abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64154676
quote:
Sowieso tegen, maar ik kijk honderd keer liever naar Maxima dan die flapdrol die de eerste president van Nederland wil worden. Omhooggevallen accountantje
Paennequecks veur d'aumeless
pi_64160817
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:55 schreef Paennequeck het volgende:

[..]

Sowieso tegen, maar ik kijk honderd keer liever naar Maxima dan die flapdrol die de eerste president van Nederland wil worden. Omhooggevallen accountantje
En hij zet er ook gelijk maar een contactadvertentie op!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_64170537
Ben een beetje links, maar voornamelijk progressief.
Dus denk dat ik de volgende verkiezingen op D66 ga stemmen. De vorige keer op de SP.
Zijn er links progressieve partijen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64176007
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 01:53 schreef capricia het volgende:

Denk dat GroenLinks het beste aan die definitie voldoet. Zeker zolang Halsema daar het scepter zwaait.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64177901
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 13:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Denk dat GroenLinks het beste aan die definitie voldoet. Zeker zolang Halsema daar het scepter zwaait.
Dat is niet een beetje links, maar wel een hele zwaai links
Ik support gevallen topclubs!
pi_64178458
Pfff, veel D'66 stemmers. Er staat een goede voorman (Pechtold) en huppakee, de mensen gaan weer D'66 stemmen. Zo zie je maar weer, de partijleider vinden de mensen belangrijker dan de partij zelf.
Zelf stem ik CDA. Wordt gezien als saaie partij en niet hip maar waar het mij om gaat of er kundige mensen in zitten met haalbare doelstellingen die mij aanspreken.
Blijkbaar vinden veel meer mensen dat, ze winnen tenslotte niet voor niets keer op keer de verkiezingen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 20 december 2008 @ 15:31:27 #132
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64178569
Het is al eerder behandeld in andere topics, maar dat is echt je reinste onzin. De reden dat D66 zo populair is, is als tegengas tegen de betutteling van dit kabinet. Met iedere andere partijleider zouden ze er net zo goed voorstaan.
pi_64178597
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:25 schreef Pedroso het volgende:
Pfff, veel D'66 stemmers. Er staat een goede voorman (Pechtold) en huppakee, de mensen gaan weer D'66 stemmen. Zo zie je maar weer, de partijleider vinden de mensen belangrijker dan de partij zelf.
Zelf stem ik CDA. Wordt gezien als saaie partij en niet hip maar waar het mij om gaat of er kundige mensen in zitten met haalbare doelstellingen die mij aanspreken.
Blijkbaar vinden veel meer mensen dat, ze winnen tenslotte niet voor niets keer op keer de verkiezingen.
Ik vind Pechtold geen fijne meneer, maar ik ben gewoon veel milder/socialer geworden. Waar ik eerst zou stemmen op PVV of TON zal ik dat nu doen voor D66 of de VVD. Persoonlijk heeft het voor mij niets te maken met de voorman zelf, maar je hebt gelijk dat dat voor sommige anderen misschien wel zal gelden.
Ik support gevallen topclubs!
  zaterdag 20 december 2008 @ 15:36:05 #134
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_64178677
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:25 schreef Pedroso het volgende:
Tja dat van D66 komt natuurlijk ook deels omdat ze wel erg laag stonden na de afgelopen verkiezingen.
pi_64180392
Ik stem PVV, omdat de cijfers er niet om liegen:
In een aantal wijken voel ik me niet meer veilig, je wordt nageschreeuwd en uitgescholden... er moet een einde komen aan de terrorisering van dit land.
Ik wil net als de PVV, niet alle allochtonen eruit zetten, maar het tuig wat ertussen zit moet aangepakt worden.

Zoals ze nu aangepakt worden, wordt het niks.

Noem me maar racist tot je een ons weegt, maar ik vind dat Nederland ook Nederlands moet blijven. Als het doorgaat zoals nu, is de windmolen weg maar is ons imago een moskee...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_64180456
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 16:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik stem PVV, omdat de cijfers er niet om liegen:
In een aantal wijken voel ik me niet meer veilig, je wordt nageschreeuwd en uitgescholden... er moet een einde komen aan de terrorisering van dit land.
Ik wil net als de PVV, niet alle allochtonen eruit zetten, maar het tuig wat ertussen zit moet aangepakt worden.

Zoals ze nu aangepakt worden, wordt het niks.

Noem me maar racist tot je een ons weegt, maar ik vind dat Nederland ook Nederlands moet blijven. Als het doorgaat zoals nu, is de windmolen weg maar is ons imago een moskee...
Je weet dat Wilders ook tegen drugsgebruik is?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64180884
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Is dat zo? Misschien toch nog niet zo´n foute kerel dan.
pi_64184279
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is samen met GroenLinks de enige partij die persoonlijke vrijheden nog hoog in het vaandel heeft staan. Hoewel Lea Bouwmeester van de PvdA mij de laatste tijd wat dat betreft ook opvalt in positieve zin. Als het aan de meeste andere partijen ligt dan gaan we hard op weg naar Huxley's Brave New World.
Inderdaad. Partijen die persoonlijke vrijheden niet hoog in het vaandel hebben staan vallen altijd af bij mij. Het zal dus GL of D66 worden. Welke kan ik nu nog niet zeggen. D66 profileert zich nu goed, maar ben hun kabinetsdeelname nog niet vergeten. Veel toegegeven, weinig gekregen. Tegen die tijd zal ik de verkiezingsprogramma's er wel bijpakken. Tot die tijd kan er nog veel gebeuren.

Bouwmeester profileert zich goed. Ben alleen bang dat je er weinig in concreet beleid in gaat terug zien. Ik hou niet van strategisch stemmen, polderen bij het stemmen is niet ideaal. Maar als dat het CDA/CU buiten een regering kan houden is het een overweging waard.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_64184545
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 01:53 schreef capricia het volgende:
Ben een beetje links, maar voornamelijk progressief.
Dus denk dat ik de volgende verkiezingen op D66 ga stemmen. De vorige keer op de SP.
Sp stemmen en jezelf progressief noemen
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_64185103
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 16:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je punt...?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_64185295
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 19:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je punt...?
je zegt dat Nederland Nederland moet blijven.
Nederland is een liberaal drugsbeleid. Wilders is daar tegen en dus tegen een typisch Nederlands verschijnsel.

Maar met Nederland moet Nederland blijven bedoel je waarschijnlijk dat Nederland niet moskeeën en tolerant voor moslims moet zijn. En waarschijnlijk ben je ook gevallen voor het 'Nederland moet Nederland blijven' leus. Dat dit ook consequenties heeft op andere punten dan immigratie wordt voor het gemak even vergeten. Er wordt niet eens aangedacht, anders stelde je deze vraag niet eens.
And that is the news.''
pi_64185707
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 19:39 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

je zegt dat Nederland Nederland moet blijven.
Nederland is een liberaal drugsbeleid. Wilders is daar tegen en dus tegen een typisch Nederlands verschijnsel.

Maar met Nederland moet Nederland blijven bedoel je waarschijnlijk dat Nederland niet moskeeën en tolerant voor moslims moet zijn. En waarschijnlijk ben je ook gevallen voor het 'Nederland moet Nederland blijven' leus. Dat dit ook consequenties heeft op andere punten dan immigratie wordt voor het gemak even vergeten. Er wordt niet eens aangedacht, anders stelde je deze vraag niet eens.
Daar heb je gelijk in ook. Maar je kunt het nooit 100% met een politieke partij eens zijn want iedereen heeft een unieke mening over allerlei zaken. Daarbij ben ik geen drugsgebruiker dus treft dat onderdeel me minder zwaar.
Wel ben ik het eens dat er een hardere aanpak moet komen voor tuig (ja zowel allochtoons als autochtoons).
Ook staat Wilders voor een vrijer Nederland waar de overheid zich minder moet bemoeien met allerlei zaken. Ook daar kan ik alleen maar achter staan.

Dus je kan wel punten op gaan noemen over waar mensen zich misschien tegenspreken, maar elk mens doet dat dus daar kan je hem niet op afrekenen. Van alle partijen kan ik me het meest vinden in de PVV. Dat is mijn mening en daar kan je hoog of laag om gaan springen.
Als jij een SP stemmer bent moet jij dat ook weten. Al moet je ook weten dat die partij zich wel eens tegenspreekt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_64186188
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 19:54 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in ook. Maar je kunt het nooit 100% met een politieke partij eens zijn want iedereen heeft een unieke mening over allerlei zaken. Daarbij ben ik geen drugsgebruiker dus treft dat onderdeel me minder zwaar.
Wel ben ik het eens dat er een hardere aanpak moet komen voor tuig (ja zowel allochtoons als autochtoons).
Ook staat Wilders voor een vrijer Nederland waar de overheid zich minder moet bemoeien met allerlei zaken. Ook daar kan ik alleen maar achter staan.

Dus je kan wel punten op gaan noemen over waar mensen zich misschien tegenspreken, maar elk mens doet dat dus daar kan je hem niet op afrekenen. Van alle partijen kan ik me het meest vinden in de PVV. Dat is mijn mening en daar kan je hoog of laag om gaan springen.
Als jij een SP stemmer bent moet jij dat ook weten. Al moet je ook weten dat die partij zich wel eens tegenspreekt.
Ik stem geen SP hoor.
And that is the news.''
  zaterdag 20 december 2008 @ 21:42:16 #144
8369 speknek
Another day another slay
pi_64189182
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:31 schreef pfaf het volgende:
Het is al eerder behandeld in andere topics, maar dat is echt je reinste onzin. De reden dat D66 zo populair is, is als tegengas tegen de betutteling van dit kabinet. Met iedere andere partijleider zouden ze er net zo goed voorstaan.
Sowieso zijn het de enige overgebleven liberalen, nu de VVD met TON en de PVV knokt om de gunst van de conservatieve kiezer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_64190379
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 20:11 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ik stem geen SP hoor.
Ik nam slechts een voorbeeld
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_64192308
d66 zoals iedere niet-asperger niet-bourgeouis niet-babyboomer niet-christen
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:32:20 #147
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_64192759
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:18 schreef DrPwn het volgende:
d66 zoals iedere niet-asperger niet-bourgeouis niet-babyboomer niet-christen
En hoe zou jij jezelf dan wél willen typeren?
pi_64192808
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:32 schreef Terecht het volgende:

[..]

En hoe zou jij jezelf dan wél willen typeren?
een redelijk mens
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:35:15 #149
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_64192880
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:33 schreef DrPwn het volgende:

[..]

een redelijk mens
Dus enkel redelijke mensen stemmen op d66 volgens jou?
pi_64192927
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:35 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dus enkel redelijke mensen stemmen op d66 volgens jou?
ik heb niet elke categorie daarbuiten uitgesloten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')