Zo noemen een variabele rente die aan weerzijde begrenst wordt wel vaker.quote:
maar wat houdt het in?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zo noemen een variabele rente die aan weerzijde begrenst wordt wel vaker.Wie het bedacht heeft weet ik ook niet, maar het is wel een beetje suf om aan een vork te denken.
Zal denk ik per lening bekeken worden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:47 schreef ItaloDancer het volgende:
maar wat houdt het in?
waar is de hoogte van de rente dan van afhankelijk?
Wat is de samenvatting? Ik kom nl niet door de tekst heen...quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:57 schreef edwinh het volgende:
"De Fed zal alle mogelijke middelen inzetten om terug te keren naar duurzame groei", aldus de Amerikaanse centrale bank in een begeleidende verklaring.
De Fed wil onder andere aan leningen met risicovolle hypotheken als onderpand opkopen om zo krediet vrij te maken.
Waar zie je dat? Google zegt: 1 EUR = 1.376 USD +0.0055 (0.401%) Dec 16, 4:00PM - View USD in EURquote:
Das natuurlijk typisch een uitspraak die je doet als erg goed gaat zoals nu. Maar helemaal niets is zeker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:32 schreef ItaloDancer het volgende:
Yep, Dow 10.000 voor het eind van het jaar?
Zal niet lukken zo te zien. Morgen hopelijk. Wanneer komt die leuke auto-bailout er?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:58 schreef M.Melandri het volgende:
9000 kan ook wel ff gebroken worden
Helaas niet, we gaan dicht.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:58 schreef M.Melandri het volgende:
9000 kan ook wel ff gebroken worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |