Als je een traag centrum wil hebben...quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:38 schreef wolferl het volgende:
Majstorovic die zweedse verdediger, die past prima bij Ajax.
Wij hebben Kennedy, Martina en Rommedahl in de uitverkoopquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Groningen:
- Joshua John (Sparta) of Dissels (ook Sparta)
Een goeie speler voor de rechterflank in elk geval.
Martina ken ik niet, Rommedahl mag je houden en Kennedy lijkt me een groot risico.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:43 schreef toma het volgende:
[..]
Wij hebben Kennedy, Martina en Rommedahl in de uitverkoop
Dan zou ik juist op Rommedahl hopen als ik jou wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Martina ken ik niet, Rommedahl mag je houden en Kennedy lijkt me een groot risico.
Meerdink is ook niet echt goed uit de verf gekomen, ik heb liever een talent die nog in de lift zit, en eentje die hard kan lopen bovendien (die John is lekker snel).
Waarom willen jullie Feyenoorders zo graag Tim Krul die jonge heeft nog nooit iets bewezen. Bij Den Haag niet en al helemaal niet bij Newcastle. Ik vind het nogal een grote gok om hem meteen eerste keeper te maken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:20 schreef Putdeksels het volgende:
Feyenoord heeft in de winter een flinke kwaliteitsinjectie nodig in de verdediging.
Een centrale verdediger, die ook op de rechtsback uit de voeten kan zou perfect zijn.
Aangezien Feyenoord waarschijnlijk geen geld heeft om te besteden moeten ze maar gaan kijken of huren (bij topclubs in Europa) een optie is.
Mocht De Guzman verkocht worden zou ik gelijk Tim Krul en El-Akchaoui proberen te strikken, al zit aan die laatste waarschijnlijk wel een flink prijskaartje.
In de verkoop:
-Greene
-Buijs
-Lucius
Ma..ar....maarr....maarrrrr Jenner dan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |