Ja, te slecht gewoon A!quote:Op maandag 15 december 2008 09:39 schreef Armageddon het volgende:
topic titel typo?
Joh, echt?quote:Op maandag 15 december 2008 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
gister nog een mooi stukkie sensatiejournalistiek over illegale hondengevechten in de USA op SBS6.
Nogsteeds een tikfout hoor Adelante.quote:
Een paar minuten per minuut toch?quote:Op maandag 15 december 2008 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Muts, van wie ik geen directrice mag zeggen als het een vrouwelijke directeur betreft, probeert nu meer sfeer in de kamer te brengen door een plastic kerstboompje van 20 cm hoog met lampjes neer te zetten.
Sfeer zou een stuk verbeteren als ze eens een paar minuten haar mond dicht hield.
Die Rrrrrrrrrr staat toch voor Reconstructie.quote:Op maandag 15 december 2008 12:22 schreef Adelante het volgende:
En de Rrrrrrrrrrrr staat voor Rudolf ofzo.
een kerstboom met armpjes? zingt ie ook nog?quote:Op maandag 15 december 2008 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Muts, van wie ik geen directrice mag zeggen als het een vrouwelijke directeur betreft, probeert nu meer sfeer in de kamer te brengen door een plastic kerstboompje van 20 cm hoog met lampjes neer te zetten.
Sfeer zou een stuk verbeteren als ze eens een paar minuten haar mond dicht hield.
Ik ben allochtoon, zelfs na 20 jaar nogquote:Op maandag 15 december 2008 12:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nogsteeds een tikfout hoor Adelante.
Die dingen branden heel behoorlijk, net een klein soort vreugdevuurtje, met groene en blauwe vlammen.quote:Op maandag 15 december 2008 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Geen idee wat je bedoelt, maar ik zal de TT wel even aanpassen.quote:Op maandag 15 december 2008 12:25 schreef Adelante het volgende:
een kerstboom met armpjes? zingt ie ook nog?
Het is die muts, lieve R., die me mateloos irriteert. Ik begon vandaag vrolijk.quote:Op maandag 15 december 2008 12:38 schreef Ripley het volgende:
Lampjes zijn gezellig, U. Hang niet zo de grumpy old man uit
Fok! is Fok!king traag inderdaad.quote:Op maandag 15 december 2008 12:43 schreef Joene het volgende:
Momenteel is het te druk op onze databaseservers om uw verzoek te kunnen verwerken
Kwestie van uploaden en plaatsen hier en klaar is barra.quote:Op maandag 15 december 2008 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
op mijn pc
ik hou mijn vriendin en fok gescheidenquote:Op maandag 15 december 2008 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kwestie van uploaden en plaatsen hier en klaar is barra.
quote:
die zijn er niet meer vriendquote:Op maandag 15 december 2008 15:55 schreef n00cL30n het volgende:
Tietenfoto Barra! En vlug!
Anders halen we de pinguinfoto's weer naar boven.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:03 schreef zovty het volgende:
Miss Barra he? Wat grappig, ik ken haar van adultfriendfinder als miss throat fuck.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:05 schreef Anosmie het volgende:
En Miss Barra heeft sneeuw!!!!! En ze is cute.
En ze heeft Barra..
*jaloers sneeuwbal naar Miss Barra gooit*
*jammerlijk mist want Anos is en gooit als een meisje*
Missie vollbracht.quote:
Dat cup-a-soup prei ranzig is kon ik je al wel vertellen voordat je er aan begon.quote:Op maandag 15 december 2008 16:17 schreef Adelante het volgende:
Op ieder potje..... enzo
Ik heb geen zin meer en de cup-a-soup prei was ranzig
(niet goed geroerd, derhalve een klomp zout)
Mods kunnen editgeschiedenis bekijken.quote:
waarschijnlijk heb je het nu in je pmboxquote:
je had het toch al gezienquote:Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mods kunnen editgeschiedenis bekijken.
Neequote:Op maandag 15 december 2008 16:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je het nu in je pmbox
ik wist niet dat je interesse had in miss Barraquote:Op maandag 15 december 2008 16:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
NeeVerdomme U, wees eens niet zo traag ja
Als Barra wil dat jij weet hoe miss Barra eruit ziet, kan hij zelf wel een PM sturen. Ik doe natuurlijk niet aan lekken van dit soort gegevens.quote:Op maandag 15 december 2008 16:26 schreef Ripley het volgende:
NeeVerdomme U, wees eens niet zo traag ja
Ze is een vrouw, Barra. En van opleiding journaliste. Hoe nieuwsgierig wil je ze hebben?quote:Op maandag 15 december 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wist niet dat je interesse had in miss Barra
quote:Op maandag 15 december 2008 16:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ze is een vrouw, Barra. En van opleiding journaliste. Hoe nieuwsgierig wil je ze hebben?
Doe tante ripley eens PM-en, Barraquote:Op maandag 15 december 2008 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet... maar dat is onmogelijk
laat tante Ripley eerst maar eens een PM naar Barra doenquote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe tante ripley eens PM-en, Barra
quote:Op maandag 15 december 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die zijn er niet meer vriend
ik zie liever echte jetsers dan gefotoshopte buttseks die pinguīns met mij hebbenquote:
Jahoor, natuurlijk, gefotoshopte.... uhhu, als je dat zo wil noemen. Wij noemen dat gewoon onveilige. Onveilige buttseks met pingus.quote:Op maandag 15 december 2008 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zie liever echte jetsers dan gefotoshopte buttseks die pinguīns met mij hebben
ja maar ja maar..... ik wist het echt niet.... GHB enzoquote:Op maandag 15 december 2008 17:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Jahoor, natuurlijk, gefotoshopte.... uhhu, als je dat zo wil noemen. Wij noemen dat gewoon onveilige. Onveilige buttseks met pingus.
Roemeense jestersquote:Op maandag 15 december 2008 21:23 schreef n00cL30n het volgende:
Barra teh hustlah!
Ik dacht dat jij nog van die heuse Roemeense jesters zou hosselen Barra?
nee SHEquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 23:22 schreef n00cL30n het volgende:
Vandaar dat je vriendin en fok gescheiden wil houden.
quote:Op maandag 15 december 2008 23:22 schreef n00cL30n het volgende:
Vandaar dat je vriendin en fok gescheiden wil houden.
Ik ben nu van deze lekkere Glenfiddich 15 jaar oud aan het genietenquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 23:46 schreef n00cL30n het volgende:
Lekker hoor.
Ik van een 12 jaar oude Sauvignon Blanc.
eigenlijk hou ik veel meer van El dorado 15yo rum... maar die is op en vrij lastig te krijgen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:04 schreef n00cL30n het volgende:
Ik moet je heel eerlijk zeggen, Whiskey ben ik nog niet zo geoefend in.
Droge witte wijnen daarentegen.
Dat kan alleen maar positief zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:39 schreef Joene het volgende:
Heineken verdwijnt uit mijn systeem.
ik vul de tekorten vanavond wel aan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar positief zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |