Als je een traag centrum wil hebben...quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:38 schreef wolferl het volgende:
Majstorovic die zweedse verdediger, die past prima bij Ajax.

Wij hebben Kennedy, Martina en Rommedahl in de uitverkoopquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Groningen:
- Joshua John (Sparta) of Dissels (ook Sparta)
Een goeie speler voor de rechterflank in elk geval.

Martina ken ik niet, Rommedahl mag je houden en Kennedy lijkt me een groot risico.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:43 schreef toma het volgende:
[..]
Wij hebben Kennedy, Martina en Rommedahl in de uitverkoop

Dan zou ik juist op Rommedahl hopen als ik jou wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Martina ken ik niet, Rommedahl mag je houden en Kennedy lijkt me een groot risico.
Meerdink is ook niet echt goed uit de verf gekomen, ik heb liever een talent die nog in de lift zit, en eentje die hard kan lopen bovendien (die John is lekker snel).

Waarom willen jullie Feyenoorders zo graag Tim Krul die jonge heeft nog nooit iets bewezen. Bij Den Haag niet en al helemaal niet bij Newcastle. Ik vind het nogal een grote gok om hem meteen eerste keeper te maken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:20 schreef Putdeksels het volgende:
Feyenoord heeft in de winter een flinke kwaliteitsinjectie nodig in de verdediging.
Een centrale verdediger, die ook op de rechtsback uit de voeten kan zou perfect zijn.
Aangezien Feyenoord waarschijnlijk geen geld heeft om te besteden moeten ze maar gaan kijken of huren (bij topclubs in Europa) een optie is.
Mocht De Guzman verkocht worden zou ik gelijk Tim Krul en El-Akchaoui proberen te strikken, al zit aan die laatste waarschijnlijk wel een flink prijskaartje.
In de verkoop:
-Greene
-Buijs
-Lucius

Ma..ar....maarr....maarrrrr Jenner dan?quote:

Geen idee, nooit zien ballen (op even tegen FC Twente na). Maar ik zie liever een linksbuiten dan een rechtsbuiten. Douglas is minder vaak geblesseerd dan Steur. Martina staat wel op het lijstje van Heracles, maar ze zijn in 1e instantie bezig met Hakola.quote:

Jenner mogen ze met een steen aan z'n nek in de Rijn dumpen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ma..ar....maarr....maarrrrr Jenner dan?![]()
()
Mocht Elia daadwerkelijk naar Ajax vertrekken (wat ik zo langzamerhand wel verwacht) zie ik nog inderdaad een verdediger komen.

Maar wel bij de clubs waar hij door Newcastle aan verhuurd is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:23 schreef superjood het volgende:
[..]
Waarom willen jullie Feyenoorders zo graag Tim Krul die jonge heeft nog nooit iets bewezen. Bij Den Haag niet en al helemaal niet bij Newcastle.

Ik zie hem liever dan Oleguer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je een traag centrum wil hebben...

Heb je hem nauwlettend kunnen volgen dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar wel bij de clubs waar hij door Newcastle aan verhuurd is.

Jij niet dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je hem nauwlettend kunnen volgen dan?

Van de Schotse competitie word je ook niet vrolijk, de enige 3 clubs die daar een redelijke aanval hebben zijn,Rangers, Hearts en Celtic. Dus daar blink je nog al snel uit. En bij Carslile waar hij nu speelt zou het een schande zijn als hij niet zou uitblinken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar wel bij de clubs waar hij door Newcastle aan verhuurd is.

Ken je ze ook allemaal (qua spel) of weet je dat ze op de shortlist staan ofzo?quote:
quote:Veendam:
Matthijs
Meerdink
Powel

Kjellstan is een aantal weken geleden ook al genoemd, "schijnt" een van de betere spelers in de amerikaanse competitie te zijn. Moa en Fall heb ik regelmatig wat beelden van mogen zien en die kunnen me wel bekoren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ken je ze ook allemaal (qua spel) of weet je dat ze op de shortlist staan ofzo?
[..]

Je moet ook nog verdedigen aan die linkerkant .. en wat doen we met urby?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:31 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax:
- Centrale verdediger of linksback (zodat Vermaelen naar het centrum kan)
- Elia zou leuk zijn
- Sulejmani blijft maar hopen op Pranjic, dus ik ook. Laat maar komen.

Fall schijnt niet zo'n fraai karakter te hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kjellstan is een aantal weken geleden ook al genoemd, "schijnt" een van de betere spelers in de amerikaanse competitie te zijn. Moa en Fall heb ik regelmatig wat beelden van mogen zien en die kunnen me wel bekoren.
Van de zoon van Ed Zijp begreep ik dat er wel meer speelt, maar dat hij meer uit Nijland met een biertje op krijgt, dan uit zijn eigen vader.
Bjarsmyr hoorde ik recent weer vallen, maar hoewel ze bijna rond waren, werd het ineens lastig toen andere (meer betalende) clubs zich meldden. Status: onbekend

Tja.. dat is maar net afhankelijk van hoe dat uitpakt. Liefst laat ik me eigenlijk gewoon weer verrassen door een naam die nog nooit is gevallen maar een groot succes blijkt te zijn. (Suarez bv)quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:25 schreef superjood het volgende:
[..]
Fall schijnt niet zo'n fraai karakter te hebben.

quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat dit over kerstcadeautjes ging

Doe mij maar die exclusieve Snopattas meneer de Kerstman.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat dit over kerstcadeautjes ging

We zijn het redelijk eensquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:56 schreef Prosac het volgende:
Groningen:
Kjellstan
Moa
Fall
Bjarsmyr
Linksmid
Linksback
Veendam:
Matthijs
Meerdink
Powel

Snoboots? Bij Ajax moeten jullie denk ik gewoon een beter Snot op de deur ipv van Snoleguer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe mij maar die exclusieve Snopattas meneer de Kerstman.

Een keertje geen bord-op-schoot-scouting zou ook weleens leuk zijn, zet die scouting dan maar eens aan het werk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:52 schreef koningdavid het volgende:
Elia en een goede verdediger (al zou ik niet direct een versterking uit de Eredvisie weten).

Leuke namen, Mertens en Kees zijn zeker wel Heraclesspelers.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:18 schreef Blawh het volgende:
Gonzalo Garcia/ Dries Mertens
Kees Luijckx/ Robbert Schilder
Goede buitenspeler (Juha Hakola?)
Eventueel nog een degelijke verdediger voor de breedte

Douglas mischien. Die hele Wielaart hype snap ik niet zoquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:52 schreef koningdavid het volgende:
Elia en een goede verdediger (al zou ik niet direct een versterking uit de Eredvisie weten).

Maar typisch een verdediger die voor het grote werk net te kort komt. In Nederland is dat dus geen probleem.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is geen hype, dat is de man die het bij FC Twente neerzet.

Dat is het nadeel. Wielaert is bijna 30. Op Douglas kun je daarentegen wel bouwen.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:13 schreef ub40_bboy het volgende:
Hou oud is die Wielaert wel niet? Die Douglas kunnen we met winst verkopen na een paar jaar.

Wielaert schijnt in zijn nieuwe contract een gelimiteerde transfersom van 3 miljoen te hebben. Ik zeg halen.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:13 schreef ub40_bboy het volgende:
Hou oud is die Wielaert wel niet? Die Douglas kunnen we met winst verkopen na een paar jaar.

quote:Op woensdag 17 december 2008 08:04 schreef Keltie het volgende:
Aangezien Feijenoord niet kan kopen richt ik mij maar even op de namen uit dit topic: Transfervrije spelers na 2008/ 2009
Ragnar Klavan
Ricky van den Bergh
Verder geen beeld op wat haalbaar voor Feijenoord is.

Wat? Klavan is volgens mij toch wel een veelbelovend gassie wat bij Feijenoord ook wel mee zou kunnen komen.quote:

Ik lachte om je eerste zin. Heerlijke zelfspot.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat? Klavan is volgens mij toch wel een veelbelovend gassie wat bij Feijenoord ook wel mee zou kunnen komen.
Vd Bergh, machtig spelertje vind ik dat
Goede trap en verder is het een klootzakkie
Je zou een elftal hebben met Hofs, vd Bergh en Theo Janssen

Vorige winter Groningen, deze Twente. Welk team wil je volgend jaar geplunderd zien?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:05 schreef Doezelhaar het volgende:
Wielaert, Douglas en Elia. Zo.. dan zijn we wel weer klaar in A'dam.

Zou kunnen hoor, al doe ik zulke opmerkingen altijd af als gelulquote:Op woensdag 17 december 2008 09:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik lachte om je eerste zin. Heerlijke zelfspot.
Overigens zijn Klavan en Vd Bergh mijns inziens niet spelers die Feyenoord weer de top3 in tillen...

Dan moeten we eerst worden overgenomen of zoquote:Op woensdag 17 december 2008 00:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Arsenal:
Lorik Cana
Xabi Alonso
Matuidi
Toulalan
Ben Arfa
Yaya Toure
Mbia
Ashley Young

Ik neem niet aan dat hij alle 5 de verdedigende middenvelders wil hebben uit het rijtjequote:Op woensdag 17 december 2008 10:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst worden overgenomen of zo

Nou, jullie werden niet voor niets -lang- geen kampioen...quote:Op woensdag 17 december 2008 09:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, al doe ik zulke opmerkingen altijd af als gelul
Ik wijs dan maar even naar de UEFA Cup selectie, die liep ook niet over van kwaliteit.
Natuurlijk had je een Van Hooijdonk en een Tomasson, maar ik gok niet dat ze in Dortmund, Milaan, Glasgow of zelfs Eindhoven wakker lagen van een Gyan, Zoetebier, Rzasa, De Haan en een Paauwe?
Maar het was wel een elftal wat klopte op dat moment.

Vind de UEFA Cup belangrijker als een kampioenschap. Tis specialer zeg maar..quote:Op woensdag 17 december 2008 10:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou, jullie werden niet voor niets -lang- geen kampioen...

quote:Op woensdag 17 december 2008 11:29 schreef tukkeronline het volgende:
Zolang er bij Twente niemand vertrekt, hoeft er ook niemand bij te komen. De eerste 11 zijn super, de bank is sterk, zeker in vergelijking met veel andere subtoppers.

Nee 1 van elke positie is goed.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst worden overgenomen of zo

Dat zou wel geweldig zijn maar wil je die nog kwijt in het elftal. Hij is volgens mij ook nog rechts en niet links dus. Want een links buiten zoals Giggs in zijn beste dagen kunnen we nog wel gebruiken. Want Nani kan het niet aan en Parkquote:

Die willen de almachtige Tim Krulquote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef toma het volgende:
Is Gentenaar niets voor Feijenoord na dit seizoen? Gewoon een klasse keeper die bij Ajax op de 3e rang is beland door Vermeer en Stekelenburg.

Nah, beetje oud. Het ruikt al muffig in De Kuip met al die bejaarden..quote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef toma het volgende:
Is Gentenaar niets voor Feijenoord na dit seizoen? Gewoon een klasse keeper die bij Ajax op de 3e rang is beland door Vermeer en Stekelenburg.

Hij is wel rechtsbenig, maar komt bij Villa altijd van links eigenlijk. Zijn linkse been is volgens mij ook niet heel slecht, het is geen Babel gelukkig.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zou wel geweldig zijn maar wil je die nog kwijt in het elftal. Hij is volgens mij ook nog rechts en niet links dus. Want een links buiten zoals Giggs in zijn beste dagen kunnen we nog wel gebruiken. Want Nani kan het niet aan en ParkJa Park is Park hard werken maar verder.

Had Ronaldo in het begin ook, dat gaat er nog wel uitquote:Op woensdag 17 december 2008 13:00 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Hij is wel rechtsbenig, maar komt bij Villa altijd van links eigenlijk. Zijn linkse been is volgens mij ook niet heel slecht, het is geen Babel gelukkig.Kan ook mooi met Ronaldo van flank wisselen. Park is wel handig voor die paar wedstrijden dat je veel moet verdedigen, maar waarom hij bijvoorbeeld tegen Sunderland startte snap ik echt niet, in zo'n wedstrijd heb je niks aan hem omdat zijn techniek te beperkt is. Giggs heeft zijn beste tijd idd wel gehad en Nani heeft in principe wel alles wat een buitenspeler nodig heeft maar er zitten nog teveel slechte wedstrijden tussen en hij is helaas blind aan de bal

Hoop ik ook, maar Ronaldo zag je op dat gebied echt progressie maken, dat zie ik absoluut niet bij Nani eigenlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef superjood het volgende:
[..]
Had Ronaldo in het begin ook, dat gaat er nog wel uit

Gelukkig heeft Chelsea geen geld om te kopenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:43 schreef mcyodogg het volgende:
Voor Chelsea: Aguero, Villa, Young, Benzema, dat werk![]()
Met name Young, dat is een type voetballer die ze niet hebben gehad sinds Robben weg is. Eigenlijk wil ik gewoon Robben terug, maar ja

Doorgestreepte opties hebben al getekend of gekozen voor een andere club.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:18 schreef Blawh het volgende:
Gonzalo Garcia/ Dries Mertens
Kees Luijckx/ Robbert Schilder
Goede buitenspeler (Juha Hakola)

joaaaquote:

Deze nog steeds.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Arsenal:
Lorik Cana
Xabi Alonso
Matuidi
Toulalan
Yaya Toure

Wat heeft die arme ziel met je gedaan dat je z'n naam overal roept? Overigens vind ik het lastig om in te schatten of hij een echte versterking zou zijn. In de competitie afgelopen seizoen 29 wedstrijden, 5 doelpunten, maar ook 7 gele kaarten. En de aankoop centraal achterin moet eigenlijk wel beter zijn dan het duo Bak / Dingsdag..quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:31 schreef MaxPower het volgende:
Centrale verdediger (Wuytens?)
Linkshalf als Pranjic vertrekt
Goede spits a la Koevermans

Denk dat er 2 van de genoemde opties komen. Meer niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef Blawh het volgende:
Schopje maar.
[..]
Doorgestreepte opties hebben al getekend of gekozen voor een andere club.
Wensenlijstje komende zomer:
Linksback/ half
Jong-a-pin/ Snoyl/ Bodor
Linker centrale verdediger
Jong-a-pin
Middenvelder
Luijckx/ Kargbo
Aanvallende middenvelder
Garcia/ Cziommer
Goede buitenspeler
Er rekening mee houdend dat Steur veelal geblesseerd zal zijn.
Of uiteraard goede (onbekende) spelers uit de scouting voor de bovenstaande posities.

Boularouzquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:16 schreef toma het volgende:
Misschien onrealistisch, maar ik hoop er wel op![]()
Braafheid.
van der Vaart.
Pranjic.
Berg.

Kanu, Davids, Rijkaard, Blind, de Boer (2x), Litmanen, Oliseh, Dani ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:28 schreef biertank het volgende:
Ajax:
Babel
Sneijder
V.d. Vaart
Messi
v.d. Sar
Boula
Huntelaar
![]()
Wat zijn dromen soms mooi.

Is Jens Janssen niks voor Utrecht?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor Utrecht :
Ricky van Wolfswinkel
Arnold Kruiswijk
Een talentvolle rechtsback

Ja dat is wel een goeie he, maar als stand-in voor Cornelisse misschien iets te duur ?quote:

Wat zijn de sterke kwaliteiten van Obradovic? Waarom voor deze linksback wel direct 6/7 miljoen aftikken. Vertel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:55 schreef sjimz het volgende:
Van der Vaart heeft misschien 2 weken met Jol gewerkt

quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kanu, Davids, Rijkaard, Blind, de Boer (2x), Litmanen, Oliseh, Dani ?

lolquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:55 schreef sjimz het volgende:
Van der Vaart heeft misschien 2 weken met Jol gewerkt

Iwan Redan is nog vrijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Luijckx zou leuk zijn
maar belangrijker is een echte spits

Alleen Sjoerd Ars mag blijven??quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:46 schreef Omnifacer het volgende:
RBC:
1 keeper, 4 verdedigers, 4 middenvelders en 1 spits

Correctemundo. Is de enige die een beetje niveau heeft gehaald afgelopen seizoen, samen met Boddaert.quote:

Welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:20 schreef masterblackmesa het volgende:
Test 1234 ik ka n niet meer posten

Ik niet, ben net van de nachtmerries af. Mooie carriere heeft ie ook gehad na PSVquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:24 schreef mcyodogg het volgende:
De eerste 2 jaar vond ik Simons nog wel een verademing ten opzichte van Vogel, maar de laatste tijd ga ik dat kleine Zwitsertje toch steeds vaker missen.

Zweeds talent.quote:

Svensson, Bjarsmyr, Johansson en indien het mogelijk is met alle andere mogelijke geinteresseerden ook nog eventjes Rasmus Elm.quote:Op woensdag 24 juni 2009 07:05 schreef venomsnake het volgende:
Emir Bajrami.

Laten we gewoon dat hele Zweedse U21 elftal kopen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
Svensson, Bjarsmyr, Johansson en indien het mogelijk is met alle andere mogelijke geinteresseerden ook nog eventjes Rasmus Elm.
Landgren viel ook wel positief op in zijn invalbeurtje
kampioen, slotje.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |