Ja, te slecht gewoon A!quote:Op maandag 15 december 2008 09:39 schreef Armageddon het volgende:
topic titel typo?
Joh, echt?quote:Op maandag 15 december 2008 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
gister nog een mooi stukkie sensatiejournalistiek over illegale hondengevechten in de USA op SBS6.
Nogsteeds een tikfout hoor Adelante.quote:
Een paar minuten per minuut toch?quote:Op maandag 15 december 2008 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Muts, van wie ik geen directrice mag zeggen als het een vrouwelijke directeur betreft, probeert nu meer sfeer in de kamer te brengen door een plastic kerstboompje van 20 cm hoog met lampjes neer te zetten.
Sfeer zou een stuk verbeteren als ze eens een paar minuten haar mond dicht hield.
Die Rrrrrrrrrr staat toch voor Reconstructie.quote:Op maandag 15 december 2008 12:22 schreef Adelante het volgende:
En de Rrrrrrrrrrrr staat voor Rudolf ofzo.
een kerstboom met armpjes? zingt ie ook nog?quote:Op maandag 15 december 2008 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Muts, van wie ik geen directrice mag zeggen als het een vrouwelijke directeur betreft, probeert nu meer sfeer in de kamer te brengen door een plastic kerstboompje van 20 cm hoog met lampjes neer te zetten.
Sfeer zou een stuk verbeteren als ze eens een paar minuten haar mond dicht hield.
Ik ben allochtoon, zelfs na 20 jaar nogquote:Op maandag 15 december 2008 12:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nogsteeds een tikfout hoor Adelante.
Die dingen branden heel behoorlijk, net een klein soort vreugdevuurtje, met groene en blauwe vlammen.quote:Op maandag 15 december 2008 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Geen idee wat je bedoelt, maar ik zal de TT wel even aanpassen.quote:Op maandag 15 december 2008 12:25 schreef Adelante het volgende:
een kerstboom met armpjes? zingt ie ook nog?
Het is die muts, lieve R., die me mateloos irriteert. Ik begon vandaag vrolijk.quote:Op maandag 15 december 2008 12:38 schreef Ripley het volgende:
Lampjes zijn gezellig, U. Hang niet zo de grumpy old man uit
Fok! is Fok!king traag inderdaad.quote:Op maandag 15 december 2008 12:43 schreef Joene het volgende:
Momenteel is het te druk op onze databaseservers om uw verzoek te kunnen verwerken
Kwestie van uploaden en plaatsen hier en klaar is barra.quote:Op maandag 15 december 2008 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
op mijn pc
ik hou mijn vriendin en fok gescheidenquote:Op maandag 15 december 2008 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kwestie van uploaden en plaatsen hier en klaar is barra.
quote:
die zijn er niet meer vriendquote:Op maandag 15 december 2008 15:55 schreef n00cL30n het volgende:
Tietenfoto Barra! En vlug!
Anders halen we de pinguinfoto's weer naar boven.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:03 schreef zovty het volgende:
Miss Barra he? Wat grappig, ik ken haar van adultfriendfinder als miss throat fuck.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:05 schreef Anosmie het volgende:
En Miss Barra heeft sneeuw!!!!! En ze is cute.
En ze heeft Barra..
*jaloers sneeuwbal naar Miss Barra gooit*
*jammerlijk mist want Anos is en gooit als een meisje*
Missie vollbracht.quote:
Dat cup-a-soup prei ranzig is kon ik je al wel vertellen voordat je er aan begon.quote:Op maandag 15 december 2008 16:17 schreef Adelante het volgende:
Op ieder potje..... enzo
Ik heb geen zin meer en de cup-a-soup prei was ranzig
(niet goed geroerd, derhalve een klomp zout)
Mods kunnen editgeschiedenis bekijken.quote:
waarschijnlijk heb je het nu in je pmboxquote:
je had het toch al gezienquote:Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mods kunnen editgeschiedenis bekijken.
Neequote:Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je het nu in je pmbox
ik wist niet dat je interesse had in miss Barraquote:Op maandag 15 december 2008 16:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
NeeVerdomme U, wees eens niet zo traag ja
Als Barra wil dat jij weet hoe miss Barra eruit ziet, kan hij zelf wel een PM sturen. Ik doe natuurlijk niet aan lekken van dit soort gegevens.quote:Op maandag 15 december 2008 16:26 schreef Ripley het volgende:
NeeVerdomme U, wees eens niet zo traag ja
Ze is een vrouw, Barra. En van opleiding journaliste. Hoe nieuwsgierig wil je ze hebben?quote:Op maandag 15 december 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wist niet dat je interesse had in miss Barra
quote:Op maandag 15 december 2008 16:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ze is een vrouw, Barra. En van opleiding journaliste. Hoe nieuwsgierig wil je ze hebben?
Doe tante ripley eens PM-en, Barraquote:Op maandag 15 december 2008 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet... maar dat is onmogelijk
laat tante Ripley eerst maar eens een PM naar Barra doenquote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe tante ripley eens PM-en, Barra
quote:Op maandag 15 december 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die zijn er niet meer vriend
ik zie liever echte jetsers dan gefotoshopte buttseks die pinguïns met mij hebbenquote:
Jahoor, natuurlijk, gefotoshopte.... uhhu, als je dat zo wil noemen. Wij noemen dat gewoon onveilige. Onveilige buttseks met pingus.quote:Op maandag 15 december 2008 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zie liever echte jetsers dan gefotoshopte buttseks die pinguïns met mij hebben
ja maar ja maar..... ik wist het echt niet.... GHB enzoquote:Op maandag 15 december 2008 17:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Jahoor, natuurlijk, gefotoshopte.... uhhu, als je dat zo wil noemen. Wij noemen dat gewoon onveilige. Onveilige buttseks met pingus.
Roemeense jestersquote:Op maandag 15 december 2008 21:23 schreef n00cL30n het volgende:
Barra teh hustlah!
Ik dacht dat jij nog van die heuse Roemeense jesters zou hosselen Barra?
nee SHEquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 23:22 schreef n00cL30n het volgende:
Vandaar dat je vriendin en fok gescheiden wil houden.
quote:Op maandag 15 december 2008 23:22 schreef n00cL30n het volgende:
Vandaar dat je vriendin en fok gescheiden wil houden.
Ik ben nu van deze lekkere Glenfiddich 15 jaar oud aan het genietenquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 23:46 schreef n00cL30n het volgende:
Lekker hoor.
Ik van een 12 jaar oude Sauvignon Blanc.
eigenlijk hou ik veel meer van El dorado 15yo rum... maar die is op en vrij lastig te krijgen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:04 schreef n00cL30n het volgende:
Ik moet je heel eerlijk zeggen, Whiskey ben ik nog niet zo geoefend in.
Droge witte wijnen daarentegen.
Dat kan alleen maar positief zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:39 schreef Joene het volgende:
Heineken verdwijnt uit mijn systeem.
ik vul de tekorten vanavond wel aan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar positief zijn.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar positief zijn.
Gewoon heineken uit de beertender , niks mis meequote:Op dinsdag 16 december 2008 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met Grolsch uiteraard.
Of Palm.
Of iets anders, niet zijnde Heineken.
Als jij er tevreden mee bent niet inderdaad.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:02 schreef Joene het volgende:
Gewoon heineken uit de beertender , niks mis mee
Die knakworssies die laat ik. H6 erbij is goedquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als jij er tevreden mee bent niet inderdaad.
Lekker knakwossie erbij, moppie H6 op.
sexy meeting?quote:
duidelijk gevalletje van PICNICquote:
leip kerstpakketquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:17 schreef Ripley het volgende:
Yeay, de wii uit het kerstpakket is binnen
een wii?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:17 schreef Ripley het volgende:
hoi mevrouw Rilpeyquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:17 schreef Ripley het volgende:
Een Wii als kerstpakket is zooooo 2007quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:17 schreef Ripley het volgende:
ik weet niet wat ik heb gedaan lekker slapen volgens mij.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:17 schreef n00cL30n het volgende:
Moet je dat ook niet doen tijdens ene slaap wandeling he?
Alles goeie prima! Nog 2,5 maand te gaan. Morgen 2e 3D echo.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:02 schreef Joene het volgende:
A ! alles wel ?
Ah je gaat een lekkerwijf spotten ?quote:Op woensdag 17 december 2008 08:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Alles goeie prima! Nog 2,5 maand te gaan. Morgen 2e 3D echo.
Dat is het belangrijkste!quote:Op woensdag 17 december 2008 08:24 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik heb gedaan lekker slapen volgens mij.
Heeeeeeuj!quote:Op woensdag 17 december 2008 08:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh.
Nice man! Wordt steeds gaver he?quote:Op woensdag 17 december 2008 08:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Alles goeie prima! Nog 2,5 maand te gaan. Morgen 2e 3D echo.
BEEEB!quote:
Succes man!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge G's
heb zo mn eerste solli... dus met een beetje pech ga ik niet tot april maar tot januari betaald vakantie vieren
Kindertjes in Afrika zouden blij zijn als ze zouden kunnen solliciteren.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge G's
heb zo mn eerste solli... dus met een beetje pech ga ik niet tot april maar tot januari betaald vakantie vieren
het schijnt hier geeiceld te hebben, dus dat glijdt wel lekker zo.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:20 schreef zovty het volgende:
Morgen A.
Ik weet niet hoe jij je die sleerit voorsteld maar als ik zo naar buiten kijk dan zou het vooral een geschraap over asvalt worden.
Potdomme JK, kom ik daar ff van een koude kermis thuis.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan is het goed.
Gelukkig staan er genoeg foto's in mijn fotoboek om uit te kiezen!
H! H! Toen ik die schaduwfoto nam was het inderdaad een graad of 5.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:24 schreef Misstique het volgende:
Potdomme JK, kom ik daar ff van een koude kermis thuis.
Was het zó koud hmm?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! Toen ik die schaduwfoto nam was het inderdaad een graad of 5.
Sjeweets!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:40 schreef zovty het volgende:
Yoyoyo niggertjes, alles goed met jullie, baassies?
Van anale sex krijg je poep aan je piemel hoor.quote:
Ies koeltoer.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:04 schreef UIO_AMS het volgende:
De internet op kantoer es kapoet.
Je werkt dus thuis.quote:
Hij heeft mij een brief gestuurd met zijn gewenste post en wachtwoord.quote:
Als je het goed doet niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Van anale sex krijg je poep aan je piemel hoor.
Ik bedoel dus, als je iemand anaal neemt krijg je poep aan je piemel. Als je je anaal laat nemen krijg je uiteraard geen poep aan je piemel.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:24 schreef zovty het volgende:
[..]
ja, natuurlijk, dit was mijn subtiele manier van vragen "WAAR JE WAS GODVERDOMME![]()
![]()
"
neuh ze vonden het geen probleem om in maart te beginnenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus je hebt nu 1 i.p.v. 4 maanden vakantie?
O, wat goed!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
sorry ik had een sollicitatie gesprek
sales managerquote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef zovty het volgende:
[..]
O, wat goed!.
Wat voor functie, wat voor bedrijf, hoe ging het gesprek, lijkt het je wat, wanneer hoor je iets?
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, hallo, werken er wel voldoende vrouwen met bijna uit blousons barstende borsten?
Ja, hoiquote:Op woensdag 17 december 2008 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, hallo, werken er wel voldoende vrouwen met bijna uit blousons barstende borsten?
Hij is manager, die kan ie aannemen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
quote:
Sales managers verkopen toch alleen spulletjes?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:20 schreef Adelante het volgende:
Hij is manager, die kan ie aannemen natuurlijk.
Sales manager is toch gewoon een raar woord voor verkoper?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sales managers verkopen toch alleen spulletjes?
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Ben jij behebt met bijna uit de blouson barstende borsten? Also!
Doe de foto maar weer PM-en en/of mailen.
Mischien moeten die voloptueuze dames de spulletjes verkopen en doet Barra die aansturenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
nee dat zijn account managersquote:Op woensdag 17 december 2008 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beetje zoals die leuke filiaalleider van de reclame's van de Appie?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee dat zijn account managers
ik ben de baas van de AM's
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beetje zoals die leuke filiaalleider van de reclame's van de Appie?
Die volle romige borsten die in een nét te kleine bh gevangen zitten bedoel je?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, even terug naar Ripley's uit de blouse buitelende borsten.
Ja, die.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:37 schreef zovty het volgende:
Die volle romige borsten die in een nét te kleine bh gevangen zitten bedoel je?
Ik heb een jurkje aan JKquote:Op woensdag 17 december 2008 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, even terug naar Ripley's uit de blouse buitelende borsten.
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, die.
En dan met die onschuldige blonde krullen en blauwe ogen erboven.
Dat je zo van boven zit te kijken en dat je bijna de navel ziet.
tot hoe hoog?quote:
Ik hoop niet tot te hoog, want dan vriezen de eierstokken dicht met dit weerquote:
Zo'n jurkje wat wappert in de wind?quote:
Het is rond het vriespunt JKquote:Op woensdag 17 december 2008 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo'n jurkje wat wappert in de wind?
Zo'n zijdezachte die je vel aait?
Dat als je het koud krijgt, het zooooo lekker aanvoelt?
Dat als je je omdraait tijdens het lopen, dat net het randje van je billen eronderuit piept?
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tenminste, zo voelt het aan "volgens een vriend van me"!
quote:
quote:
Leze Barra!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heul niet ik ben kei sexy
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:37 schreef Misstique het volgende:
Hier op mijn kantoor dus.
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, geh, net even Clarence Seedorf uit de selectie gezet. Geh.
Ik heb veel verbasteringen van mn nick gezien, maar deze kende ik nog niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HALLO MISS TICK!
WELKOM!~
GOEDEMORGEN!
whoops, capslock.
Ah, even lekker baggeren.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:28 schreef Misstique het volgende:
Knurft zet zn klacht in V&A: Agent wordt boos op me omdat ik NIKS deed!
Over Miss Take gesproken zegquote:Op donderdag 18 december 2008 11:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Zij is trouwens niet Miss Tick. Zij is Miss Dagonet.
Wat, ik ben niet goed genoeg voor Tick ofsow??!?!?!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Zij is trouwens niet Miss Tick. Zij is Miss Dagonet.
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:08 schreef Misstique het volgende:
En wie is American Maid?
Ze had toch iets met Die Fledermaus?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, excuses, American Maid is (vermoedelijk) Miss Tick.
quote:
Vuile slet!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze had toch iets met Die Fledermaus?
ik vind jou lekkerquote:
laten we even realistisch zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 11:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ze had toch iets met Die Fledermaus?
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:08 schreef Misstique het volgende:
En wie is American Maid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Nope. Gewoon 12 maanden loon, in mei 8% vakantiegeld en aan het einde van het jaar een eindejaarsuitkering van ongeveer 5%.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar jij krijgt vast wel een 13e, 14e en 15e maand.
Die krijgen wij allemaal niet, bijvoorbeeld.
Eigenlijk hebben wij best een slechte CAO..
Forum Admins en Admins.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wie kan er op fok een clonecheck doen?
Noem dat maar gewoon, een gegarandeerde eindejaarsuitkering van 5%.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Nope. Gewoon 12 maanden loon, in mei 8% vakantiegeld en aan het einde van het jaar een eindejaarsuitkering van ongeveer 5%.
Same here, minus het doorgestreepte deel dus.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nope. Gewoon 12 maanden loon, in mei 8% vakantiegeld en aan het einde van het jaar een eindejaarsuitkering van ongeveer 5%.
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:14 schreef zovty het volgende:
Kan iedereen, klik op Opties en ga naar het tabblad [Clonescan]. De rest hoort eigenlijk voor zich te spreken.
Let er op dat je geen spaties voor of achter namen zet.
Nee, klopt. De user "iedereen" kan het.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben duidelijk niet iedereen
Rij jij ook niet in een zogenaamde auto van de zaak?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Noem dat maar gewoon, een gegarandeerde eindejaarsuitkering van 5%.
Die hebben wij volgens de CAO niet eens, toevallig heeft mijn huidige werkgever een winstdelingsregeling.
ahhhhh okequote:Op donderdag 18 december 2008 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, klopt. De user "iedereen" kan het.
Als je daarmee bedoelt dat ik een Greenwheels kan rijden als ik naar een afspraak moet, dan wel.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Rij jij ook niet in een zogenaamde auto van de zaak?
pimp veringquote:Op donderdag 18 december 2008 12:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt dat ik een Greenwheels kan rijden als ik naar een afspraak moet, dan wel.
Anders klopt het, ik rijd inderdaad niet in een auto van de zaak.
Heb gewoon van mijn eigen verdiende geld een BX gekocht.
dat heb ik nooit aangedurftquote:Op donderdag 18 december 2008 12:37 schreef GI het volgende:
CAO ?
Ik heb wel mazzel. Auto van de zaak. 13e maand. Bonus constructie. Elke euro die ik boven mijn kost-tarief factureer krijg ik 25 cent van. Kerstpakket mocht ik zelf uitkiezen toen ik samen met de baas bij de makro voor de muur met pakettent stond. Nieuwe telefoon van de baas gekregen en krijg als het goed is een laptop, die ik eigenlijk niet nodig heb.
Maar ik werk dan ook als enige werknemer voor mijn vader
Ik denk dat wij weinig winst gaan maken dit jaar. Gelukkig heb ik per 1/2 een nieuwe werkgever.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had er eerst 13 maanden + winstuitkering +8% vakantiegeld....
maar helaas
Zodra het hier binnen is zal ik wel even een fotoreeks plaatsen.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Net het kerstpakket binnen: een kerststol.!!!
ik als het maandag goed gaat per 1/3quote:Op donderdag 18 december 2008 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat wij weinig winst gaan maken dit jaar. Gelukkig heb ik per 1/2 een nieuwe werkgever.
In jou?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:42 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg gewoon 12 maanden salaris en 8% vakantiegeld in mij. En gratis OV, telefoon en laptop. En een wii
Q ouwe hardenees!quote:
Spannennnnnnd!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik als het maandag goed gaat per 1/3
Je weet niet hoe weinig ze verdient.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:47 schreef GI het volgende:
De wiimote in Ripley kan ik me, als ik mijn best doe, nog voorstellen. Maar de 12 maanden salaris. Zelfs in briefjes van 500 euro lijkt me dat heel erg proppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |