En Rockabella is een andere surprise openmaken....quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:10 schreef Yoni het volgende:
Ik zit ook iets boven budget. En dan heb ik uiteindelijk nog voor de "low budget" variant van mijn oorspronkelijke idee gekozen ook.
Best lastig nog, voor 15 euro is genoeg leuks te vinden, maar die verzendkosten zijn hopeloos natuurlijk. Maar goed, ik denk dat mijn pakpapier al een hoop goed maakt
Ach, dan maak ik me ook nog eens nuttig vanavond!quote:
Hee dat is toevallig! Ik weet ook wie ik zelf hebquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
ik denk één te weten anders dan mijzelf. Ik denk dat ik weet wie mij heeft en ik weet natuurlijk wie ikzelf heb
Ah, ik ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:22 schreef Yoni het volgende:
Plaatjes staan ook al in de OPik was nog bezig
En Rocka: misschien kan je die keiharde verrassing nog meesturen, als Secret Santa surprise. Of als opvulling.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:42 schreef Jelief het volgende:ik heb een pakje!
Morgen kan ik eindelijk zelf aan de slag. Mijn streven is wel om het morgen ook te versturen anders ga ik mij druk maken dat het niet op tijd is. Een week moet toch wel genoeg zijn om binnen Nederland iets te verzenden.
en pics komen...
Nou, dan weet ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wie jij niet hebtquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:33 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hee dat is toevallig! Ik weet ook wie ik zelf heb
49 48 is best veelquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:40 schreef Webkim het volgende:
Ik weet niet precies wie ik allemaal niet heb hoor.
Als we alle wellusen en nietusen tellen, weet iedereen in een keer 50 clues! Dat schiet lekker op.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wie jij niet hebt
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef PM-girl het volgende:
Rocka, heb je te veel lijm gebruikt bij het inpakken?
ja, daarom had ik m al aangepast.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Weten dat je jezelf niet hebt telt toch ook debuurvrouw?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:43 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ja sorry, ik wist dat ik weer teveel zei...
de auto is gewilligquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:12 schreef lcicle het volgende:
Ja maar ik woon mega ver van het winkelcentrum vandaan
Karin, dat is zeker handig, want ik had sowieso al het adres van onze winkel opgegeven! Kun je meteen nog wat extra kopen, nu je de verzendkosten bespaartquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Weet je wat ik ga doen?
Mijn pakje gaat niet op de post.
Want ik ga zaterdag toevallig shoppen in een plaats waar deze secret santa het pakje heen moet brengen!
ja maar ze hebben wel precies wat je nodig bent!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:12 schreef Lois het volgende:
Zoveel leuke winkels heb je hier niet hoor Karin
Uiteraard! Daarom doe ik dat ook zo hoor, ik ben gewoon haske benieuwd naar je winkel!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:13 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Karin, dat is zeker handig, want ik had sowieso al het adres van onze winkel opgegeven! Kun je meteen nog wat extra kopen, nu je de verzendkosten bespaart
kijk maar uit want ik gooi er een paar zware kaarsen in, dat je ze niet op je kop krijgt!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:13 schreef huuphuup het volgende:
Oooeeeh ik ga onder de brievenbus liggen zaterdag Karin![]()
Ah leuk! meteen een fotoshoot! neem ik Meike ook even mee hoor!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:14 schreef Sugar het volgende:
Ga je dan vermomd, Karin? Leuk! Mijn camera ligt klaar!![]()
En mijn lootje krijgt 4 cadeautjes en een gedichtje!![]()
Maar ik hebgeen inpakpapier
en
geen doosje
waarin het past dan, he?
![]()
![]()
Ik vind het zo mooi te lezen dat iedereen zo druk is met mijn pakjesquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:14 schreef Sugar het volgende:
En mijn lootje krijgt 4 cadeautjes en een gedichtje!![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:15 schreef bixister het volgende:
ik heb m'n pakje ook gepost. rocka, 't past door de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. wel alvast sorry dat ik de badbruisbal daarvoor stuk heb moeten knijpen. maar jaaa. 't gaat om 't idee, toch?
Nou ja, iedereeeeeeen.....quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi te lezen dat iedereen zo druk is met mijn pakjes
Uh hoezo?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:19 schreef lcicle het volgende:
[..]
Maar jij hebt mij niet, dat weet ik
haha nou mensen die 't excelsheet nog open hebben staan: XXXkarinXXX heeft mij niet hoor! (quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Weet je wat ik ga doen?
Mijn pakje gaat niet op de post.
Want ik ga zaterdag toevallig shoppen in een plaats waar deze secret santa het pakje heen moet brengen!
ah, tot nu toe nog niet verstuurd dus??quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:26 schreef Lenaatje het volgende:
ik ga zo kadootjes inpakken en in het doosje doen maar zeg lekker niet wanneer ik het op de post doe..![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Bix, is niet erg van die bruisbal. Ik heb nl geen bad en zo kan ik de poeder gewoon over me heen strooien. Dan ga ik voor het gevoel wel effe in een emmer staanTnx!
Ik heb van jou ook nog niets ontvangen dus ik dacht al...quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:35 schreef Lenaatje het volgende:
Yppy graag gedaan hoor! En tuurlijk mocht ze het al openmaken!
En bix nee ik heb ze niet opgestuurd want ik moet ze nog inpakken...
Geeft niks Yoniquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:43 schreef Yoni het volgende:
Zo, ik heb mijn pakje ook klaar. Rocka, sorry voor al het plakband!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:15 schreef bixister het volgende:
ik heb m'n pakje ook gepost. rocka, 't past door de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. wel alvast sorry dat ik de badbruisbal daarvoor stuk heb moeten knijpen. maar jaaa. 't gaat om 't idee, toch?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:19 schreef Spuuglokje het volgende:
En ze mag nog blij zijn dat het geen douchegel was die zo in de envelop gegoten is...
geduld! je hoeft natuurlijjk ook niet alles in 1x te ontvangen he. we hebben een heel schema joh, ontvang je het verspreid!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook nog niets ontvangen dus ik dacht al...
Die heb ik vanmiddag toch al binnengekregen gekkie! Niet doorvertellen aan de restquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Kersjes?Dus mijn kadootje hoef je niet?
Wat vroeg ik ook alweer?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh! ik heb mijn secret Santa verleid tot een vraag!![]()
Nu weet ik het helemaal zeker![]()
dat doe ik wel voor je, bij aankomst morgen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb het ingepakt, maar ben vergeten een foto te maken
Met deze gedachte mijn post nog eens terug lezend lijkt het een oneerbaar voorstelquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:36 schreef Luchtbel het volgende:
Eigenlijk klinkt het best een beetje dirty toch; Secret Santa?
Ik noem dat gewoon creatief omgaan met het te besteden bedrag, ik heb ook zoiets erbij gestopt hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:37 schreef Luchtbel het volgende:
Mijn pakje is ook klaar. Ik heb er twee dingetjes uit mijn eigen kerstpakket bij gedaan. Dat mag gewoon toch, neem ik aan?
Tip: Kwekerij Wolters in Overdinkel verkoopt heel erg mooie ballen, voor weinig: 40 stuks voor ¤ 11,95, maar dit geheel offtopic natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2008 10:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik hoop dat iemand me plastic ballen stuurt. De boom staat al 3 dagen 'en nature' in de kamer (oftewel, kaal)
Ja zie je wel, daar is ze wel!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:32 schreef _evenstar_ het volgende:
IK lig echt helemaal dubbelgeweldig ik wa echt gewoon te laat met mijn internet aansluiting *sulk* , maar geniet net zo hard vcan het meelezen
Wow, hoe doe je dat?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb een partij kado`s gekocht, maar zit nog steeds niet aan het budgetVanmiddag nog maar ff verder shoppen denk ik
Whahaha!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Bix, is niet erg van die bruisbal. Ik heb nl geen bad en zo kan ik de poeder gewoon over me heen strooien. Dan ga ik voor het gevoel wel effe in een emmer staanTnx!
Dan ga ik nu alvast wat kloons inwerken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:37 schreef Webkim het volgende:
Ik geloof het zo huup! Volgende keer doet vast heel OUD mee.
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan ga ik nu alvast wat kloons inwerken.![]()
Hij zit ook in de bogaard he! Daar is het minder erg om naartoe te gaanquote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef Yoni het volgende:
Ja, de Action is echt een geweldige kadootjeswinkelZo jammer dat 'ie hier in Den Haag alleen ergens zit waar ik echt NOOIT kom. Moet er speciaal voor heenrijden en dat doe je toch minder snel (en nu zonder auto helemaal niet).
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Hij zit ook in de bogaard he! Daar is het minder erg om naartoe te gaan
Hij is niet alleen mega maar ook een bron van plezier, nu alquote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Debuurvrouw ik ben zwaar jaloers op jouw megadoos!
En hoe weet jij dat zo precies?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
De doos van DeBuuf is niet zo groot, die boom is gewoon zo klein
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:59 schreef E.T. het volgende:
Ik mocht daarnet niet in Bixis d'r winkelmandje kijken(die kwam ik tegen in een niet nader te noemen winkel in het winkelcentrum hier in de buurt)
Ik wilde het al wel gewoon meenemen, maar dat was ook al niet de bedoeling
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Was Bix in de Primark? Mooi, dan weet ik wie Huup heeft
Echt? In de Boogaard? Waadan? Waadan? Waadan? Alhoewel Arnold Spoelplein ook drie keer struikelen is.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wist ik helemaal niet!!! Je bent mijn held van de dag Maneki!Niet dat mijn lootje daar nu nog iets aan heeft, maar ik ben wel helemaal gelukkig nu
daar naast die dierenwinkel waar die puppies altijd zittenquote:Op woensdag 17 december 2008 12:31 schreef Memmel het volgende:
[..]
Echt? In de Boogaard? Waadan? Waadan? Waadan? Alhoewel Arnold Spoelplein ook drie keer struikelen is.
ik dacht nog 'dat stomme mens gaat voordringen' toen je je spullen zo bij die kassiere neergooidequote:Op woensdag 17 december 2008 12:22 schreef bixister het volgende:
hihi dat was grappig he ET.ik gooide m'n boodschappen nota bene bijna bij jou in 't mandje/op de band geloof ik. zie je ook meteen hoe verstrooid ik IRL ben.
![]()
was je op tijd bij school?
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:11 schreef mrien het volgende:
Ik ga net naar de brievenbus (brievenbus naast de voordeur), zit d'r een briefje in dat er een pakketje bij de buren is afgeleverdIk ben de hele tijd thuis geweest en geen bel gehoord
![]()
Maar ik dacht natuurlijkSecret Santa
![]()
Kom ik bij de buren, ligt daar inderdaad een pakje, leuk ingepakt in kerstpapier
Krijg ik het pakje in m'n handen, zwaar zeg![]()
Kijk ik op het etiketvoor m'n man een wijnpakket
(ook leuk natuurlijk)
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:09 schreef bixister het volgende:
nou ik noemde haar wel E.T. in 't openbaar, spuug, da's ook niet echt aardig he.
ET: "volgens mij ken ik jou!"
bix: "jij bent het ... E.T?!"
ik moest in de metro daarna nog de hele weg lachen hierom.
Mijn grapje was zo ongrappig dat zelfs jij het niet snaptquote:Op woensdag 17 december 2008 14:18 schreef bixister het volgende:
er zijn meer mensen die E.T. kennen dan mensen die bix kennen denk ik, spuug.
ik bedoel ook dat konijnenvoer hoor! (en paardenvoer, kippevoer, en wat al niet meer bix heetquote:Op woensdag 17 december 2008 14:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Mijn grapje was zo ongrappig dat zelfs jij het niet snapt
hahahah, dat vreet mevr hier nietquote:
Je snapte het welquote:Op woensdag 17 december 2008 14:28 schreef bixister het volgende:
[..]
ik bedoel ook dat konijnenvoer hoor! (en paardenvoer, kippevoer, en wat al niet meer bix heet).
of snap ik nu nog iets niet, spuuglokje?
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:11 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa kwam dus net diaan op het postkantoor tegen
Ik ga lekker naar een ander postkantoor dan....quote:Op woensdag 17 december 2008 14:52 schreef huuphuup het volgende:
Oeh Rocka! Kun je weer op de uitkijk gaan staan naar Diaan!!
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Je snapte het wel![]()
*stilletjes wegsluipt uit dit topic*
maar jou kan ik ook nog wel herkennen!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:33 schreef bixister het volgende:
zonder kinderen, poppejans. knap he!
Weejewelhoevérdais!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:24 schreef bixister het volgende:
online wel, maar onlangs, nee sorry! moejjeookgewoonffnaarAlexandriumkomen!zoals iedere weldenkende santa.
't was de eerste keer in m'n leven dat ik in dat winkelcentrum was.![]()
ik moest er ook een heel end voor in de trein zitten hoor. wat dacht jij dan. je moet er wel iets voor over hebben natuurlijk.quote:
Ik heb anders een auto hoor.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:39 schreef freecell het volgende:
Whehe
Wel lollig. Volgens mij ben ik de enige Groninger, dus hier geen SS tegenkomkans
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:41 schreef bixister het volgende:
[..]
ik moest er ook een heel end voor in de trein zitten hoor. wat dacht jij dan. je moet er wel iets voor over hebben natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:37 schreef Poppejans het volgende:
offtopic: ik wist niet dat je Serious request postzegels kon kopen, das wel v een goed doel, ga ik denk ik ook nog even doen van de week! Volgens mij gaat dat echt lachen worden in dat glazen huis met Giel,Paul en Coen, wel 3 leuke djs!
ik vond 't ook dapper!quote:Op woensdag 17 december 2008 17:12 schreef E.T. het volgende:
Vond 't eigenlijk best knap van mezelf dat ik bixis herkende zonder kinderen.. en haar ook nog aan durfde te spreken![]()
Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, ik was niet meer zeker van je irl naam
dat is een zielige winkelquote:Op woensdag 17 december 2008 12:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
daar naast die dierenwinkel waar die puppies altijd zitten
Ik wist het wel! Hihi!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:49 schreef Ynske het volgende:![]()
![]()
k heb een doos!!! een echte enorme huge doos!!!
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:49 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:49 schreef Ynske het volgende:![]()
![]()
Ja! Ik doe mee!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:58 schreef Yoni het volgende:
We kunnen wel een Bogaard-Action-meet doen![]()
Maar da's off topic verder
Ja? Rammelt ie?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:46 schreef Webkim het volgende:
Ik had nog helemaal geen pakje. Ik wou mijn Santa uit de tent lokken.![]()
Maar ik dénk dat de envelop die vandaag bezorgd werd wel voor onder de boom is.
Ha! En ik heb lekker niet gehaptquote:Op woensdag 17 december 2008 22:46 schreef Webkim het volgende:
Ik had nog helemaal geen pakje. Ik wou mijn Santa uit de tent lokken.![]()
46 met brakke laptopquote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef freecell het volgende:
Trouwens ik wéét welk huisnummer er staat en ik kan het er niet van maken, de persoon die het raadt krijgt een hele grote kerstkaart van mij
Damnquote:
Postcode goed, de rest niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:38 schreef sjak het volgende:
Mariken 106(?)
En nee, ik zal geen Molotovcocktail naar binnen gooien bij jou of je buren. Het is alleen zo dat je adres wel door veel mensen gelezen kan worden. Als jij dat geen probleem vindt prima toch. Ik vind het wel vriendelijk dat je ervoor gewaarschuwd wordt.
Ik haal het zo weer weg.
it isn't 186quote:Op donderdag 18 december 2008 12:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Pfff aandachtstrekker! Dat weet ik toch al lang
Als het geen 18b is is het186! Krijg ik nu een kerstkaart?
Wat is een vergootglas nou weer? En wat kan ik er mee?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hopelijk zit er een vergootglas in 1 van je 49 pakketten
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
vergrootglas.. typfout sorry
* LovelyLady loopt het topic alweer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |