zolang jij nog niet bent langsgekomen in je leren sex-pakje wel jaquote:
Er is al vanaf ip xxx.xxx.xxx.xxx gestemd in deze pollquote:Op maandag 15 december 2008 13:28 schreef Moozzie het volgende:
Poll: Tijd voor een nieuwe Vaste Posters poster?Ja! Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
.
.
Poll: Wie moet de nieuwe poster maken?crazy987 crazy-p Da_p00pb0x debbie_19 MaleDuck Moozzie Runx Sm0keZ WhiteLightning
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Maar ik heb geen titiesquote:Op maandag 15 december 2008 13:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zolang jij nog niet bent langsgekomen in je leren sex-pakje wel ja
Het zijn 2 polls hequote:Op maandag 15 december 2008 13:31 schreef Runx het volgende:
[..]
Er is al vanaf ip xxx.xxx.xxx.xxx gestemd in deze poll![]()
moet je meer bier drinkenquote:
haha vet ook op debbie gestemdquote:Op maandag 15 december 2008 13:33 schreef Crazy-p het volgende:
ahh.. die ander kon ik wel op stemmen
Wil ik heul nietquote:Op maandag 15 december 2008 13:32 schreef Runx het volgende:
[..]
moet je meer bier drinken![]()
kijk bewijs http://www.dumpert.nl/mediabase/311961/9ac7ae24/bier_tieten.html
Kratos PWNDquote:Op maandag 15 december 2008 13:28 schreef Runx het volgende:
wooow God of war Trailer
Kratos schopt kont in God of War 3 beelden
Same, hij had wel een andere naam mogen kiezenquote:Op maandag 15 december 2008 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik raak hier altijd in de war tussen Moozze uit het gitaristen topic en Moozzie
Hoe de fuck heb je dat gedaan? Ik stem op het feit dat jij die poster moet maken, en Debbie krijgt er een stem bijquote:Op maandag 15 december 2008 13:28 schreef Moozzie het volgende:
Poll: Tijd voor een nieuwe Vaste Posters poster?Ja! Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
.
.
Poll: Wie moet de nieuwe poster maken?crazy987 crazy-p Da_p00pb0x debbie_19 MaleDuck Moozzie Runx Sm0keZ WhiteLightning
Tussenstand:
[ afbeelding ]
yup gaat echt vet worden beide delen uitgespeeldquote:
Ik denk dat je gewoon mis hebt gekliktquote:Op maandag 15 december 2008 13:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je dat gedaan? Ik stem op het feit dat jij die poster moet maken, en Debbie krijgt er een stem bij
alles staat naar debbie door gelinktquote:Op maandag 15 december 2008 13:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je dat gedaan? Ik stem op het feit dat jij die poster moet maken, en Debbie krijgt er een stem bij
Sssttquote:Op maandag 15 december 2008 13:38 schreef Runx het volgende:
[..]
alles staat naar debbie door gelinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |