lolquote:Op maandag 15 december 2008 12:53 schreef Runx het volgende:
[..]
je moet gewoon plannen wanneer je ziek wordt klaar
oja en Goedemiddag
ja ok.. dat klopt..quote:Op maandag 15 december 2008 12:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ziek is ziek madame
Er bestaat niet iets van "je mag maar 3 keer ziek zijn"
Als je ziek bent gewoon ziek melden. Als hun het niet geloven sturen ze wel een mannetje langs en zien ze dat je ziek bent. Ze mogen je niet weigeren ziek te melden. Kunnen ze flikse boeten van krijgen
Jij meld je al ziek als een schaap van je ongesteld wordquote:Op maandag 15 december 2008 12:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ik meld me al ziek als ik ongesteld word
quote:Op maandag 15 december 2008 12:59 schreef WhiteLightning het volgende:
of bedoel je zoiets crazy987 ?RAWRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
*fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* vYou're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
Dat doet me goedquote:Op maandag 15 december 2008 13:00 schreef Runx het volgende:
[..]
jij hebt een berichtje in je FOBO![]()
helemaal van mij
* Moozzie geeft crazy285 een paar tissuesquote:Op maandag 15 december 2008 13:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
RAWR![]()
![]()
![]()
*fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* v
ok nu echt mijn meningquote:Op maandag 15 december 2008 13:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Poll: Tijd voor een nieuwe Vaste Posters poster?Ja! Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Omdat misschien niet van toepassing is.quote:Op maandag 15 december 2008 13:02 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom staat misschien er niet tussen
Jij bent duidelijk bang voor knok.quote:Op maandag 15 december 2008 13:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ok nu echt mijn mening
is wel kool, alleen moet er iemand voor aangewezen worden die daar tijd en zin voor heeft om nieuwe mensen toe te voegen . dus dat ze je kunnen pmen.
verder vind ik dat de oldskool posters die er op staan blijven er op staan, of op de oldskool poster komen ofzo anders is het zonde
maar als je dat aan je bedrijf uitlegt of een bewijs hebt, kunnen ze toch niks meer zeggen?quote:Op maandag 15 december 2008 13:02 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ok.. dat klopt..
alleen er is dan 1 probleem.. ik ben altijd psychisch niet in orde.. en dat kunnen ze zo niet zien :S
huh knok ? , ik ben zelf geen oldskool poster, maar is wel zo netjes om diegene die het wel zijn erop te latenquote:Op maandag 15 december 2008 13:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk bang voor knok.
Net zoals dat het netjes is dat die oldskool posters van plan zijn hun eigen topic te starten omdat ze ons zat zijn?quote:Op maandag 15 december 2008 13:07 schreef Runx het volgende:
[..]
huh knok ? , ik ben zelf geen oldskool poster, maar is wel zo netjes om ze erop te laten
ze zijn al opquote:Op maandag 15 december 2008 13:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie geeft crazy285 een paar tissues
Aint so easyquote:Op maandag 15 december 2008 13:04 schreef Crazy-p het volgende:
ik zal mn psychiater wel zeggen niet meer met mn medicijnen te knoeien.. ga ik wel gewoon weer zonder medicijnen door het leven..
ik kan niet fotosoepen dus zal het heel scheef worden en heb geen tijd op dit momentquote:Op maandag 15 december 2008 13:08 schreef Moozzie het volgende:
Poll: Wie moet de nieuwe poster maken?crazy987 crazy-p Da_p00pb0x debbie_19 MaleDuck Moozzie Runx Sm0keZ WhiteLightning
Tussenstand:
[ afbeelding ]
zeg dan moet je je wel afvragen of die personen dat ook kunnenquote:Op maandag 15 december 2008 13:08 schreef Moozzie het volgende:
Poll: Wie moet de nieuwe poster maken?crazy987 crazy-p Da_p00pb0x debbie_19 MaleDuck Moozzie Runx Sm0keZ WhiteLightning
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hoeft ook niet gelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 13:10 schreef Runx het volgende:
[..]
ik kan niet fotosoepen dus zal het heel scheef worden en heb geen tijd op dit moment
Boeie gewoon stemmenquote:Op maandag 15 december 2008 13:10 schreef Runx het volgende:
[..]
ik kan niet fotosoepen dus zal het heel scheef worden en heb geen tijd op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |