En Rockabella is een andere surprise openmaken....quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:10 schreef Yoni het volgende:
Ik zit ook iets boven budget. En dan heb ik uiteindelijk nog voor de "low budget" variant van mijn oorspronkelijke idee gekozen ook.
Best lastig nog, voor 15 euro is genoeg leuks te vinden, maar die verzendkosten zijn hopeloos natuurlijk. Maar goed, ik denk dat mijn pakpapier al een hoop goed maakt
Ach, dan maak ik me ook nog eens nuttig vanavond!quote:
Hee dat is toevallig! Ik weet ook wie ik zelf hebquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
ik denk één te weten anders dan mijzelf. Ik denk dat ik weet wie mij heeft en ik weet natuurlijk wie ikzelf heb
Ah, ik ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:22 schreef Yoni het volgende:
Plaatjes staan ook al in de OPik was nog bezig
En Rocka: misschien kan je die keiharde verrassing nog meesturen, als Secret Santa surprise. Of als opvulling.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:42 schreef Jelief het volgende:ik heb een pakje!
Morgen kan ik eindelijk zelf aan de slag. Mijn streven is wel om het morgen ook te versturen anders ga ik mij druk maken dat het niet op tijd is. Een week moet toch wel genoeg zijn om binnen Nederland iets te verzenden.
en pics komen...
Nou, dan weet ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wie jij niet hebtquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:33 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hee dat is toevallig! Ik weet ook wie ik zelf heb
49 48 is best veelquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:40 schreef Webkim het volgende:
Ik weet niet precies wie ik allemaal niet heb hoor.
Als we alle wellusen en nietusen tellen, weet iedereen in een keer 50 clues! Dat schiet lekker op.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wie jij niet hebt
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef PM-girl het volgende:
Rocka, heb je te veel lijm gebruikt bij het inpakken?
ja, daarom had ik m al aangepast.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Weten dat je jezelf niet hebt telt toch ook debuurvrouw?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:43 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ja sorry, ik wist dat ik weer teveel zei...
de auto is gewilligquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:12 schreef lcicle het volgende:
Ja maar ik woon mega ver van het winkelcentrum vandaan
Karin, dat is zeker handig, want ik had sowieso al het adres van onze winkel opgegeven! Kun je meteen nog wat extra kopen, nu je de verzendkosten bespaartquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Weet je wat ik ga doen?
Mijn pakje gaat niet op de post.
Want ik ga zaterdag toevallig shoppen in een plaats waar deze secret santa het pakje heen moet brengen!
ja maar ze hebben wel precies wat je nodig bent!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:12 schreef Lois het volgende:
Zoveel leuke winkels heb je hier niet hoor Karin
Uiteraard! Daarom doe ik dat ook zo hoor, ik ben gewoon haske benieuwd naar je winkel!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:13 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Karin, dat is zeker handig, want ik had sowieso al het adres van onze winkel opgegeven! Kun je meteen nog wat extra kopen, nu je de verzendkosten bespaart
kijk maar uit want ik gooi er een paar zware kaarsen in, dat je ze niet op je kop krijgt!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:13 schreef huuphuup het volgende:
Oooeeeh ik ga onder de brievenbus liggen zaterdag Karin![]()
Ah leuk! meteen een fotoshoot! neem ik Meike ook even mee hoor!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:14 schreef Sugar het volgende:
Ga je dan vermomd, Karin? Leuk! Mijn camera ligt klaar!![]()
En mijn lootje krijgt 4 cadeautjes en een gedichtje!![]()
Maar ik hebgeen inpakpapier
en
geen doosje
waarin het past dan, he?
![]()
![]()
Ik vind het zo mooi te lezen dat iedereen zo druk is met mijn pakjesquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:14 schreef Sugar het volgende:
En mijn lootje krijgt 4 cadeautjes en een gedichtje!![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:15 schreef bixister het volgende:
ik heb m'n pakje ook gepost. rocka, 't past door de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. wel alvast sorry dat ik de badbruisbal daarvoor stuk heb moeten knijpen. maar jaaa. 't gaat om 't idee, toch?
Nou ja, iedereeeeeeen.....quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi te lezen dat iedereen zo druk is met mijn pakjes
Uh hoezo?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:19 schreef lcicle het volgende:
[..]
Maar jij hebt mij niet, dat weet ik
haha nou mensen die 't excelsheet nog open hebben staan: XXXkarinXXX heeft mij niet hoor! (quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Weet je wat ik ga doen?
Mijn pakje gaat niet op de post.
Want ik ga zaterdag toevallig shoppen in een plaats waar deze secret santa het pakje heen moet brengen!
ah, tot nu toe nog niet verstuurd dus??quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:26 schreef Lenaatje het volgende:
ik ga zo kadootjes inpakken en in het doosje doen maar zeg lekker niet wanneer ik het op de post doe..![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Bix, is niet erg van die bruisbal. Ik heb nl geen bad en zo kan ik de poeder gewoon over me heen strooien. Dan ga ik voor het gevoel wel effe in een emmer staanTnx!
Ik heb van jou ook nog niets ontvangen dus ik dacht al...quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:35 schreef Lenaatje het volgende:
Yppy graag gedaan hoor! En tuurlijk mocht ze het al openmaken!
En bix nee ik heb ze niet opgestuurd want ik moet ze nog inpakken...
Geeft niks Yoniquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:43 schreef Yoni het volgende:
Zo, ik heb mijn pakje ook klaar. Rocka, sorry voor al het plakband!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:15 schreef bixister het volgende:
ik heb m'n pakje ook gepost. rocka, 't past door de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. wel alvast sorry dat ik de badbruisbal daarvoor stuk heb moeten knijpen. maar jaaa. 't gaat om 't idee, toch?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:19 schreef Spuuglokje het volgende:
En ze mag nog blij zijn dat het geen douchegel was die zo in de envelop gegoten is...
geduld! je hoeft natuurlijjk ook niet alles in 1x te ontvangen he. we hebben een heel schema joh, ontvang je het verspreid!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook nog niets ontvangen dus ik dacht al...
Die heb ik vanmiddag toch al binnengekregen gekkie! Niet doorvertellen aan de restquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Kersjes?Dus mijn kadootje hoef je niet?
Wat vroeg ik ook alweer?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh! ik heb mijn secret Santa verleid tot een vraag!![]()
Nu weet ik het helemaal zeker![]()
dat doe ik wel voor je, bij aankomst morgen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb het ingepakt, maar ben vergeten een foto te maken
Met deze gedachte mijn post nog eens terug lezend lijkt het een oneerbaar voorstelquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:36 schreef Luchtbel het volgende:
Eigenlijk klinkt het best een beetje dirty toch; Secret Santa?
Ik noem dat gewoon creatief omgaan met het te besteden bedrag, ik heb ook zoiets erbij gestopt hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:37 schreef Luchtbel het volgende:
Mijn pakje is ook klaar. Ik heb er twee dingetjes uit mijn eigen kerstpakket bij gedaan. Dat mag gewoon toch, neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |