Regels: Je mag jezelf natuurlijk niet nomineren.quote:
voorbeeld:
1. Wie is de grootste 'dorpsgek' van het Nijmegen topic!?: Naam
2. Waardevolste aanwinst voor het Nijmegen topic!: Naam
3. Minst waardevolle aanwinst voor het Nijmegen topic!: Naam
in welke cathegorie heb je hem genomineerd danquote:Op maandag 15 december 2008 16:20 schreef Misstique het volgende:
Dat zijn dan 4 notes voor Mikkie.
Niemeerdoendus..
quote:Op maandag 15 december 2008 16:20 schreef Misstique het volgende:
Dat zijn dan 4 notes voor Mikkie.
Niemeerdoendus..
daar kan je yas voor nominerenquote:Op maandag 15 december 2008 16:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat lijstje is veel te lang voor het aantal posters hier! Ik weet niet welke randdebiel dat lijstje bedacht heeft!
quote:Op maandag 15 december 2008 16:34 schreef LastRequest het volgende:
Wat heb ik gemist? Mikkie weer aan het rellen?
Dissenquote:Op maandag 15 december 2008 16:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]Ik loop alleen CP te dissen, verder is er niks aan de hand en ben ik al tijden heel braaf, toch?
.
Die was daar al voor genomineerdquote:Op maandag 15 december 2008 16:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar kan je yas voor nomineren
geen twijfel over mogelijk dusquote:
O ja, ik was even vergeten wat je ook al weer studeerde! Ik kan me zo voorstellen dat het snel onbegrijpelijk voor je wordt als er wat posts extra bij staan.quote:Op maandag 15 december 2008 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jongens doe de Slowchat eens even int andere topic en hier echt alleen maar nominaties.. Dat maakt het tellen straks wat overzichtelijker..
Missie je mag er met de bezem overheen als je wilt hoor![]()
Doe idd SC maar in het gewone Nijmegentopic, dan blijft het wat overzichtelijker.quote:Op maandag 15 december 2008 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jongens doe de Slowchat eens even int andere topic en hier echt alleen maar nominaties.. Dat maakt het tellen straks wat overzichtelijker..
Daar houd ik je aanquote:Op maandag 15 december 2008 17:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is logisch, die is voor Pietjepuk.. Logische awards hoeven niet over gestemd te worden, die worden sowieso wel uitgereikt
Ik heb ook een stem!quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
komtie, een nieuw spreekwoord zojuist bedacht onder invloe van cola![]()
"2 borsten maken nog geen vrouw"
verzonnen door pietje dusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
"2 jetsers maken nog geen Yashi"
quote:21. Meest tegenvallende user IRL.
22. Meest meevallende user IRL.
heb je die al eens gezienquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:49 schreef Nielez het volgende:
21. Meest tegenvallende user IRL. D_K
22. Meest meevallende user IRL. Yashi
Sla,Moblo en IB kende ik al, dus die tellen niet.
Is Nielez dan op een meet geweest waar ik ook was?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |