quote:
Kijk daarvoor even: [FOK!actie] Serious Request 3FMquote:
Je wordt bijna op je wenken bediend:quote:Op maandag 15 december 2008 21:12 schreef Het_hupt het volgende:
Had de actie meer kunnen waarderen als men zich zou inzetten voor de gehandicaptenzorg ipv die bodemloze put genaamd ontwikkelingshulp.
Men wil juist minder gehandicapten, vandaar het voorlichtingsprogramma.quote:Giel, Gerard en Sander in het Glazen Huis van 3FM
Radio 3FM-dj's Sander Lantinga, Gerard Ekdom en Giel Beelen (foto) gaan in de week voor kerst in het Glazen huis op De Neude in Utrecht. Dat maakte zendercoördinator Florent Luyckx van het radiostation zojuist bekend. Zij zullen niet eten en 24 uur per dag betaalde verzoekplaten draaien voor het goede doel: hulpverlening aan slachtoffers van landmijnen en steun aan het voorlichtingsprogramma van het Rode Kruis. De slogan van de actie luidt dit jaar: '30.000.000 landmijnen. Daar kun je niet omheen.'
Psst, de landmijnen-actie was twee jaar geleden.quote:Op maandag 15 december 2008 23:56 schreef MaGNeT het volgende:
Je wordt bijna op je wenken bediend:
[..]
Men wil juist minder gehandicapten, vandaar het voorlichtingsprogramma.
Verder is er al gehandicaptenzorg in Nederland en daarin ligt al een taak voor de overheid (middels de belastingbetaler). Als daar iets mis mee is, mag je de overheid daarop aanspreken. Maar niet deze actie.
Ik sta 100% achter deze actie
Dan moet je wel bieden natuurlijk. Ik bied 5 euro voor een foto van de vrouwelijke FOK!crew ŕ la dit: 'Sexy' studentes gaan naakt als bewijs.quote:Op dinsdag 16 december 2008 07:40 schreef BasOne het volgende:
Ik wil een FOK!crew Naakt kalender 2009, met de vrouwelijke crewleden uiteraard
5 euro?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:14 schreef papernote het volgende:
[..]
Dan moet je wel bieden natuurlijk. Ik bied 5 euro voor een foto van de vrouwelijke FOK!crew ŕ la dit: 'Sexy' studentes gaan naakt als bewijs.
Vaagquote:Op dinsdag 16 december 2008 07:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Psst, de landmijnen-actie was twee jaar geleden.
Wees gerust MissyMirjam, niemand wilt jou naakt zien.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
5 euro?
5 hél;e euro's?
je maakt een grapje, hoop ik?
Ah, dus dat is het...... Lastig hoor, die afkortingen....quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier: Film, Tv & Radio maar die staat als TV in je AT
alsof ik me daarvoor zou lenenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wees gerust MissyMirjam, niemand wilt jou naakt zien.
Het leek me leuk als alle mannelijke FOK!kers 5 euro inleggen hiervoor. In m'n eentje ga ik echt geen hoge bedragen zitten bieden daarvoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
5 euro?
5 hél;e euro's?
je maakt een grapje, hoop ik?
kijk, da's dan wel weer een leuk ideequote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef papernote het volgende:
[..]
Het leek me leuk als alle mannelijke FOK!kers 5 euro inleggen hiervoor. In m'n eentje ga ik echt geen hoge bedragen zitten bieden daarvoor. Maar met meerderen kom je best ver denk ik zo
.
Jup, doe mee, van mijn kant ook 5 euroquote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef papernote het volgende:
[..]
Het leek me leuk als alle mannelijke FOK!kers 5 euro inleggen hiervoor. In m'n eentje ga ik echt geen hoge bedragen zitten bieden daarvoor. Maar met meerderen kom je best ver denk ik zo
.
Dat dacht ik ook, maar dan moeten we wel meer mensen hebbenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kijk, da's dan wel weer een leuk idee
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_live.asxquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:29 schreef Guppyfriend het volgende:
hallo![]()
serious request is weer begonnenen vorig jaar kon ik op mn iMac ook de webcam bekijken. niet via de 3fm website, maar via een andere link. weet iemand die toevallig nog? luisteren is natuurlijk 1 ding, maar kijken in het huis is ook leuk!
je bent mn heldquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:50 schreef F04 het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_live.asx
10 van mijquote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef papernote het volgende:
[..]
.
Goed idee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 07:40 schreef BasOne het volgende:
Ik wil een FOK!crew Naakt kalender 2009, met de vrouwelijke crewleden uiteraard
Op naar de 100!quote:Om deze actie te laten slagen kunnen we jouw hulp goed gebruiken. We vragen je om zoveel mogelijk nieuwtjes in de FOK!sport-submit te gooien, of op een andere manier aan de crewleden kenbaar te maken. Dat kan ook in het FB-forum in ons eigen FOK!sport Feedbacktopic. Dan zal de crew haar best doen om Sj0rSz en JJdJ1984 zo veel mogelijk geld afhandig te maken. Helaas hebben zij wel een maximum van honderd nieuwsberichten gesteld, maar dat magische aantal levert dus toch mooi 100 euro op voor Serious Request.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |