Dus :quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:27 schreef Syb-rund. het volgende:
Beste PP, ook al was ik actief geweest dan hadden mijn keuze's geen ene kont uitgemaakt aangezien de mensen die ik wilde beschermen nog niet getarget zijn
Tevens -> (l) Nachtwaker![]()
!
Zo, weer Renegaden
Ik had jou ook niet op de blacklist ingeschat, hoor. Je hebt nauwelijks hints opgelost. Als ik dok was geweest was ik voor trevland gegaan denk. In ieder geval niet voor jouquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dus :
A) je bent er gewoon niet
B) je kunt niet eens inschatten wie er op de blacklist staat
Kloppen A en B of kloppen ze niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had jou ook niet op de blacklist ingeschat, hoor. Je hebt nauwelijks hints opgelost. Als ik dok was geweest was ik voor trevland gegaan denk. In ieder geval niet voor jou
Timmmm je bent nu een dag dood, maar je hebt je al 4 keer inhoudelijk met het spel bemoeid (ongeveer) Kan hier mee ophouden?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had jou ook niet op de blacklist ingeschat, hoor. Je hebt nauwelijks hints opgelost. Als ik dok was geweest was ik voor trevland gegaan denk. In ieder geval niet voor jou
Nou, zo spelinhoudelijk vond ik dat niet hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Timmmm je bent nu een dag dood, maar je hebt je al 4 keer inhoudelijk met het spel bemoeid (ongeveer) Kan hier mee ophouden?
nou je betrekt levende spelers met wat je zou doen en aangezien je ook nog verwarring kan schoppen (omdat je maffia was) is het dus wel spelinhoudelijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, zo spelinhoudelijk vond ik dat niet hoor
Maar, als je er last van hebt, hou ik er wel mee op hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nou je betrekt levende spelers met wat je zou doen en aangezien je ook nog verwarring kan schoppen (omdat je maffia was) is het dus wel spelinhoudelijk
Ik vertel een al dode speler waarom ik het niet zou beschermen als ik de al dode velddokter was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:36 schreef CaLeX het volgende:
DUS spel inhoudelijk, doe het maar in PM
Ik neem aan dat je de WW/maffia bedoelt en als je mij bedoelt dan kan ik zeggen dat ik dat al wist.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:16 schreef PrincePolly het volgende:
OMG Trevland leeft ook gewoon nog. Dumb-ass.
Tekst slaat op de wolven en Lek heeft ook op bren gestemt (ook een Wolf)quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:39 schreef Sheepcidus het volgende:
##Vote Lekiamh
Die heeft de meeste hints die alleen op hem slaan.
Lekiamh (1) Sheep
Wel als laatste, toen hij zag dat er geen ontkomen meer aan was.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Tekst slaat op de wolven en Lek heeft ook op bren gestemt (ook een Wolf)
Sheep bij punt 10 over het getal 9 mis ik nog watquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Repost: Hints van gisternacht.
Het was druk, druk in de kroeg der geopende oren 1. Daar waar het bier rijkelijk vloeit2, daar waar vele mannen succesvol waren in de versierkunst3, daar waar dikke Duitse mannen vrolijk liederen bralden4, daar waar menige maaltijd naar buiten werd geholpen.5
Vlak voor middernacht6 klonk een angstaanjagende kreet, een kreet die menige kroeg-ganger2 zich noch lang zou heugen. Het gelach verstomde7, de meisjes dansten niet langer8, iemand kon nog net zijn niezen inhouden9. Langzaam hoorden de zatlappen de stappen van zachte, onbedekte voeten naderen. Er werd zwaar op de deur gebonsd.
Het licht viel uit, 910 angsthazen11 konden nog de tuin in vluchten.
Toen ze even later de kroeg weer binnen kwamen, vonden ze een ware slachtpartij. PrincePolly(Stalker) was compleet uiteengereten door grote klauwen.
-
1. Lekiamh --> Gesprekken die je hoort in de trein
2. Dutank --> Beroep: Horeca, Dutank --> foto fobo heineken, Clesar03 --> Jupiler league toto (NL) 08/09 #2 Calex --> fobo: Biertje doen
3. Lekiamh --> Versiertrucs die succes hebben ondanks anders verloop.
4. Zxord --> Plaats hier foto's van typische Duitsers SS --> Ik heb een BMW gewonnen !!!11 (+ ¤ 500.000- ) Trevland --> Duitse Nasynchronisatie Clesar03 --> SchlagerTV.
5. Dutank --> Maat die over van alles heen kotst. [met Paint] , SS --> Kots in de tuin X 3
6. Lekiamh --> geregistreerd om 23:24
7.
8.
9. Clesar --> Niezen terwijl je aan het zeiken bent Lekiamh --> Oor dicht vanwege Verkoudheid
10. Dutank --> Geregistreerd op: vrijdag 9 maart, Trevland --> Geboortedatum 09-09-1986, Trevland --> Goedemorgen dinsdag 9 december 2008
11. Zxord --> Ben jij geschrokken van je usernotes?
Alle hints van dat stukje ff geordend.
Ja dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wel als laatste, toen hij zag dat er geen ontkomen meer aan was.
Dat hadden allemaal imo nog weerwolven kunnen zijn ook al hadden ze op Bwen gestemd.quote:Bwenniebren (9) Ladidadida, Susi, CaLeX , ajf, Harajuku, Sheep,PP, Etc, Lek
Als je hem kan quoten kan je hem ook editen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sheep bij punt 10 over het getal 9 mis ik nog wat
Sheep -> negende speler volgens de lijst
Timm.. das wel heel inhoudelijk. Je krijgt hierbij een waarschuwingquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |