Absoluut, Oleguer tegen de spitsen van Milanquote:Op woensdag 17 december 2008 14:56 schreef Chadi het volgende:
Ajax kan met dit elftal absoluut geen UEFA cup winnen. Die achterhoede zal Ajax nekken!
Feyenoord won hem met Gyan, Van Wonderen, Paauwe en Rzasa. Dat is nou ook niet bepaald denderend. Dus het kan best. De mentaliteit zie ik als een groter struikelblok.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:56 schreef Chadi het volgende:
Ajax kan met dit elftal absoluut geen UEFA cup winnen. Die achterhoede zal Ajax nekken!
Een betere verdediger i.p.v. Oleguer en ik zou niet weten waarom we niet de UEFA Cup zouden winnen. Maar weinig clubs zullen een veel betere aanval hebben dan wij, helemaal als we Elia er nog bij hebben.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:56 schreef Chadi het volgende:
Ik neem de trein van 1855.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:55 schreef fathank het volgende:
Zo dalijk in de trein naar Amsterdam
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Yolanthe is inderdaad![]()
![]()
![]()
Feyenoord de beste supporters....Het Legioen is verleden tijd.
Met Elia op de tribune zal de kans dat Ajax de Uef Cup wint niet groter worden denk ik?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een betere verdediger i.p.v. Oleguer en ik zou niet weten waarom we niet de UEFA Cup zouden winnen. Maar weinig clubs zullen een veel betere aanval hebben dan wij, helemaal als we Elia er nog bij hebben.
Ja, en ik moet zelf voor kolen zorgenquote:
Toch opvallend. Zal wel door die vier jaar Oranje zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:52 schreef Silenus het volgende:
De grote profvoetballerenquete is uit, in de kersteditie van de VI van vandaag. Staan wel wat grappige dingen in. Ik beperk me even tot de Ajax-gerelateerde dingen. 440 van de 760 benaderde profvoetballers hebben 'm ingevuld.
Slechts 3% vindt Marco v. Basten de beste hoofdtrainer in de eredivisie. (van Gaal leidt met 48,9%)
Chantal Janzen en Nicolette van Dam of vijf en zes, zouden bij mij één en twee zijn.quote:19,8% van de profvoetballers vindt Yolanthe Cabau van Kasbergen de geilste bitch van het land.
(Op 2 Doutzen Kroes en op 3 Katja Schuurman. En op 4, 7,1%, hun eigen vrouw/vriendin.Lulkoek.)
Nog vrij hoog!quote:9,7% denkt dat Ajax het beste beleid van Nederland voert. (Heerenveen leidt met 26,5%)
Telstar is wel vaag. Had Ajax hoger verwacht. Genoeg spelers die proberen te scoren door te zeggen nooit voor Ajax te willen spelen. Denk aan Danny Buijs en Lex Immers.quote:5,3% zou absoluut nooit voor Ajax willen spelen. (Telstar leidt met 28,6%, Ajax is de enige grote club in dit lijstje, Feyenoord op plek tien met 2,3% die nooit voor de Rotterdammers wil spelen)
Mooi.quote:26,3% vindt dat Ajax het mooiste tenue heeft, en hier leiden we ruim.
Op zich logisch.quote:27,7% zou het liefst voor Ajax willen spelen, ook hier leiden we voor Feyenoord (23%) en PSV (20,3%)
Onzin, ArenA is kut.quote:13,9% vindt de Arena het mooiste stadion van Nederland. (66% De Kuip, Ajax 2e)
Overduidelijk achttien Ajax-supporters dan.quote:4,1% vindt dat Ajax de beste supporters heeft (18 stemmen), bovenaan staat Feyenoord met 40,6%.
(![]()
![]()
)
Het is anoniem ingevuld, dus niemand heeft hier baat bij om te 'scoren'.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Telstar is wel vaag. Had Ajax hoger verwacht. Genoeg spelers die proberen te scoren door te zeggen nooit voor Ajax te willen spelen. Denk aan Danny Buijs en Lex Immers.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |