abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64085140
Dat Ajax Huntelaar voor 40 mil kon verkopen was een hoax. Ik vind juist dat Ajax het slim speelt de laatste tijd met het verkopen van topspelers, eindelijk krijgen we er een beetje geld voor. Enige minpunt was dat Sneijder zo vlak voor de deadline verkocht werd en er geen goede vervanger in huis was, waardoor we vorig seizoen een ernstig gebrek aan creativiteit op het middenveld hadden.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64085154
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:28 schreef Doezelhaar het volgende:
Van der Vaart komt niet.

-over en uit-
Dat dus.
pi_64085172
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:42 schreef Scorpie het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar stel we kopen een nu overbodige Elia, dan hebben we a) veel geld uitgegeven aan iemand die nog geen rendement oplevert en b) we hebben geen geld meer voor een verdediger.

Slechte zaak dus.
Waarom is Elia overbodig? Je zou kunnen stellen dat je daarmee de opvolger voor Suarez in huis haalt (wanneer die ook vertrekt) en dat Urby blijft is ook nog lang niet zeker.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 17 december 2008 @ 12:50:12 #229
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64085197
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:48 schreef koningdavid het volgende:
Dat Ajax Huntelaar voor 40 mil kon verkopen was een hoax. Ik vind juist dat Ajax het slim speelt de laatste tijd met het verkopen van topspelers, eindelijk krijgen we er een beetje geld voor. Enige minpunt was dat Sneijder zo vlak voor de deadline verkocht werd en er geen goede vervanger in huis was, waardoor we vorig seizoen een ernstig gebrek aan creativiteit op het middenveld hadden.
Nou ja Hoax, niet 100% bevestigd. .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64085258
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ze niet verkopen .

Nee, ik snap je punt. Maar ze doen het niet slim. Verkoop hem dan maar voor 40 in de zomer. Het is niet dat ze dit voor het eerst doen.

Goeie spelers zijn op een gegeven moment niet meer te houden, maar Ajax moet daar slimmer op anticiperen en juist handelen. Nu houden ze altijd stuk bij voet, en laten hem toch gaan en doen weer wat "paniek" aankopen.

Toegegeven, de vervanger van KJH hadden ze opzich al gehaald, maar waarom speelde hij er niet al een jaar? Voor zijn blessure was Cvita nooit een optie, en toen KJH geblesseerd was ook niet, pas toen hij weg ging was hij opeens de eerste keuze van MvB.
Wat een bullshit. Toen Klaas-Jan geblesseerd was, was Dario al een tijdje geblesseerd. Op het moment dat Dario fit raakte (tegen Volendam) was hij meteen eerste keus. MvB heeft meerdere keren gezegd dat Dario al het vertrouwen krijgt. Hij krijgt ook alle kans om zich te bewijzen net zoals alle andere spelers uit de selectie.
quote:
Wat gaan ze doen als er morgen iemand voor Suarez staat? Dus ja, dan denk ik dat Elia halen wel slim kan zijn op het moment. Maar dit is dan voor het eerst .

Maar de eerste noodzaak ligt achterin..
Suarez gaat nog niet weg, komende zomer ook niet tenzij er een gruwelijk hoog bod komt. Maar dan praat je over bedragen van 40 miljoen.
pi_64085297
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voor zijn blessure was Cvita nooit een optie, en toen KJH geblesseerd was ook niet, pas toen hij weg ging was hij opeens de eerste keuze van MvB.
Toen KJH geblesseerd was, was Cvitanich ook geblesseerd. Remember?
pi_64085352
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:52 schreef toma het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Toen Klaas-Jan geblesseerd was, was Dario al een tijdje geblesseerd. Op het moment dat Dario fit raakte (tegen Volendam) was hij meteen eerste keus. MvB heeft meerdere keren gezegd dat Dario al het vertrouwen krijgt. Hij krijgt ook alle kans om zich te bewijzen net zoals alle andere spelers uit de selectie.
[..]
Sterker nog, een heleboel andere spelers die het maar een uurtje zouden volhouden, zoals voor Cvitanich gold, waren misschien niet eens in de selectie opgenomen. Laat staan in de basis gestart.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64085545
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:08 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Van de zomer heb je die gezien: Oleguer. Niemand verwachtte dat hij zo zou tegen vallen
Ik verwachtte dat niet maar er waren hier een hele hoop mensen die hem wel tegen vonden vallen.
pi_64085548
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:52 schreef toma het volgende:

[..]

Suarez gaat nog niet weg, komende zomer ook niet tenzij er een gruwelijk hoog bod komt. Maar dan praat je over bedragen van 40 miljoen.
En wat nou als Suarez zich dan net zo gaat opstellen als toen bij de mogelijke overgang van Groningen naar Ajax? Zeg niet dat het niet kan..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64085617
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:01 schreef Breach het volgende:

[..]

En wat nou als Suarez zich dan net zo gaat opstellen als toen bij de mogelijke overgang van Groningen naar Ajax? Zeg niet dat het niet kan..
Dan sta je machteloos. Maar dat zal niet zomaar gebeuren, ik denk dat Ajax ook mee zal werken als een Europese topclub zich meld en flink wil betalen.
pi_64085640
Gunstig dat HSV en Villa tegen elkaar moeten, als Ajax met een enigszins ruime marge wint, zit groepswinst er dik in
pi_64085660
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:04 schreef Fiskus het volgende:
Gunstig dat HSV en Villa tegen elkaar moeten, als Ajax met een enigszins ruime marge wint, zit groepswinst er dik in
Denk dat het daar een gelijkspelletje word
pi_64085671
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:04 schreef Jasza het volgende:

[..]

Denk dat het daar een gelijkspelletje word
Zolang een van de twee maar niet met 3-0 wint.
pi_64085733
Voor de liefhebbers:

AjaxTV: Jong Utrecht - Jong Ajax
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_64085748
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja Hoax, niet 100% bevestigd. .
Blind zei zelf dat het een hoax was.
pi_64085785
1 Hamburger SV 3 2 0 1 6 4 - 2
2 Aston Villa 3 2 0 1 6 4 - 3
3 Ajax 3 2 0 1 6 3 - 2

Gelijkspel daar en winst Ajax is Ajax nr 1.
Hamburger 1-0 winst maakt 5-2, dan moeten wij met 2-0 winnen om nr 1 te worden.
Villa 1-0 winst maakt 5-3, onderling beter, dus moet Ajax met minimaal 2-0 winnen.

Zeg ik het goed?
pi_64085843
dus ajax moet gewoon met 2-0 winnen?
Wanneer is de loting voor de volgende ronde?
pi_64085898
Jammer dat Hamburg - Aston niet op TV te zien is.
pi_64085904
Ajax moet gewoon winnen al worden ze daardoor derde ( al kan het niet)
pi_64086014
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:49 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Waarom is Elia overbodig? Je zou kunnen stellen dat je daarmee de opvolger voor Suarez in huis haalt (wanneer die ook vertrekt) en dat Urby blijft is ook nog lang niet zeker.
Je kan hem nu toch niet opstellen, als Suarez en Urby gewoon blijven zoals eht er nu naar uitziet?
Kortom; dure bankzitter.
pi_64086165
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:07 schreef koningdavid het volgende:
Voor de liefhebbers:

dat passje op 6:30 van Danillo
  woensdag 17 december 2008 @ 13:24:00 #247
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64086268
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:10 schreef Svnn het volgende:
dus ajax moet gewoon met 2-0 winnen?
Wanneer is de loting voor de volgende ronde?
Nee, lees dan
Als HSV met X verschil wint, moet Ajax met X+2 verschil winnen.
Geldt ook voor Villa.
Gelijkspel is overwinning genoeg.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 17 december 2008 @ 13:25:15 #248
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_64086310
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:07 schreef koningdavid het volgende:
Voor de liefhebbers:

Knappe goals van Bodul.
pi_64086355
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je kan hem nu toch niet opstellen, als Suarez en Urby gewoon blijven zoals eht er nu naar uitziet?
Kortom; dure bankzitter.
Precies. Urby moet gewoon linksbuiten blijven. Daar is ie duidelijk op z'n best. Lekker laten staan.

Daarnaast heb je voor op links eigenlijk genoeg opties: Emanuelson, Sulejmani, Leonardo, Suarez evt. Allemaal potentionele basisspelers. Om dan veel geld op tafel te leggen voor Elia lijkt me erg onverstandig. Een speler voor rechts zou logischer zijn.
pi_64086529
Munsterman moet niet stoer doen, hij heeft Perez ook voor een prikkie gekregen.
lollig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')