I CAN KISS AWAY THE PAINquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:43 schreef IQM het volgende:
Breath luistert nu ook naar 'Hero'.Wat een homo.
Dude, what?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ik heb gisteren iemands tong gekust, dat voelt best vreemd!
So basicly, you kissed a girl and you liked it?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dr tong deed pijn en ze wilde er een kusje op.
Zo spel je dat nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
So basicly, you kissed a girl and you liked it?
SNAPPEN JULLIE 'M?!!1quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
So basicly, you kissed a girl and you liked it?
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:52 schreef IQM het volgende:
[..]
SNAPPEN JULLIE 'M?!!1
Bt zo van jaaa ik heb een tong gekust en ik zo, deksels als ik ben, draai de boel om en zeg zo van jaaa ik heb wel eens een kussen getongd, bwahahaha!!1!!
Common misspelling, alternative spelling, or the way it's meant to be spelt, depending on who you ask.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo spel je dat nieten ik heb toch niet met dr gezoend. IK HEB DR TONG GEKUST.
Dat is totaal anders
Ajax - Oss, finale Amstel Cup?quote:
Nevermindquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er Fasje, lukt het niet met leren? Of slaat dat kankerlijers op ons?
In de mijne gerookte zalm en chocolade vla...quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De mijne ook, want daar staat bier en patat in
quote:
In de mijne kaas en wijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de mijne gerookte zalm en chocolade vla...
gaat het fasjequote:
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen... laat mij niet lachen, dat doet pijn...quote:
Wel in mijn universum.quote:
hopelijk verliese zequote:
Makkiequote:
Dat had ik ook na mijn blindedarm ontsteking.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen... laat mij niet lachen, dat doet pijn...![]()
![]()
*hihi, Zotheid heeft een knor-lach
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:56 schreef gers het volgende:
[..]
gaat het fasje![]()
je bent toch niet boos op me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |