dat zou ik ook doen..bedoel een troostkadootje voor mezelf...quote:Op woensdag 17 december 2008 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Caro....![]()
Beste is een troostende impulsaankoop te doen nu. En geen ijzel bij jullie? Geef je dat toch de schuld,
Ja, tips. Ik wil ook getroost worden.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
dat zou ik ook doen..bedoel een troostkadootje voor mezelf...
Ohh ik zou ook wegrennen, echt! Ik begrijp het helemaal. Iemand hoeft nu nog maar 'boe' te zeggen of ik ga brullenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:12 schreef hondjes het volgende:
en de grap was, toen ik tegen de boom zat..
had de hele dag bij de kapper gezeten om extensions in tezetten, en toen het klaar was, zeg ik tegen die griet.
aan de voorkant niet teveel knippen, kijk in de spiegel , heeft ze het toch gedaan,,,een plukje was tekort, en daar zat ik me zo aan te ergeren, dacht, gauw naar huis, en boem...
een klap, dacht , de hele voorkant zit in mekaar,
vlieg de auto uit, en ren naar binnen, terwijl een van de buren hardop lachte, na een kwartier keek ik, alleen een heel klein deukje.
vertel het mannetje,,,die begint me ook nog eens uit te lachen..
soms zijn er dagen, dat je denkt,,blij dat ze over zijn
Nee, geen ijzel, wel een beslagen achterruit.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Caro....![]()
Beste is een troostende impulsaankoop te doen nu. En geen ijzel bij jullie? Geef je dat toch de schuld,
Ja, heb er zin in!quote:
Joh neem die negert nou maar, van een paar huizen verder. Het is belangrijk om op goede voet met je buren te staan.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, geen ijzel, wel een beslagen achterruit.
En een donkere auto die SCHEEF op de oprit van de buren stond.
Ik bedoel... dan vráág je er ergens toch ook om?
Tis allemaal háár schuld!
Jij snapt het!!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:50 schreef hondjes het volgende:
tuurlijk is het haar schuld, net als die boom, waarom moet hij daar staan
ze houden gewoon geen rekening met ons...klote zooi..slaat nergens op..
Ik snap je nietquote:Op woensdag 17 december 2008 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh neem die negert nou maar, van een paar huizen verder. Het is belangrijk om op goede voet met je buren te staan.
Geeft niks hoor, 't is joúw dag!quote:
Ik heb vast een hersenschudding van de klap.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, 't is joúw dag!![]()
O nee..
Ja.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
Dat was ik niet! Dat was een neger!
Zoiets toch, Gert?
Misschien straks nog, nu eerst even een half uurtje bellen en wat werk bij anderen neerleggen. Dan heb ik daarna weer het recht om me suf te browsen en brokkenpiloterinnen aan het lachen te krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef CarOnline het volgende:
Vertel eens wat leuks. Laat Caro nog eens lachen vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |