verkeerde topicquote:Op maandag 15 december 2008 15:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi niet blanco gezeik, gewoon alles invullen.
Ik pas me makkelijk aan aan het publiekquote:Op maandag 15 december 2008 16:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
bandje zit verdraaid![]()
Mikkie, je trekt wel steeds een blik jailbait open he
Goud is meer mijn dingquote:Op maandag 15 december 2008 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
die tvp letters zijn niet eens in chocolade te vinden op google
Ik heb wel een gouden riem...quote:Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lang de ketting is
Wat jij doet is voeren. Als je zoiets niet plaatst, is er amper iets aan de hand. Maar het enige dat je nu doet, is reacties uitlokken.quote:Op maandag 15 december 2008 16:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dissenje postte gewoon 6 keer achter elkaar een tvp, dat noem ik geen dissen hoor
SC is verderop, het zou ook een wonder zijn als er eens een overzichtelijk topic zonder geouwehoer is...
Ik zeg hetzelfde, breng het andersquote:Op maandag 15 december 2008 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jongens doe de Slowchat eens even int andere topic en hier echt alleen maar nominaties.. Dat maakt het tellen straks wat overzichtelijker..
Missie je mag er met de bezem overheen als je wilt hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |