Dit zijn gewoon dingen die wij als hint's bestempellen en kijken wie er gelinkt aan kan worden(Sheep en ik zijn ook zo gelinkt) maar hoe jij in eens in de verdediging schiet maak je wel verdachter.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:34 schreef ZxOrD het volgende:
Krijg nou tieten zeg, zie ik daar gewoon dingen tegen mij?
Dorpje, geloof me.... ik ben geen wolf of maffia... ik ben ook nog nooit wat anders geweest!
Ik ben een trouwe dorpsbewoner!Zo maar even wat hints zoeken.
Nee, ik verdedig me tegen dingen die niet kloppen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon dingen die wij als hint's bestempellen en kijken wie er gelinkt aan kan worden(Sheep en ik zijn ook zo gelinkt) maar hoe jij in eens in de verdediging schiet maak je wel verdachter.
ff quotequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:08 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Nee, ik verdedig me tegen dingen die niet kloppen.
Ik geef bij deze gewoon duidelijk aan dat ik geen dorp of wolf ben!
OMFG, mooiste typo van het toppic zullen we maar zeggenquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:15 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
OMFG, mooiste typo van het toppic zullen we maar zeggen![]()
Nou, da's duidelijk dan hèquote:
Ik ben de weg een beetje kwijt vandaag, ik ga mijn nest weer in....quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:19 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
HAHA!! HIJ SGREEF TOPIC MET 2 T'S!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twee P's.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:19 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
HAHA!! HIJ SGREEF TOPIC MET 2 T'S!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The Devil wears Prada:quote:Op maandag 15 december 2008 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vlak bij de kroeg liepen twee andere duistere figuren. Ze zagen er uit alsof ze zo uit 'The Devil wears Prada' waren gelopen en de tijd van hun leven hadden. Je zag er in ieder geval niet aan af dat ze op het punt stonden te moorden. De vorige avond dachten ze nog het rijk alleen te hebben, maar ze hadden het gruwelijk mis... Het dorp werd ondertussen ook bevolkt door bloeddorstige wolven en die konden ze niet over zich heen laten gaan.
De avond en dag ervoor hadden ze wat ervaring opgedaan met het herkennen van deze slechteriken, dus ze waren klaar voor een heftige strijd. En ze hadden elkaar en brachten graag tijd met elkaar door, dus ze wisten dat ze dit klusje wel even konden klaren. Ze werden opgeschrikt door de herrie in de kroeg en zagen nog net de roedel wolven verdwijnen. Ze raceten er achter aan, bijna zeker over de identiteit van één van hen, die gisteren één van de geliefde spelleiders had vermoord.
Ze stortten zich op één van de duistere figuren die bij het café rondkrioelden en drukten deze vloekend tegen het gras. Zonder een verhaal af te wachten maakten ze hem met hun blote handen koud. De wolvenroedel zou het voortaan zonder Silver_Shark (weerwolf) moeten doen.
Steek daar nou geen moeite in, je gaat niets vinden wat klopt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:39 schreef Sheepcidus het volgende:
Vlak bij de kroeg liepen twee andere duistere figuren. Ze zagen er uit alsof ze zo uit 'The Devil wears Prada'1 waren gelopen en de tijd van hun leven hadden. Je zag er in ieder geval niet aan af dat ze op het punt stonden te moorden. De vorige avond dachten ze nog het rijk alleen te hebben2, maar ze hadden het gruwelijk mis... Het dorp werd ondertussen ook bevolkt door bloeddorstige wolven en die konden ze niet over zich heen laten gaan.
De avond en dag ervoor hadden ze wat ervaring opgedaan met het herkennen van deze slechteriken3, dus ze waren klaar voor een heftige strijd. En ze hadden elkaar en brachten graag tijd met elkaar door4, dus ze wisten dat ze dit klusje wel even konden klaren. Ze werden opgeschrikt door de herrie in de kroeg5 en zagen nog net de roedel wolven verdwijnen. Ze raceten6 er achter aan, bijna zeker over de identiteit van één van hen, die gisteren één van de geliefde spelleiders had vermoord.
Ze stortten zich op één van de duistere figuren die bij het café rondkrioelden7 en drukten deze vloekend8 tegen het gras. Zonder een verhaal af te wachten maakten ze hem met hun blote handen9 koud. De wolvenroedel zou het voortaan zonder Silver_Shark (weerwolf) moeten doen.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Nu kijken welke er naar Zxord leiden.
Alsof dat niet verdacht isquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:44 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Steek daar nou geen moeite in, je gaat niets vinden wat klopt.
Voordat ik weer ga pitten zal ik wat hints gaan zoeken voor jullie
Ik wil niet veel zeggen, maar ik ben gelijk je his. even wezen doorkijken, en wat zie ik gelijk:quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:49 schreef Clesar03 het volgende:
Vlak bij de kroeg liepen twee andere duistere figuren. Ze zagen er uit alsof ze zo uit 'The Devil wears Prada'1 waren gelopen en de tijd van hun leven hadden. Je zag er in ieder geval niet aan af dat ze op het punt stonden te moorden. De vorige avond dachten ze nog het rijk alleen te hebben2, maar ze hadden het gruwelijk mis... Het dorp werd ondertussen ook bevolkt door bloeddorstige wolven en die konden ze niet over zich heen laten gaan.
De avond en dag ervoor hadden ze wat ervaring opgedaan met het herkennen van deze slechteriken3, dus ze waren klaar voor een heftige strijd. En ze hadden elkaar en brachten graag tijd met elkaar door4, dus ze wisten dat ze dit klusje wel even konden klaren. Ze werden opgeschrikt4,5 door de herrie in de kroeg5 en zagen nog net de roedel wolven verdwijnen. Ze raceten6 er achter aan, bijna zeker over de identiteit van één van hen, die gisteren één van de geliefde spelleiders had vermoord.
Ze stortten zich op één van de duistere figuren die bij het café rondkrioelden7 en drukten deze vloekend8 tegen het gras.8,5 Zonder een verhaal af te wachten maakten ze hem met hun blote handen9 koud. De wolvenroedel zou het voortaan zonder Silver_Shark (weerwolf) moeten doen.
1. ZxOrD --> Duivels![]()
2.
3.
4.
4,5 ZxOrD --> Ben jij geschrokken van je usernotes?
5.
6.
7.
8. Hara --> Nachtbagger godverredomme. inclusief Giel.
8,5 Hara --> green, green grass (fobo), Ladi ---> plaatje in fobo
9.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:53 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar ik ben gelijk je his. even wezen doorkijken, en wat zie ik gelijk:
KLB
SchlagerTV.
KLB
Niezen terwijl je aan het zeiken bent
Ik kijk gelijk naar het eerste persoon die een stem tegen mij inbrengt, en vind gelijk hints... wel erg toevallig he? Geloof me dat je erg spijt gaat krijgen als je mij killed... trust me....quote:
Dat zijn wolvenhints die al gevonden waren. Dan kan je nog steeds maffia zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:53 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar ik ben gelijk je his. even wezen doorkijken, en wat zie ik gelijk:
KLB
SchlagerTV.
KLB
Niezen terwijl je aan het zeiken bent
Ik zoek liever zelf, weet ik tenminste zeker dat het kloptquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:54 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
die waren pas 245345423x genoemd
Dat had ik niet gezien, ik ben druk bezig met zoeken hoor... kan moeilijk typen EN zoeken hequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat zijn wolvenhints die al gevonden waren. Dan kan je nog steeds maffia zijn.
Sommige spelers die doen tenminste de link erbij, dan weten we waar ze het over hebben en kan je het makkelijk controleren. Andere spelers zetten dat er niet bij waardoor het onduidelijk wordt waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:55 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik zoek liever zelf, weet ik tenminste zeker dat het klopt
Deze links gingen naar wolfjes, ik had alleen de OP niet goed gezien... was dus toch het verkeerde stukje.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Sommige spelers die doen tenminste de link erbij, dan weten we waar ze het over hebben en kan je het makkelijk controleren. Andere spelers zetten dat er niet bij waardoor het onduidelijk wordt waar je het over hebt.
Dat van die vacht sloeg toch op Silver_Shark?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:01 schreef ajf het volgende:
Oke, ik ben eruit.
##Clesar3
Post over dikke mannen
Post niezen terwijl je aan het zeiken bent
En van de eerste nacht de onnatuurlijk gekleurde vacht: zie usericoon.
Lekiamh (3) Sheep, Ladidadida, CLX
ZxOrD (1) Clesar03 (1) , ajf
Dat van die vacht is nog niet bewezen dat dat op S_S sloeg. Dat horen we pas aan het eind van het spel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:17 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Dat van die vacht sloeg toch op Silver_Shark?
Bovendien kunnen de eerste twee aan veel meer mensen gelinkt worden, mensen die ook hints tegen zich hebben die alleen naar hun wijzen
Ik vind het een beetje een vage keuze
quote:vorige avond dachten ze nog het rijk alleen te hebben
Ladi -> AJF (relatie)quote:En ze hadden elkaar en brachten graag tijd met elkaar door, dus ze wisten dat ze dit klusje wel even konden klaren.
FOBO AJF:quote:Ze werden opgeschrikt door de herrie in de kroeg…
GCquote:en drukten deze vloekend tegen het gras
ONZquote:'The Devil wears Prada'
Zxord --> Plaats hier foto's van typische Duitsersquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:37 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
The Devil wears Prada:
Duivels(history ZxOrD)
opgeschrikt:
Ben jij geschrokken van je usernotes? (history ZxOrD)
vloekend:
Nachtbagger godverredomme. Inclusief Giel. 2 3 (history Hara)
tegen het gras:
green, green grass (fobo Hara)
plaatje in fobo Ladi
Gisteren (kan ook eergisteren geweest zijn) vond ik al wat hints ja, en als ik nu nog eens haar foto bekijk zie ik idd dit staan:quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Zxord --> Plaats hier foto's van typische Duitsers
Zxord --> Ben jij geschrokken van je usernotes?
Deze verwijzen dan weer duidelijk naar het eerste stukje tekst volgens mij en niet naar het tweede, daarnaast heeft hij gisteren Hara willen lynchen, erg close zijn ze dan NOT
Van hara zaten vorige nacht al hints in en had ik al zo mijn twijfels die nu toch wel geheel bevestigd zijn.
Ik ga dan ook voor zekerheid....
##vote Hara
Lekiamh (3) Sheep, Ladidadida, CLX
ZxOrD (1) Clesar03 (1) , ajf
Hara (1) Duimelot
Prada -> schoenen -> grasquote:green grass
Swing, swing, swing the spinning step
You wear those shoes and
ja is gewoon duidelijk, maar ik ben over jou nog niet zeker hoor, alleen ga ik nu voor zekerheid, ik blijf zoekenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:48 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Gisteren (kan ook eergisteren geweest zijn) vond ik al wat hints ja, en als ik nu nog eens haar foto bekijk zie ik idd dit staan:
[..]
Prada -> schoenen -> gras
Lees gewoon even terug...quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:58 schreef Trevland het volgende:
wat zijn de hint's tot nu toe + uitleg naar personen
Oh dat klinkt best ernstig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:17 schreef lynda het volgende:
Los die hints nou eens op joh stelletje sukkels!!!
Hierbij even een stiekeme post vanaf de laptop van me overbuurmanKan met mobiel internet alleen pm's lezen niet posten op het forum en erg weinig lezen
Anyway.. bedankt voor de beterschapsdingen ed!
Ben zaterdagnacht om 1 uur opgenomen met nogal zware longembolieHelaas nog steeds geen idee hoe lang ik moet blijven..
me maffiaspel verslaving wat doe je!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:17 schreef lynda het volgende:
Hierbij even een stiekeme post vanaf de laptop van me overbuurmanKan met mobiel internet alleen pm's lezen niet posten op het forum en erg weinig lezen
Ben zaterdagnacht om 1 uur opgenomen met nogal zware longembolieHelaas nog steeds geen idee hoe lang ik moet blijven..
beterschap en maar hopen dat je weer snel thuis bentquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:17 schreef lynda het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |