Ja af en toe moet dat, windowje ingooien is hip tegenwoordig jeweetztquote:Op maandag 15 december 2008 13:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Is het goed voor een laptop als je hem laat vallen ?
ohh begreep je niet wat cock betekende ? lul beteken hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Lol het gaat om het idee hequote:Op maandag 15 december 2008 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
wow, men kan zelfs op mij stemmen... niet dat die stem dan bij mij terecht komt, maar toch
* MaleDuck voelt zich vereerd...
* Moozzie slaat runx met een grote hamer KOquote:Op maandag 15 december 2008 13:55 schreef Runx het volgende:
ik heb heulemaal geen zin meerik wil slaapie doen
ik mag niet zo hard op me hoofd worden geslagen is slecht voor men ogenquote:Op maandag 15 december 2008 13:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie slaat runx met een grote hamer KO
slaap lekker
Nee jij had de lapoquote:Op maandag 15 december 2008 13:57 schreef Runx het volgende:
Heeft moozzie weer het gesprek stil gelegd
quote:Op maandag 15 december 2008 13:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ik mag niet zo hard op me hoofd worden geslagen is slecht voor men ogen
ja je moet eens na denken voor dat je wat gaat typenquote:
en dan quote je een bericht, waarin alleen een smilie staat, die clickable is en dus hoeft hij niet eens getypt te hebben voor dat bericht..quote:Op maandag 15 december 2008 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ja je moet eens na denken voor dat je wat gaat typen![]()
je kan zo mensen beledigen
uhu maar het ging meer om de vorige bericht maar okquote:Op maandag 15 december 2008 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en dan quote je een bericht, waarin alleen een smilie staat, die clickable is en dus hoeft hij niet eens getypt te hebben voor dat bericht..![]()
dude grapjesquote:Op maandag 15 december 2008 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ja je moet eens na denken voor dat je wat gaat typen![]()
je kan zo mensen beledigen
dude i knowquote:
En zaterdag nieuwe hondquote:Op maandag 15 december 2008 14:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Drukte
maaaar...zondag wel naar twente
jaaaaquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 14:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En zaterdag nieuwe hond
Wat ga je eigenlijk in twente doen
Dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op maandag 15 december 2008 14:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jaaaa
ik heb vannacht nog over mijn overleden hond gedroomd
en ik werd wakker, helemaal overtuigd dat ie er nog was, maar eenmaal beneden bleek het helaas niet zo te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |