Ja! Ik doe mee!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:58 schreef Yoni het volgende:
We kunnen wel een Bogaard-Action-meet doen![]()
Maar da's off topic verder
Ja? Rammelt ie?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:46 schreef Webkim het volgende:
Ik had nog helemaal geen pakje. Ik wou mijn Santa uit de tent lokken.![]()
Maar ik dénk dat de envelop die vandaag bezorgd werd wel voor onder de boom is.
Ha! En ik heb lekker niet gehaptquote:Op woensdag 17 december 2008 22:46 schreef Webkim het volgende:
Ik had nog helemaal geen pakje. Ik wou mijn Santa uit de tent lokken.![]()
46 met brakke laptopquote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef freecell het volgende:
Trouwens ik wéét welk huisnummer er staat en ik kan het er niet van maken, de persoon die het raadt krijgt een hele grote kerstkaart van mij
Damnquote:
Postcode goed, de rest niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:38 schreef sjak het volgende:
Mariken 106(?)
En nee, ik zal geen Molotovcocktail naar binnen gooien bij jou of je buren. Het is alleen zo dat je adres wel door veel mensen gelezen kan worden. Als jij dat geen probleem vindt prima toch. Ik vind het wel vriendelijk dat je ervoor gewaarschuwd wordt.
Ik haal het zo weer weg.
it isn't 186quote:Op donderdag 18 december 2008 12:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Pfff aandachtstrekker! Dat weet ik toch al lang
Als het geen 18b is is het186! Krijg ik nu een kerstkaart?
Wat is een vergootglas nou weer? En wat kan ik er mee?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hopelijk zit er een vergootglas in 1 van je 49 pakketten
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
vergrootglas.. typfout sorry
* LovelyLady loopt het topic alweer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |