na een kwartier keek ik, alleen een heel klein deukje.
vertel het mannetje,,,die begint me ook nog eens uit te lachen..
soms zijn er dagen, dat je denkt,,blij dat ze over zijn
Nee, geen ijzel, wel een beslagen achterruit.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Caro....![]()
Beste is een troostende impulsaankoop te doen nu. En geen ijzel bij jullie? Geef je dat toch de schuld,
Ja, heb er zin in!quote:
Joh neem die negert nou maar, van een paar huizen verder. Het is belangrijk om op goede voet met je buren te staan.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, geen ijzel, wel een beslagen achterruit.
En een donkere auto die SCHEEF op de oprit van de buren stond.
Ik bedoel... dan vráág je er ergens toch ook om?
Tis allemaal háár schuld!
Jij snapt het!!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:50 schreef hondjes het volgende:
tuurlijk is het haar schuld, net als die boom, waarom moet hij daar staan
ze houden gewoon geen rekening met ons...klote zooi..slaat nergens op..
Ik snap je nietquote:Op woensdag 17 december 2008 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh neem die negert nou maar, van een paar huizen verder. Het is belangrijk om op goede voet met je buren te staan.
Geeft niks hoor, 't is joúw dag!quote:
Ik heb vast een hersenschudding van de klap.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, 't is joúw dag!![]()
O nee..
Ja.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
Dat was ik niet! Dat was een neger!
Zoiets toch, Gert?
Misschien straks nog, nu eerst even een half uurtje bellen en wat werk bij anderen neerleggen. Dan heb ik daarna weer het recht om me suf te browsen en brokkenpiloterinnen aan het lachen te krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef CarOnline het volgende:
Vertel eens wat leuks. Laat Caro nog eens lachen vandaag
Oké, ik wacht hier op je!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien straks nog, nu eerst even een half uurtje bellen en wat werk bij anderen neerleggen. Dan heb ik daarna weer het recht om me suf te browsen en brokkenpiloterinnen aan het lachen te krijgen.
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!quote:
En dan strooi je wat KFC om de auto heen.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
Dat was ik niet! Dat was een neger!
Zoiets toch, Gert?
Welke Windows?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:25 schreef hondjes het volgende:
even wat anders, moet iedereen die windows installeren,
Welke windows?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:25 schreef hondjes het volgende:
middag loesje..
even wat anders, moet iedereen die windows installeren,
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:33 schreef hondjes het volgende:
een pleister voor windows..
er schijnt iets te zijn, waardoor je comp. open staat voor virussen,,een lekkage..
wel zie teletekst rtl7
Nog meer redenen voor FF.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:36 schreef Manu82 het volgende:
Ja, zag er iets op over RTL 7 net, was een lek in IE, maar weet niet wat ze van m'n computer moeten jatten en volgens mij werkt die firewall wel redelijk
Ik krijg altijd zo'n ding te zien dat er updates beschikbaar zijn ofzo, maar je kunt ook gewoon even naar de windows site gaan en zelf updaten denk ikquote:Op woensdag 17 december 2008 14:52 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe kan ik zien of dat automatisch gebeurt dan?
Ja, ik ben weer helemaal opgefleurd, dank jequote:Op woensdag 17 december 2008 14:54 schreef Gert het volgende:
Eej Caro, effe eentje uit de oude doos. Het is niet om te lachen maar wel om in een okeejere mood te komen.
http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf
Net alsof daar geen lekken inzitten, maar omdat maar 4% van de mensen die gebruikt, worden deze fouten niet ontdekt. Maar reken maar dat ze erin zittenquote:
En dan een melding krijgen "U bent slachtoffer van illegale software"!quote:
Die update heb ik ook uitgezetquote:Op woensdag 17 december 2008 15:17 schreef Coos het volgende:
[..]
En dan een melding krijgen "U bent slachtoffer van illegale software"!![]()
Een normaal mens wel ja.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die update heb ik ook uitgezet![]()
Maar een normaal mens heeft een geregistreerde(legale) versie
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die update heb ik ook uitgezet![]()
Maar een normaal mens heeft een geregistreerde(legale) versie
antiwpa ftw![]()
klopt, ik ga software een beetje kopenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je bent zelf abnormaal
![]()
Oh nee, ik heb recent mijn leven gebeterd![]()
Hoi LSquote:
Dat hoeft toch ook niet als je foon stuk is? Een nieuwe batterij zou de truck toch al moeten doen dunkt mij....quote:Op woensdag 17 december 2008 15:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn mobiel heeft de geest gegeven, laadt niet meer op, dus kan alleen nog aan de lader dat ding gebruiken.
En een nieuwe abo kan/mag ik nergens afsluiten goffer de goffer.
Das minder iddquote:Op woensdag 17 december 2008 15:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn mobiel heeft de geest gegeven, laadt niet meer op, dus kan alleen nog aan de lader dat ding gebruiken.
En een nieuwe abo kan/mag ik nergens afsluiten goffer de goffer.
Hoezo alweer?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:38 schreef HiDiHo het volgende:
Ik krijg nu al honger, vandaag macaroni![]()
Soep alweer op LS?
Niet als de batterij geen stroom krijgtquote:Op woensdag 17 december 2008 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet als je foon stuk is? Een nieuwe batterij zou de truck toch al moeten doen dunkt mij....
Ik ben ook al een beetje aan het kijken.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Das minder idd![]()
Ik moet zelf ook een nieuwe, ik weet alleen nog niet welke. Ik wil er iig wifi op hebben zodat ik overal gratis internet heb.
Groot geheugen en 5mp foto.
Suggesties zijn welkom, ik neem een 2 jaar contract, dan moet ie toch zonder bijbetalen te vinden zijn.
Ik krijg een aanbieding van vodafone omdat ik al een contract had, blijkt dat ik dan meer betaal dan voor nieuwe klantenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben ook al een beetje aan het kijken.
Zitten best wel leuke aanbiedingen bij met leuke toestellen.
Ik hoef iig geen Iphonequote:Op woensdag 17 december 2008 15:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind de Nokia N95 of de samsung Omnia wel leuke apparaatjes.
Ik kreeg gisteren ook een foontje voor vodafone. En daar was onder de ¤50 de schuldsanering geen bezwaar.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik krijg een aanbieding van vodafone omdat ik al een contract had, blijkt dat ik dan meer betaal dan voor nieuwe klanten
Kun je volgens mij beter een losse telefoon kopen en los aboquote:Op woensdag 17 december 2008 15:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind de Nokia N95 of de samsung Omnia wel leuke apparaatjes.
En dan zit je in de schuldsaneringquote:Op woensdag 17 december 2008 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren ook een foontje voor vodafone. En daar was onder de ¤50 de schuldsanering geen bezwaar.
Ben er nu ook ff aan het kijken en zitten leuke toestellen bij, waar je weer een paar jaar mee vooruit kan.
Ik wil er wel:
5 megapx camera met flitser
GPS
Internet
Dan is dit de goedkoopste qua prijs...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoef iig geen Iphone![]()
Die met touchscreen van samsung vind ik wel mooi, maar niet veel toestellen hebben wifi
Huub, kom er maar inquote:Op woensdag 17 december 2008 15:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je volgens mij beter een losse telefoon kopen en los abo
Ik MOET wifi hebben, anders betaal je je scheel aan internetquote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan is dit de goedkoopste qua prijs...
Samsung Omnia
Als mijn toestel het nog zou doen, dan zou ik geen nieuwe nodig hebben. Dus ik snap niet wat de schuldsanering er mee te maken heeft. Ik zal toch bereikbaar moeten zijn. Ik zal maar een telefoontje van het CWI of een uitzendbureau mislopen, dan pas gaat het je heel veel geld kosten. Altijd bereikbaar zijn is voor mij dus aardig belangrijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan zit je in de schuldsanering
En daar durf jij mee in het openbaar te bellen?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Nokia 1600 is ook een goed toestel.
Je kan er zelfs mee bellen en sms-sen.
Ik bedoel dat je nu een telefoon wilt kopen waar je 2 jaar aan vast zit. Zijn best kansen dat hij stuk gaat en dan neem je toch een risico denk ik. Als je gewoon een goedkoop abo neemt en je koopt er een redelijk telefoontje van 2 jaar oud voor terug ben je volgens mij een stuk goedkoper uit. Hou je ook nog wat geld over en hoef je niet elke dag soep te etenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als mijn toestel het nog zou doen, dan zou ik geen nieuwe nodig hebben. Dus ik snap niet wat de schuldsanering er mee te maken heeft. Ik zal toch bereikbaar moeten zijn. Ik zal maar een telefoontje van het CWI of een uitzendbureau mislopen, dan pas gaat het je heel veel geld kosten. Altijd bereikbaar zijn is voor mij dus aardig belangrijk.
Ik heb nu geen contract meer en betaal me scheelquote:Op woensdag 17 december 2008 16:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je nu een telefoon wilt kopen waar je 2 jaar aan vast zit. Zijn best kansen dat hij stuk gaat en dan neem je toch een risico denk ik. Als je gewoon een goedkoop abo neemt en je koopt er een redelijk telefoontje van 2 jaar oud voor terug ben je volgens mij een stuk goedkoper uit. Hou je ook nog wat geld over en hoef je niet elke dag soep te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |