quote:Op woensdag 17 december 2008 04:36 schreef dieenebart het volgende:
Ach jezus, zijn jullie nog wakker?
Bij mij is het pas half tien in de avond. Zit lekker in de states, het vriest hier als de ziekte![]()
Begon ergisteren, m'n vrienden noemen me nu 'Old Man Winter'... Lekker dan
Bartquote:Op woensdag 17 december 2008 04:36 schreef dieenebart het volgende:
Ach jezus, zijn jullie nog wakker?
Bij mij is het pas half tien in de avond. Zit lekker in de states, het vriest hier als de ziekte![]()
Begon ergisteren, m'n vrienden noemen me nu 'Old Man Winter'... Lekker dan
quote:Op woensdag 17 december 2008 04:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:zo was even een lang wegtrekkertje
![]()
Hoi Bart Lies en Manu
goeiemorgen.........
Dat dus, denk dat ik aan het eind van de ochtend nog even ga slapenquote:
Ja super!!! Vreemd om hier weer te zijn, het zijn namelijk hartstikke leuke mensen en bijzonder gastvrij. Maar het blijft een vreemd land. Overal dikke vadsige mensen. Vanmiddag een pizza'tje wezen eten met m'n ouwe buurjongen. Die is inmiddels getrouwd, dat is helemaal de traditie hier vordat je dertig wordt. Enneh... scheiden doen ze niet aanquote:Op woensdag 17 december 2008 04:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bart!
Heb je het naar je zin?
scheiden doen ze niet aan ?quote:Op woensdag 17 december 2008 04:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja super!!! Vreemd om hier weer te zijn, het zijn namelijk hartstikke leuke mensen en bijzonder gastvrij. Maar het blijft een vreemd land. Overal dikke vadsige mensen. Vanmiddag een pizza'tje wezen eten met m'n ouwe buurjongen. Die is inmiddels getrouwd, dat is helemaal de traditie hier vordat je dertig wordt. Enneh... scheiden doen ze niet aan
Beetje?quote:Op woensdag 17 december 2008 04:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben jij de hele nacht aan het baggeren geweest?
truste \bart en veel plezier daar........quote:Op woensdag 17 december 2008 04:51 schreef dieenebart het volgende:
Wel weer mooi geweest mensen, ik duik er ook lekker in. Morgen weer een lange, lange dag vakantie houden en kijken naar de sneeuwval. Oh ja, gisteren Catcher in the Rye gekocht, maar ik heb hem al bijna weer uit. Het zijn ook maar 214 lullige bladzijdes.
truste of goedemorgen allen!![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 04:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja super!!! Vreemd om hier weer te zijn, het zijn namelijk hartstikke leuke mensen en bijzonder gastvrij. Maar het blijft een vreemd land. Overal dikke vadsige mensen. Vanmiddag een pizza'tje wezen eten met m'n ouwe buurjongen. Die is inmiddels getrouwd, dat is helemaal de traditie hier vordat je dertig wordt. Enneh... scheiden doen ze niet aan
ah.......... Jaap ......... !quote:Op woensdag 17 december 2008 04:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ben een heul erg slecht mens! Fijn dat je het fijn hebt, en ik wilde wachten tot je het las, maar je interview met Jaap was tof, geef hem een kus van me als je hem weer spreekt!
quote:Op woensdag 17 december 2008 04:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah.......... Jaap ......... !
ik heb een hersen scan van Jaap![]()
wil je hem zien........... LS zou Jaap eigenlijk even moeten waarschuwen dat zijn medisch dossier
is uitgelekt........![]()
DIT IS HEM DE HERSEN SCAN VAN JAAP
[ afbeelding ]
quote:
Slaap lekker Liesje, wel lamp aan laten hoor, typt zo rot anders.quote:Op woensdag 17 december 2008 06:35 schreef liesje1979 het volgende:
* liesje1979 rent naar het knopje
klik
Speciaal voor Kaat!
Kusje voor manu
slaap lekker fok!
Het idee is, ik doe het uit jij doet het aan?quote:Op woensdag 17 december 2008 06:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Slaap lekker Liesje, wel lamp aan laten hoor, typt zo rot anders.
Gaan we nu ruzie maken om het lichtknopjequote:Op woensdag 17 december 2008 06:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het idee is, ik doe het uit jij doet het aan?
Daar valt toch niet op te jumpen! Of te trommelen.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Noek! Wat een takkeherrie![]()
Deze niet![]()
Kerstshoppen is oké oléoléquote:Op woensdag 17 december 2008 09:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar valt toch niet op te jumpen! Of te trommelen.
Want het is een vrolijke dag, Buufje! We gaan kerstshoppen vandaag!
Mariah is eng.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kerstshoppen is oké oléolé![]()
Ja, nee, dus, nou snap ik um.
Nog een voor de goeie mood dan maar??![]()
ook niet jumpbaar denk ik.
Puinzooien doe ik niet meer aan sinds ik van de suiker af ben. Daarom eet ik trouw elke avond een een apfelstrudel zodat ik muffig op de bank kan liggen. Het is een faaaaaassse!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja uiteraard is Mariah eng. Dat was het hele idee.![]()
Ik vind Cris Rea en Paul mcCartney wel de echt ultieme kerstnummers.![]()
Maar nu eerst de puinzooi
Heb je het bijgehouden?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Liesje slaap lekker, je was 24 uur op...
Ja, die ja, ik ben wel aan het experimenteren hoor. Dan van de Appie en dan weer van de C1000. Ik ben toch een beetje avontuurlijk, weet je. Die van de Appie is nog favoriet. Vanmiddag ga ik naar de Jumbo.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is het nut van bijhouden als je volgende week weer iets anders hebt?Van die diepgevroren apfelstrudel en dan ff in de oven?? die... Lekker met warme vanillesaus trouwens ook.
![]()
Persoonlijk ben ik She enorm aan het teleurstellen.Maar Januari kan nooit ver weg zijn
Aw!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:19 schreef Dementor het volgende:
Juud zei vanmorgen "mag ik een handdoekje?" en ik verstond dat als "ik vertel het aan Noekje".
Ik vind het zo erg omdat ik een slaaf ben van de verslavingen. Als ik een dag een reep pure chocolade eet om 11.00 uur dan eet ik vervolgens elke dag om 11.00 uur een reep pure chocolade. Totdat ik een uitsmijter eet om 11.00 uur. Scheelt wel in de pukkels.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
ach noek, je kan het ook zo zien; als ie het nu pas merkt heb je het lang verborgen kunnen houden![]()
En doe maar niet botox enzo. bah! Dan nog maar een rondje apfelstrudel.![]()
Ik zit nu even in een kerstkransjesperiode. En die gaat straks naadloos over in een appelflap/oliebollen fase.
Nee Dementor, niet op papier, ik herinner me het van die lieverd.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:33 schreef noekje het volgende:
Ik ga altijd samen met mams oliebollen bakken. Eigenlijk sta ik erbij te roken in de schuur en leg haar uit wat zwaffelen is.![]()
Oh ik ben ook heel verslavingsgevoelig. Gelukkig ben ik van de magnums afgekickt inmiddelsquote:Op woensdag 17 december 2008 10:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het zo erg omdat ik een slaaf ben van de verslavingen. Als ik een dag een reep pure chocolade eet om 11.00 uur dan eet ik vervolgens elke dag om 11.00 uur een reep pure chocolade. Totdat ik een uitsmijter eet om 11.00 uur. Scheelt wel in de pukkels.![]()
Ik ga altijd samen met mams oliebollen bakken. Eigenlijk sta ik erbij te roken in de schuur en leg haar uit wat zwaffelen is.Was het vorig jaar ook zo mistig bij jullie, Buuf?
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:06 schreef CarOnline het volgende:
Ja en waarom post ik steeds als verder iedereen iets Belangrijks en Groots aan het doen is?
Ik zit hier steeds alleen kerstfeest te vieren![]()
Eikels.
Vaarwel wrede wereld!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:11 schreef CarOnline het volgende:
Ahhhh en nou krijg ik mn kersticon óók niet voor elkaar.
Ik ga op de rails tegenover mn huis liggen![]()
![]()
Rotwereld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |