Als je een traag centrum wil hebben...quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:38 schreef wolferl het volgende:
Majstorovic die zweedse verdediger, die past prima bij Ajax.
Wij hebben Kennedy, Martina en Rommedahl in de uitverkoopquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Groningen:
- Joshua John (Sparta) of Dissels (ook Sparta)
Een goeie speler voor de rechterflank in elk geval.
Martina ken ik niet, Rommedahl mag je houden en Kennedy lijkt me een groot risico.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:43 schreef toma het volgende:
[..]
Wij hebben Kennedy, Martina en Rommedahl in de uitverkoop
Dan zou ik juist op Rommedahl hopen als ik jou wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Martina ken ik niet, Rommedahl mag je houden en Kennedy lijkt me een groot risico.
Meerdink is ook niet echt goed uit de verf gekomen, ik heb liever een talent die nog in de lift zit, en eentje die hard kan lopen bovendien (die John is lekker snel).
Waarom willen jullie Feyenoorders zo graag Tim Krul die jonge heeft nog nooit iets bewezen. Bij Den Haag niet en al helemaal niet bij Newcastle. Ik vind het nogal een grote gok om hem meteen eerste keeper te maken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:20 schreef Putdeksels het volgende:
Feyenoord heeft in de winter een flinke kwaliteitsinjectie nodig in de verdediging.
Een centrale verdediger, die ook op de rechtsback uit de voeten kan zou perfect zijn.
Aangezien Feyenoord waarschijnlijk geen geld heeft om te besteden moeten ze maar gaan kijken of huren (bij topclubs in Europa) een optie is.
Mocht De Guzman verkocht worden zou ik gelijk Tim Krul en El-Akchaoui proberen te strikken, al zit aan die laatste waarschijnlijk wel een flink prijskaartje.
In de verkoop:
-Greene
-Buijs
-Lucius
Ma..ar....maarr....maarrrrr Jenner dan?quote:
Geen idee, nooit zien ballen (op even tegen FC Twente na). Maar ik zie liever een linksbuiten dan een rechtsbuiten. Douglas is minder vaak geblesseerd dan Steur. Martina staat wel op het lijstje van Heracles, maar ze zijn in 1e instantie bezig met Hakola.quote:
Jenner mogen ze met een steen aan z'n nek in de Rijn dumpen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ma..ar....maarr....maarrrrr Jenner dan?![]()
()
Mocht Elia daadwerkelijk naar Ajax vertrekken (wat ik zo langzamerhand wel verwacht) zie ik nog inderdaad een verdediger komen.
Maar wel bij de clubs waar hij door Newcastle aan verhuurd is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:23 schreef superjood het volgende:
[..]
Waarom willen jullie Feyenoorders zo graag Tim Krul die jonge heeft nog nooit iets bewezen. Bij Den Haag niet en al helemaal niet bij Newcastle.
Ik zie hem liever dan Oleguer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je een traag centrum wil hebben...
Heb je hem nauwlettend kunnen volgen dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar wel bij de clubs waar hij door Newcastle aan verhuurd is.
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je hem nauwlettend kunnen volgen dan?
Van de Schotse competitie word je ook niet vrolijk, de enige 3 clubs die daar een redelijke aanval hebben zijn,Rangers, Hearts en Celtic. Dus daar blink je nog al snel uit. En bij Carslile waar hij nu speelt zou het een schande zijn als hij niet zou uitblinken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar wel bij de clubs waar hij door Newcastle aan verhuurd is.
Ken je ze ook allemaal (qua spel) of weet je dat ze op de shortlist staan ofzo?quote:
quote:Veendam:
Matthijs
Meerdink
Powel
Kjellstan is een aantal weken geleden ook al genoemd, "schijnt" een van de betere spelers in de amerikaanse competitie te zijn. Moa en Fall heb ik regelmatig wat beelden van mogen zien en die kunnen me wel bekoren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ken je ze ook allemaal (qua spel) of weet je dat ze op de shortlist staan ofzo?
[..]
Je moet ook nog verdedigen aan die linkerkant .. en wat doen we met urby?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:31 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax:
- Centrale verdediger of linksback (zodat Vermaelen naar het centrum kan)
- Elia zou leuk zijn
- Sulejmani blijft maar hopen op Pranjic, dus ik ook. Laat maar komen.
Fall schijnt niet zo'n fraai karakter te hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kjellstan is een aantal weken geleden ook al genoemd, "schijnt" een van de betere spelers in de amerikaanse competitie te zijn. Moa en Fall heb ik regelmatig wat beelden van mogen zien en die kunnen me wel bekoren.
Van de zoon van Ed Zijp begreep ik dat er wel meer speelt, maar dat hij meer uit Nijland met een biertje op krijgt, dan uit zijn eigen vader.
Bjarsmyr hoorde ik recent weer vallen, maar hoewel ze bijna rond waren, werd het ineens lastig toen andere (meer betalende) clubs zich meldden. Status: onbekend
Tja.. dat is maar net afhankelijk van hoe dat uitpakt. Liefst laat ik me eigenlijk gewoon weer verrassen door een naam die nog nooit is gevallen maar een groot succes blijkt te zijn. (Suarez bv)quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:25 schreef superjood het volgende:
[..]
Fall schijnt niet zo'n fraai karakter te hebben.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat dit over kerstcadeautjes ging
Doe mij maar die exclusieve Snopattas meneer de Kerstman.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat dit over kerstcadeautjes ging
We zijn het redelijk eensquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:56 schreef Prosac het volgende:
Groningen:
Kjellstan
Moa
Fall
Bjarsmyr
Linksmid
Linksback
Veendam:
Matthijs
Meerdink
Powel
Snoboots? Bij Ajax moeten jullie denk ik gewoon een beter Snot op de deur ipv van Snoleguer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe mij maar die exclusieve Snopattas meneer de Kerstman.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |