dat is vóor de 10, 9 als je bedenkt dat de landcode (bijv. +31) de 0 vervangt, alles na de 9 overgebleven getallen is weer gebakken.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met naar het buitenland bellen?
Telefoniesystemen zijn zo geprogrammeerd dat ze delen van het telefoonnummer herkennen. Als jij met 020 begint weet het systeem dat er nog maximaal 7 cijfers achteraan komen. Als je bijvoorbeeld +31 typt weet het systeem dat er nog maximaal 8 cijfers achteraan komen. Alles wat er na komt wordt gewoon niet meegerekend.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met naar het buitenland bellen?
Ik wist dus echt niet dat zulke telefoons bestonden, het is me nu een stuk duidelijker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor mensen die een telefoon hebben zonder van die letters op de bijbehorende cijfers. Think!
Nu je het zegt.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:16 schreef Stopdekonijnen het volgende:
Ik besefte laatst pas waarom standje 69 standje 69 heette, daarvoor dacht ik dat het net zo goed standje 47 had kunnen het oid.
Heb ik weer wat geleerdquote:Op woensdag 17 december 2008 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat parasol en paraplu eigenlijk gewoon tegen zon en tegen regen heten. En portemonee geldtransporteerder
Heeft echt lang geduurd voor die kwartjes vielen.
Mobieltjesquote:Op woensdag 17 december 2008 19:26 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Ik wist dus echt niet dat zulke telefoons bestonden, het is me nu een stuk duidelijker.
Ook in de tijd van de draaischijf, zeker in Engelstalige landen. Op dit toestel uit 1949 bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 18 december 2008 05:57 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
En behalve dat ook bijna elke huistelefoon na de tijd van de draaischijf.
weer wat geleerd vandaagquote:Op woensdag 17 december 2008 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat parasol en paraplu eigenlijk gewoon tegen zon en tegen regen heten. En portemonee geldtransporteerder
Heeft echt lang geduurd voor die kwartjes vielen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:40 schreef Miesjel het volgende:
finimal
einde pijn.. dus... ik ben nooit goed geweest in eh.. Frans?
Een Beiers koekjequote:Op zondag 21 december 2008 00:46 schreef GrupoBalanca het volgende:
dat bastogne ook een plaatsnaam is.. en niet alleen een koekje
quote:Op zondag 21 december 2008 00:57 schreef 2cv het volgende:
Dat vrachtwagens niet zoveel reservewielen hebben maar dat ze gewoon enorm zwaar zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |