zeg maar dat ze geil uit ziet met haar nieuwe lookquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 12:20 schreef Runx het volgende:
fakking liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjpppp ik win gewoon op me werk 2 fc twente kaarten tegen willem 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja we zijn hoofdsponsor
Doe eens normaalquote:Op maandag 15 december 2008 12:24 schreef Runx het volgende:
[..]
zeg maar dat ze geil uit ziet met haar nieuwe look
nee gelezen...quote:
dank uquote:Op maandag 15 december 2008 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee gelezen...
maaruh gefeliciteerd! en veel plezier...
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 12:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Hij gaat lekker
laatste paar posts
Komop komop ik kan het
bijna vol
Nog eentje
Vol?
fuck..
Je zou bijna denken dat iemand zich verveeldequote:Op maandag 15 december 2008 12:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
nu wel
me p00pquote:Op maandag 15 december 2008 12:26 schreef Runx het volgende:
[..]
ben je boos dat je p00p eerder wasofzo
Staat deef nog op logi's bureau of is ie er inmiddels weer vanaf???quote:
behalve vandaag ?quote:Op maandag 15 december 2008 12:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
me p00p
Neh ik ben me p00p altijd te slim af
ook hoi...quote:Op maandag 15 december 2008 12:30 schreef crazy987 het volgende:
Nou omdat ik al even geen aankondiging heb gedaan. issie hier alsnog:
DAMENSSSSSSSSS EN HEREEEEEEEEEEEEEN
JONGENSSSSSSSSS EN MEISJESSSSSSSSSS
MILFJESSSSSSSSSSSSSSS EN VOORNAMELIJK BR33ZAA4444HSL3TJESSSSSSSSSS
***trommergeroffel***
Met grote trots
Presenteer ik u
** dreigende muziek **
De gek der gekken.
De idioot der idiooten
maar toch wel een lieve vent
*muziek stopt*
*microfoon: jongens, schrap dat laatste even*
NIEMAND ANDERS DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANC
![]()
R
![]()
A
![]()
Z
![]()
Y
![]()
9
![]()
8
![]()
7
![]()
![]()
JAWEL
![]()
CRAZY987
*gejuich*
hihihihiquote:Op maandag 15 december 2008 12:30 schreef crazy987 het volgende:
***trommergeroffel***
Met grote trots
Presenteer ik u
** dreigende muziek **
De gek der gekken.
De idioot der idiooten
*muziek stopt*
![]()
R
![]()
A
![]()
Z
![]()
Y
![]()
9
![]()
8
![]()
7
![]()
![]()
JAWEL
![]()
CRAZY987
*gejuich*
hij kent mijn aankondigingen nietquote:
*krijgt een raar gevoel in z'n maagquote:Op maandag 15 december 2008 12:30 schreef crazy987 het volgende:
***trommergeroffel***
Met grote trots
Presenteer ik u
** dreigende muziek **
De gek der gekken.
De idioot der idiooten
*muziek stopt*
![]()
R
![]()
A
![]()
Z
![]()
Y
![]()
9
![]()
8
![]()
7
![]()
![]()
JAWEL
![]()
CRAZY987
*gejuich*
Hoiquote:Op maandag 15 december 2008 12:30 schreef crazy987 het volgende:
***trommergeroffel***
Met grote trots
Presenteer ik u
** dreigende muziek **
De gek der gekken.
De idioot der idiooten
*muziek stopt*
![]()
R
![]()
A
![]()
Z
![]()
Y
![]()
9
![]()
8
![]()
7
![]()
![]()
JAWEL
![]()
CRAZY987
*gejuich*
Hoi meneer Somkezquote:Op maandag 15 december 2008 12:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*krijgt een raar gevoel in z'n maag
Sm0keZquote:Op maandag 15 december 2008 12:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
heb je tittiesquote:Op maandag 15 december 2008 12:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
hihihihi![]()
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII jeeeeej hihihihihih laat me er door slet *doet bitchslap* ik wil vooraan staan!!!11Einz!!11!! Het is de crazy8365982 Wiiiiiii!!!! 111
:D::D:D:D ;:D:;;
![]()
![]()
![]()
Neuken?
nog steeds niet geluktquote:Op maandag 15 december 2008 12:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hoi
maareh we wachten nog steeds op een filmpje van je nieuwe cam
quote:Op maandag 15 december 2008 12:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ieel toch niet van hem zelf daar zit ik niet op te wachten eerlijk gezegdquote:Op maandag 15 december 2008 12:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hoi
maareh we wachten nog steeds op een filmpje van je nieuwe cam
GEILquote:Op maandag 15 december 2008 12:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee
Maar ik kan wel in pak vind je dat sexy?
wel een leren pakje heaquote:Op maandag 15 december 2008 12:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee
quote:Op maandag 15 december 2008 12:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee
Lol die regel bestaat nietquote:Op maandag 15 december 2008 12:48 schreef Crazy-p het volgende:
oh echt zeg..
GVD
volgend jaar mag ik maar 3 keer me ziek melden :S
fijn!.. net of ik me voor de lol ziek meld ofzo
idd die regel bestaat niet. ziek is ziek!quote:Op maandag 15 december 2008 12:48 schreef Crazy-p het volgende:
oh echt zeg..
GVD
volgend jaar mag ik maar 3 keer me ziek melden :S
fijn!.. net of ik me voor de lol ziek meld ofzo
Hoiquote:Op maandag 15 december 2008 12:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol die regel bestaat niet
tevens hoi
je moet gewoon plannen wanneer je ziek wordt klaarquote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Hoi
neej misschien niet..
Maar 9 keer vinden ze toch te veel...
terwijl het 9 keer en dan het langste in die periode was 2.5 dag.. de rest allemaal 1 dag of een halve dag..
echt.. ze moeten niet zo zeuren.. moet ik me dan in een keer maar 3 week ziek melden ofzo!
9x is wel heel erg vaak om je ziek te melden.quote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Hoi
neej misschien niet..
terwijl het 9 keer en dan het langste in die periode was 2.5 dag.. de rest allemaal 1 dag of een halve dag..
echt.. ze moeten niet zo zeuren.. moet ik me dan in een keer maar 3 week ziek melden ofzo!
ik meld me al ziek als ik ongesteld wordquote:Op maandag 15 december 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
9x is wel heel erg vaak om je ziek te melden.
ja dat ben ik met je eensquote:Op maandag 15 december 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
9x is wel heel erg vaak om je ziek te melden.
echt een strak leren pakje hequote:Op maandag 15 december 2008 12:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat is daar nou sexy aan
[ afbeelding ]
Ziek is ziek madamequote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Hoi
neej misschien niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op maandag 15 december 2008 12:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ik meld me al ziek als ik ongesteld word
jij hebt een berichtje in je FOBOquote:Op maandag 15 december 2008 12:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol die regel bestaat niet
tevens hoi
waarom staat misschien er niet tussenquote:Op maandag 15 december 2008 13:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Poll: Tijd voor een nieuwe Vaste Posters poster?Ja! Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
lolquote:Op maandag 15 december 2008 12:53 schreef Runx het volgende:
[..]
je moet gewoon plannen wanneer je ziek wordt klaar
oja en Goedemiddag
ja ok.. dat klopt..quote:Op maandag 15 december 2008 12:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ziek is ziek madame
Er bestaat niet iets van "je mag maar 3 keer ziek zijn"
Als je ziek bent gewoon ziek melden. Als hun het niet geloven sturen ze wel een mannetje langs en zien ze dat je ziek bent. Ze mogen je niet weigeren ziek te melden. Kunnen ze flikse boeten van krijgen
Jij meld je al ziek als een schaap van je ongesteld wordquote:Op maandag 15 december 2008 12:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ik meld me al ziek als ik ongesteld word
quote:Op maandag 15 december 2008 12:59 schreef WhiteLightning het volgende:
of bedoel je zoiets crazy987 ?RAWRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
*fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* vYou're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
Dat doet me goedquote:Op maandag 15 december 2008 13:00 schreef Runx het volgende:
[..]
jij hebt een berichtje in je FOBO![]()
helemaal van mij
* Moozzie geeft crazy285 een paar tissuesquote:Op maandag 15 december 2008 13:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
RAWR![]()
![]()
![]()
*fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* v
ok nu echt mijn meningquote:Op maandag 15 december 2008 13:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Omdat misschien niet van toepassing is.quote:Op maandag 15 december 2008 13:02 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom staat misschien er niet tussen
Jij bent duidelijk bang voor knok.quote:Op maandag 15 december 2008 13:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ok nu echt mijn mening
is wel kool, alleen moet er iemand voor aangewezen worden die daar tijd en zin voor heeft om nieuwe mensen toe te voegen . dus dat ze je kunnen pmen.
verder vind ik dat de oldskool posters die er op staan blijven er op staan, of op de oldskool poster komen ofzo anders is het zonde
maar als je dat aan je bedrijf uitlegt of een bewijs hebt, kunnen ze toch niks meer zeggen?quote:Op maandag 15 december 2008 13:02 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ok.. dat klopt..
alleen er is dan 1 probleem.. ik ben altijd psychisch niet in orde.. en dat kunnen ze zo niet zien :S
huh knok ? , ik ben zelf geen oldskool poster, maar is wel zo netjes om diegene die het wel zijn erop te latenquote:Op maandag 15 december 2008 13:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk bang voor knok.
Net zoals dat het netjes is dat die oldskool posters van plan zijn hun eigen topic te starten omdat ze ons zat zijn?quote:Op maandag 15 december 2008 13:07 schreef Runx het volgende:
[..]
huh knok ? , ik ben zelf geen oldskool poster, maar is wel zo netjes om ze erop te laten
ze zijn al opquote:Op maandag 15 december 2008 13:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie geeft crazy285 een paar tissues
Aint so easyquote:Op maandag 15 december 2008 13:04 schreef Crazy-p het volgende:
ik zal mn psychiater wel zeggen niet meer met mn medicijnen te knoeien.. ga ik wel gewoon weer zonder medicijnen door het leven..
ik kan niet fotosoepen dus zal het heel scheef worden en heb geen tijd op dit momentquote:Op maandag 15 december 2008 13:08 schreef Moozzie het volgende:
Poll: Wie moet de nieuwe poster maken?crazy987 crazy-p Da_p00pb0x debbie_19 MaleDuck Moozzie Runx Sm0keZ WhiteLightning
Tussenstand:
[ afbeelding ]
zeg dan moet je je wel afvragen of die personen dat ook kunnenquote:Op maandag 15 december 2008 13:08 schreef Moozzie het volgende:
Poll: Wie moet de nieuwe poster maken?crazy987 crazy-p Da_p00pb0x debbie_19 MaleDuck Moozzie Runx Sm0keZ WhiteLightning
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hoeft ook niet gelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 13:10 schreef Runx het volgende:
[..]
ik kan niet fotosoepen dus zal het heel scheef worden en heb geen tijd op dit moment
Boeie gewoon stemmenquote:Op maandag 15 december 2008 13:10 schreef Runx het volgende:
[..]
ik kan niet fotosoepen dus zal het heel scheef worden en heb geen tijd op dit moment
is dat zo ?quote:Op maandag 15 december 2008 13:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Net zoals dat het netjes is dat die oldskool posters van plan zijn hun eigen topic te starten omdat ze ons zat zijn?
Boeie gewoon stemmenquote:Op maandag 15 december 2008 13:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
zeg dan moet je je wel afvragen of die personen dat ook kunnen
quote:Op maandag 15 december 2008 13:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
zeg dan moet je je wel afvragen of die personen dat ook kunnen
Ja dat is zo ja.quote:Op maandag 15 december 2008 13:12 schreef Runx het volgende:
[..]
is dat zo ?
ik ken ze niet dus en ze posten niet eens meer, maar hun zijn wel de topic begonnen, het is alleen maar de mening van mij als jij anders over denkt mag dat best hoor
ok nou daar hebben ze het recht op, maar nog steeds zijn die de gene die dit topic hebben gestart.quote:
Dude..je wilt het gewoon niet zienquote:Op maandag 15 december 2008 13:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ok nou daar hebben ze het recht op, maar nog steeds zijn die de gene die dit topic hebben gestart.
maar ok iedereen moet het natuurlijk zelf weten.
ik en zienquote:Op maandag 15 december 2008 13:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude..je wilt het gewoon niet zien
ah heeft niks te maken met zien, ik denk er anders over dan jou, we hoeven niet altijd hetzelfde te denkenquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
gewoon allemaal op debbie stemmen mensen. ze heeft ervaring met photoshop.
heerlijk toch democratie!
Dudequote:Op maandag 15 december 2008 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
gewoon allemaal op debbie stemmen mensen. ze heeft ervaring met photoshop.
heerlijk toch democratie!
Je staat anders wel voorquote:Op maandag 15 december 2008 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudeneej..als iemand anders het kan ook prima
zeg je heb je kunsten al vertoond, dus ik verwacht wel een mooie collage, met slingers, en gebak, en taart .... en .. en ... en...quote:Op maandag 15 december 2008 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudeneej..als iemand anders het kan ook prima
Inderdaadquote:Op maandag 15 december 2008 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je heb je kunsten al vertoond, dus ik verwacht wel een mooie collage, met slingers, en gebak, en taart .... en .. en ... en...
oh....
zijn ook al opquote:Op maandag 15 december 2008 13:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie paast crazy395 een palet vol met tissues
zolang jij nog niet bent langsgekomen in je leren sex-pakje wel jaquote:
Er is al vanaf ip xxx.xxx.xxx.xxx gestemd in deze pollquote:Op maandag 15 december 2008 13:28 schreef Moozzie het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
.
.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Maar ik heb geen titiesquote:Op maandag 15 december 2008 13:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zolang jij nog niet bent langsgekomen in je leren sex-pakje wel ja
Het zijn 2 polls hequote:Op maandag 15 december 2008 13:31 schreef Runx het volgende:
[..]
Er is al vanaf ip xxx.xxx.xxx.xxx gestemd in deze poll![]()
moet je meer bier drinkenquote:
haha vet ook op debbie gestemdquote:Op maandag 15 december 2008 13:33 schreef Crazy-p het volgende:
ahh.. die ander kon ik wel op stemmen
Wil ik heul nietquote:Op maandag 15 december 2008 13:32 schreef Runx het volgende:
[..]
moet je meer bier drinken![]()
kijk bewijs http://www.dumpert.nl/mediabase/311961/9ac7ae24/bier_tieten.html
Kratos PWNDquote:Op maandag 15 december 2008 13:28 schreef Runx het volgende:
wooow God of war Trailer
Kratos schopt kont in God of War 3 beelden
Same, hij had wel een andere naam mogen kiezenquote:Op maandag 15 december 2008 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik raak hier altijd in de war tussen Moozze uit het gitaristen topic en Moozzie
Hoe de fuck heb je dat gedaan? Ik stem op het feit dat jij die poster moet maken, en Debbie krijgt er een stem bijquote:Op maandag 15 december 2008 13:28 schreef Moozzie het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
.
.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
yup gaat echt vet worden beide delen uitgespeeldquote:
Ik denk dat je gewoon mis hebt gekliktquote:Op maandag 15 december 2008 13:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je dat gedaan? Ik stem op het feit dat jij die poster moet maken, en Debbie krijgt er een stem bij
alles staat naar debbie door gelinktquote:Op maandag 15 december 2008 13:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je dat gedaan? Ik stem op het feit dat jij die poster moet maken, en Debbie krijgt er een stem bij
Sssttquote:Op maandag 15 december 2008 13:38 schreef Runx het volgende:
[..]
alles staat naar debbie door gelinkt
Omdat jij wel een creatief mannetje bentquote:Op maandag 15 december 2008 13:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon mis hebt geklikt
Btw waarom wil je dat ik de poster maak
Nehquote:Op maandag 15 december 2008 13:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Omdat jij wel een creatief mannetje bent
We zijn er uit jij maakt hetquote:Op maandag 15 december 2008 13:40 schreef debbie_19 het volgende:
Mensen ik gaik hoor het wel als jullie eruit zijn
ja de link veranderen in plaats van = 4 iets anders er neer zettenquote:
Godsamme daar laat je toch geen spaan heel van als je daar mee klaar bentquote:Op maandag 15 december 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ls_bunny_dealer.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je verpest het weer hequote:Op maandag 15 december 2008 13:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ja de link veranderen in plaats van = 4 iets anders er neer zetten
ik denk eerder dat ze weinig van jouw spaan over laatquote:Op maandag 15 december 2008 13:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godsamme daar laat je toch geen spaan heel van als je daar mee klaar bent![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
doe je helemaal welquote:Op maandag 15 december 2008 13:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit!!!![]()
![]()
Jij beledigt mij jongetje...
quote:Op maandag 15 december 2008 13:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Same, hij had wel een andere naam mogen kiezen
quote:Op maandag 15 december 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk eerder dat ze weinig van jouw spaan over laat
quote:Op maandag 15 december 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wie zou jou nou wat aandoenquote:Op maandag 15 december 2008 13:45 schreef Runx het volgende:
[..]
doe je helemaal wel
ag stel je niet aan ik ben mijn hele leven beledigt dus wat lul je cock
je moet eens oprecht zijn jongetje, anders zal onze relatie snel eindigen
van mij mag zequote:Op maandag 15 december 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ok...en nou in het Nederlands?quote:Op maandag 15 december 2008 13:45 schreef Runx het volgende:
[..]
doe je helemaal wel
ag stel je niet aan ik ben mijn hele leven beledigt dus wat lul je cock
je moet eens oprecht zijn jongetje, anders zal onze relatie snel eindigen
Ja af en toe moet dat, windowje ingooien is hip tegenwoordig jeweetztquote:Op maandag 15 december 2008 13:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Is het goed voor een laptop als je hem laat vallen ?
ohh begreep je niet wat cock betekende ? lul beteken hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Lol het gaat om het idee hequote:Op maandag 15 december 2008 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
wow, men kan zelfs op mij stemmen... niet dat die stem dan bij mij terecht komt, maar toch
* MaleDuck voelt zich vereerd...
* Moozzie slaat runx met een grote hamer KOquote:Op maandag 15 december 2008 13:55 schreef Runx het volgende:
ik heb heulemaal geen zin meerik wil slaapie doen
ik mag niet zo hard op me hoofd worden geslagen is slecht voor men ogenquote:Op maandag 15 december 2008 13:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie slaat runx met een grote hamer KO
slaap lekker
Nee jij had de lapoquote:Op maandag 15 december 2008 13:57 schreef Runx het volgende:
Heeft moozzie weer het gesprek stil gelegd
quote:Op maandag 15 december 2008 13:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ik mag niet zo hard op me hoofd worden geslagen is slecht voor men ogen
ja je moet eens na denken voor dat je wat gaat typenquote:
en dan quote je een bericht, waarin alleen een smilie staat, die clickable is en dus hoeft hij niet eens getypt te hebben voor dat bericht..quote:Op maandag 15 december 2008 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ja je moet eens na denken voor dat je wat gaat typen![]()
je kan zo mensen beledigen
uhu maar het ging meer om de vorige bericht maar okquote:Op maandag 15 december 2008 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en dan quote je een bericht, waarin alleen een smilie staat, die clickable is en dus hoeft hij niet eens getypt te hebben voor dat bericht..![]()
dude grapjesquote:Op maandag 15 december 2008 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ja je moet eens na denken voor dat je wat gaat typen![]()
je kan zo mensen beledigen
dude i knowquote:
En zaterdag nieuwe hondquote:Op maandag 15 december 2008 14:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Drukte
maaaar...zondag wel naar twente
jaaaaquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 14:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En zaterdag nieuwe hond
Wat ga je eigenlijk in twente doen
Dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op maandag 15 december 2008 14:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jaaaa
ik heb vannacht nog over mijn overleden hond gedroomd
en ik werd wakker, helemaal overtuigd dat ie er nog was, maar eenmaal beneden bleek het helaas niet zo te zijn
ik heb kaarten gewonnen jeweettogg en thomas mag meequote:Op maandag 15 december 2008 14:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En zaterdag nieuwe hond
Wat ga je eigenlijk in twente doen
18 septemberquote:Op maandag 15 december 2008 14:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad
Hoelang is hij er al niet meer?
ik kreeg hier een kerstattentiequote:Op maandag 15 december 2008 14:25 schreef Seventees het volgende:
Het was even sjouwen, maar ik heb m'n kerstpakket thuisgekregen
Nu openmaken
Niet gezienquote:Op maandag 15 december 2008 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had je gisteren via psn bericht gestuurd, maar je reageerde niet
nou hopelijk zit er wat moois in en geen voedselbank pakket ofzoquote:Op maandag 15 december 2008 14:25 schreef Seventees het volgende:
Nu openmaken
Okeej didnot he joined the partyquote:Op maandag 15 december 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb kaarten gewonnen jeweettogg en thomas mag mee
hoi Settantaquote:Op maandag 15 december 2008 14:25 schreef Seventees het volgende:
Nu openmaken
Dat hoor je samen met je meisje te doenquote:Op maandag 15 december 2008 14:25 schreef Seventees het volgende:
Nu openmaken
als jij gel voor hem haalt en mee gaat een kerstboom kopen mag jij meequote:Op maandag 15 december 2008 14:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Okeej didnot he joined the party
Edit:
WAT!! hij wel en ik niet?
woon jij in Enschede ? nee dan kan je nooit maar dan ook nooit naar FC Twente gaan, anders lijk je wel een nederlander in een moskeequote:Op maandag 15 december 2008 14:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Okeej didnot he joined the party
Edit:
WAT!! hij wel en ik niet?
7 is geen lesbiequote:Op maandag 15 december 2008 14:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat hoor je samen met je meisje te doen
bijna 13 en een halfquote:Op maandag 15 december 2008 14:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nog verse wond dus
hoe oud was ie geworden?
Pwndquote:Op maandag 15 december 2008 14:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik kreeg hier een kerstattentie
een schaal gemaakt door een of andere geestelijk gehandicapte en een paar chocolaatjes..
woeptidoe![]()
maar ik krijg via mijn andere werk wel een echt kerstpakket als het goed is
ja en een Ferrari 430 scuderia en een Ferrari 360 challenge stradalequote:Op maandag 15 december 2008 14:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als jij gel voor hem haalt en mee gaat een kerstboom kopen mag jij mee
Dat vind ik zielig voor jouquote:Op maandag 15 december 2008 14:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als jij gel voor hem haalt en mee gaat een kerstboom kopen mag jij mee
Ohw ze is een meisjequote:Op maandag 15 december 2008 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
7 is geen lesbiealthans, niet dat ik weet
was avn het weekend nog een scuderia bij wegmisbruikersquote:Op maandag 15 december 2008 14:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ja en een Ferrari 430 scuderia en een Ferrari 360 challenge stradale
quote:
Met m'n meisje?quote:Op maandag 15 december 2008 14:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat hoor je samen met je meisje te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |