Zo noemen een variabele rente die aan weerzijde begrenst wordt wel vaker.quote:
maar wat houdt het in?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zo noemen een variabele rente die aan weerzijde begrenst wordt wel vaker.Wie het bedacht heeft weet ik ook niet, maar het is wel een beetje suf om aan een vork te denken.
Zal denk ik per lening bekeken worden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:47 schreef ItaloDancer het volgende:
maar wat houdt het in?
waar is de hoogte van de rente dan van afhankelijk?
Wat is de samenvatting? Ik kom nl niet door de tekst heen...quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:57 schreef edwinh het volgende:
"De Fed zal alle mogelijke middelen inzetten om terug te keren naar duurzame groei", aldus de Amerikaanse centrale bank in een begeleidende verklaring.
De Fed wil onder andere aan leningen met risicovolle hypotheken als onderpand opkopen om zo krediet vrij te maken.
Waar zie je dat? Google zegt: 1 EUR = 1.376 USD +0.0055 (0.401%) Dec 16, 4:00PM - View USD in EURquote:
Das natuurlijk typisch een uitspraak die je doet als erg goed gaat zoals nu. Maar helemaal niets is zeker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:32 schreef ItaloDancer het volgende:
Yep, Dow 10.000 voor het eind van het jaar?
Zal niet lukken zo te zien. Morgen hopelijk. Wanneer komt die leuke auto-bailout er?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:58 schreef M.Melandri het volgende:
9000 kan ook wel ff gebroken worden
Helaas niet, we gaan dicht.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:58 schreef M.Melandri het volgende:
9000 kan ook wel ff gebroken worden
RDS kan iig een paar procent af. Olie omlaag vandaag + dollar hard omlaag.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:05 schreef pberends het volgende:
Ligt er uiteraard aan wat Azie er mee gaat doen en wat de S&P futures doen. Europa lijkt sowieso wel het manische mannetje tussen de beursblokken. Maar AEX moet zeker 2% bijkunnen morgen.
Pas had ik bij RTL Z gezien dat RDS grotendeels de AEX gewoon volgt, en nauwelijks op de olieprijs lijkt te reageren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
RDS kan iig een paar procent af. Olie omlaag vandaag + dollar hard omlaag.
Volgt RDS de AEX of volgt de AEX RDS omdat het verreweg het zwaarste weegt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Pas had ik bij RTL Z gezien dat RDS grotendeels de AEX gewoon volgt, en nauwelijks op de olieprijs lijkt te reageren.
Dat hebben we gezien toen de dollar van 1.60 naar 1.24 gingquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:13 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Volgt RDS de AEX of volgt de AEX RDS omdat het verreweg het zwaarste weegt?![]()
Maar ja de olieprijs volgt ie niet echt nee wel een klein beetje. Maar groene dagen voor de beurs zijn vaak ook groene dagen voor de olie (niet altijd natuurlijk). En zo'n beetje de hele AEX heeft belang bij een sterkere dollar.
De Amero is idd long overdue.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:38 schreef edwinh het volgende:
Stelling amerika krijgt aankomend decenia een kwakkel conjunctuur ala japan.......? Wat uiteindelijk zal leiden in een hyperinflatie en het vervangen van de dollar voor een andere munt......
Niet dus, atm... olie doet het erg slecht op de economische vooruitzichten...quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:25 schreef pberends het volgende:
Maar een zwakkere dollar betekent een relatief hogere olieprijs, weer gunstig voor Shell.
Ik zit nu long op de Amero, dat scheelt.quote:
Wat ik niet snap is dat je uitgaan van een eindejaarsrally van 270-300 punten, terwijl je de Amerikaanse beurzen niet eens met dezelfde procentuele stijging ziet stijgen. Terwijl Europa toch achter Amerika aansukkelt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:32 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Niet dus, atm... olie doet het erg slecht op de economische vooruitzichten...
Sowieso niet trouwens want Shell rapporteert (en staat genoteerd) in euro's...
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:05 schreef ItaloDancer het volgende:
Van een ander forum gejat
[ afbeelding ]
Maar je zegt dat een lage dollar slecht is voor de AEX.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Mjah het is nu iets anders ivm die renteverlaging.
Maar Europa is veel harder gezakt. 9500 / 280 moet wel haalbaar zijn.
Waar kan ik die dan bestellen? (niet de lingerie)quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef pberends het volgende:
[..].
Kijk liever hier naar: http://forum.phun.org/showthread.php?t=326570
Jawel in Milaan! En de index heet MIBTEL.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef pberends het volgende:
Heeft Italie eigenlijk wel een beurs? Waarom hoor je daar nooit wat over?
In Italië.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Waar kan ik die dan bestellen? (niet de lingerie)
En dan ben je Lazio nog vergetenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:59 schreef pberends het volgende:
A.S. Roma S.p.A.
DeLonghi S.p.A.
Juventus F.C. S.p.A.
Komop jongens... wat is dit voor clowneske beurs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |