het schijnt hier geeiceld te hebben, dus dat glijdt wel lekker zo.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:20 schreef zovty het volgende:
Morgen A.
Ik weet niet hoe jij je die sleerit voorsteld maar als ik zo naar buiten kijk dan zou het vooral een geschraap over asvalt worden.
Potdomme JK, kom ik daar ff van een koude kermis thuis.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan is het goed.
Gelukkig staan er genoeg foto's in mijn fotoboek om uit te kiezen!
H! H! Toen ik die schaduwfoto nam was het inderdaad een graad of 5.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:24 schreef Misstique het volgende:
Potdomme JK, kom ik daar ff van een koude kermis thuis.
Was het zó koud hmm?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! Toen ik die schaduwfoto nam was het inderdaad een graad of 5.
Sjeweets!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:40 schreef zovty het volgende:
Yoyoyo niggertjes, alles goed met jullie, baassies?
Van anale sex krijg je poep aan je piemel hoor.quote:
Ies koeltoer.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:04 schreef UIO_AMS het volgende:
De internet op kantoer es kapoet.
Je werkt dus thuis.quote:
Hij heeft mij een brief gestuurd met zijn gewenste post en wachtwoord.quote:
Als je het goed doet niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Van anale sex krijg je poep aan je piemel hoor.
Ik bedoel dus, als je iemand anaal neemt krijg je poep aan je piemel. Als je je anaal laat nemen krijg je uiteraard geen poep aan je piemel.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:24 schreef zovty het volgende:
[..]
ja, natuurlijk, dit was mijn subtiele manier van vragen "WAAR JE WAS GODVERDOMME![]()
![]()
"
neuh ze vonden het geen probleem om in maart te beginnenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus je hebt nu 1 i.p.v. 4 maanden vakantie?
O, wat goed!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
sorry ik had een sollicitatie gesprek
sales managerquote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef zovty het volgende:
[..]
O, wat goed!.
Wat voor functie, wat voor bedrijf, hoe ging het gesprek, lijkt het je wat, wanneer hoor je iets?
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, hallo, werken er wel voldoende vrouwen met bijna uit blousons barstende borsten?
Ja, hoiquote:Op woensdag 17 december 2008 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, hallo, werken er wel voldoende vrouwen met bijna uit blousons barstende borsten?
Hij is manager, die kan ie aannemen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
quote:
Sales managers verkopen toch alleen spulletjes?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:20 schreef Adelante het volgende:
Hij is manager, die kan ie aannemen natuurlijk.
Sales manager is toch gewoon een raar woord voor verkoper?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sales managers verkopen toch alleen spulletjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |