Wow, hoe doe je dat?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb een partij kado`s gekocht, maar zit nog steeds niet aan het budgetVanmiddag nog maar ff verder shoppen denk ik
Whahaha!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Bix, is niet erg van die bruisbal. Ik heb nl geen bad en zo kan ik de poeder gewoon over me heen strooien. Dan ga ik voor het gevoel wel effe in een emmer staanTnx!
Dan ga ik nu alvast wat kloons inwerken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:37 schreef Webkim het volgende:
Ik geloof het zo huup! Volgende keer doet vast heel OUD mee.
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan ga ik nu alvast wat kloons inwerken.![]()
Hij zit ook in de bogaard he! Daar is het minder erg om naartoe te gaanquote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef Yoni het volgende:
Ja, de Action is echt een geweldige kadootjeswinkelZo jammer dat 'ie hier in Den Haag alleen ergens zit waar ik echt NOOIT kom. Moet er speciaal voor heenrijden en dat doe je toch minder snel (en nu zonder auto helemaal niet).
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Hij zit ook in de bogaard he! Daar is het minder erg om naartoe te gaan
Hij is niet alleen mega maar ook een bron van plezier, nu alquote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Debuurvrouw ik ben zwaar jaloers op jouw megadoos!
En hoe weet jij dat zo precies?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
De doos van DeBuuf is niet zo groot, die boom is gewoon zo klein
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:59 schreef E.T. het volgende:
Ik mocht daarnet niet in Bixis d'r winkelmandje kijken(die kwam ik tegen in een niet nader te noemen winkel in het winkelcentrum hier in de buurt)
Ik wilde het al wel gewoon meenemen, maar dat was ook al niet de bedoeling
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Was Bix in de Primark? Mooi, dan weet ik wie Huup heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |