7 jaar kan je inderdaad als ouder zien ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:54 schreef Broekpaling het volgende:
Ik begin ook op oudere vrouwen te vallen.![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit me hier op te vreten van frustratie.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:20 schreef Lakitu het volgende:
Hou dit topique even hier, ik vind het strontvervelend dat de SC helemaal onderaan staat.
quote:
Jahquote:
Watte?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dankje.
Oh en Dagoduck typ eens normaal en fraubitch blah!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
7 jaar kan je inderdaad als ouder zien ja.
[..]
Ja, ik vind het heel erg.. gecondoleerd...quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
Pff, van je internet-vrienden moet je het maar hebben
Wat spontaanquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heel erg.. gecondoleerd...
Schat,quote:
Sorry, ik val af en toe maar in de categorie spontaan..quote:
Vast wel, maar ik heb er geen tijd voor. Moet echt zoveel doen. En moet nog even 3 dagen inhalen omdat ik zo nodig tussen kerst en oud & nieuw vrij wil zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, ik val af en toe maar in de categorie spontaan..
Maar mag je nou helemaal niet meer naar de borrel?
Ja, echt me reet. Ik was de eerste die hier over dat liedje begonquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:30 schreef Crane het volgende:
Zodat we Afcajos toch nog een beetje in ons midden hebben:
http://www.dumpert.nl/med(...)mag_ik_je_foto_.html
Goh, vreemd...quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb er geen tijd voor. Moet echt zoveel doen. En moet nog even 3 dagen inhalen omdat ik zo nodig tussen kerst en oud & nieuw vrij wil zijn
''blah''quote:
quote:
Sorryquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, echt me reet. Ik was de eerste die hier over dat liedje begon
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb er geen tijd voor. Moet echt zoveel doen. En moet nog even 3 dagen inhalen omdat ik zo nodig tussen kerst en oud & nieuw vrij wil zijn
Dat is wel van toepassing hier.quote:
Joehoequote:Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef IQM het volgende:
Ik luister naar Enrique Iglesias - Hero.
[/homo-post van de dag]
Dat is altijd!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel van toepassing hier.
Die hele toko komt nu ineens tot de conclusie dat er echt belachelijk veel gedaan moet worden voor 2009. Het hele jaar gebeurt er geen kont, en in de laatste 2 weken moet er ineens vanalles gebeuren
Craving for me, huh?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:36 schreef Fascination het volgende:
I can't stop this constant craving.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef IQM het volgende:
[/homo-post van de dag]
Maar wat een gelul. Kunnen ze niet in juli alvast beginnen met de voorbereidingen voor 2009?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is altijd!
Ik krijg nu hopelijk mn salaris ook nog voor de kerst!
Nu kun je Jude dus niet meer posten vandaagquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef IQM het volgende:
[/homo-post van de dag]
edereen is liever lui dan moe.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wat een gelul. Kunnen ze niet in juli alvast beginnen met de voorbereidingen voor 2009?
Zulk een gemis.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu kun je Jude dus niet meer posten vandaag!
Dat is zo, voor sommige dingen moet je tijd maken. Ook al betekend dat dat je niet alles kan doen wat direct zin heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
edereen is liever lui dan moe.
Ook al ontkennen ze het nog zo hard!
Plus, sommige dingen kan je niet dan al gaan voorbereiden, ook omdat je het nog te druk hebt met 2008 zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |