quote:Op woensdag 17 december 2008 11:29 schreef tukkeronline het volgende:
Zolang er bij Twente niemand vertrekt, hoeft er ook niemand bij te komen. De eerste 11 zijn super, de bank is sterk, zeker in vergelijking met veel andere subtoppers.
Nee 1 van elke positie is goed.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst worden overgenomen of zo
Dat zou wel geweldig zijn maar wil je die nog kwijt in het elftal. Hij is volgens mij ook nog rechts en niet links dus. Want een links buiten zoals Giggs in zijn beste dagen kunnen we nog wel gebruiken. Want Nani kan het niet aan en Parkquote:
Die willen de almachtige Tim Krulquote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef toma het volgende:
Is Gentenaar niets voor Feijenoord na dit seizoen? Gewoon een klasse keeper die bij Ajax op de 3e rang is beland door Vermeer en Stekelenburg.
Nah, beetje oud. Het ruikt al muffig in De Kuip met al die bejaarden..quote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef toma het volgende:
Is Gentenaar niets voor Feijenoord na dit seizoen? Gewoon een klasse keeper die bij Ajax op de 3e rang is beland door Vermeer en Stekelenburg.
Hij is wel rechtsbenig, maar komt bij Villa altijd van links eigenlijk. Zijn linkse been is volgens mij ook niet heel slecht, het is geen Babel gelukkig.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zou wel geweldig zijn maar wil je die nog kwijt in het elftal. Hij is volgens mij ook nog rechts en niet links dus. Want een links buiten zoals Giggs in zijn beste dagen kunnen we nog wel gebruiken. Want Nani kan het niet aan en ParkJa Park is Park hard werken maar verder.
Had Ronaldo in het begin ook, dat gaat er nog wel uitquote:Op woensdag 17 december 2008 13:00 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Hij is wel rechtsbenig, maar komt bij Villa altijd van links eigenlijk. Zijn linkse been is volgens mij ook niet heel slecht, het is geen Babel gelukkig.Kan ook mooi met Ronaldo van flank wisselen. Park is wel handig voor die paar wedstrijden dat je veel moet verdedigen, maar waarom hij bijvoorbeeld tegen Sunderland startte snap ik echt niet, in zo'n wedstrijd heb je niks aan hem omdat zijn techniek te beperkt is. Giggs heeft zijn beste tijd idd wel gehad en Nani heeft in principe wel alles wat een buitenspeler nodig heeft maar er zitten nog teveel slechte wedstrijden tussen en hij is helaas blind aan de bal
Hoop ik ook, maar Ronaldo zag je op dat gebied echt progressie maken, dat zie ik absoluut niet bij Nani eigenlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef superjood het volgende:
[..]
Had Ronaldo in het begin ook, dat gaat er nog wel uit
Gelukkig heeft Chelsea geen geld om te kopenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:43 schreef mcyodogg het volgende:
Voor Chelsea: Aguero, Villa, Young, Benzema, dat werk![]()
Met name Young, dat is een type voetballer die ze niet hebben gehad sinds Robben weg is. Eigenlijk wil ik gewoon Robben terug, maar ja
Doorgestreepte opties hebben al getekend of gekozen voor een andere club.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:18 schreef Blawh het volgende:
Gonzalo Garcia/ Dries Mertens
Kees Luijckx/ Robbert Schilder
Goede buitenspeler (Juha Hakola)
joaaaquote:
Deze nog steeds.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Arsenal:
Lorik Cana
Xabi Alonso
Matuidi
Toulalan
Yaya Toure
Wat heeft die arme ziel met je gedaan dat je z'n naam overal roept? Overigens vind ik het lastig om in te schatten of hij een echte versterking zou zijn. In de competitie afgelopen seizoen 29 wedstrijden, 5 doelpunten, maar ook 7 gele kaarten. En de aankoop centraal achterin moet eigenlijk wel beter zijn dan het duo Bak / Dingsdag..quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:31 schreef MaxPower het volgende:
Centrale verdediger (Wuytens?)
Linkshalf als Pranjic vertrekt
Goede spits a la Koevermans
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |