Over Miss Take gesproken zegquote:Op donderdag 18 december 2008 11:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Zij is trouwens niet Miss Tick. Zij is Miss Dagonet.
Wat, ik ben niet goed genoeg voor Tick ofsow??!?!?!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Zij is trouwens niet Miss Tick. Zij is Miss Dagonet.
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:08 schreef Misstique het volgende:
En wie is American Maid?
Ze had toch iets met Die Fledermaus?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, excuses, American Maid is (vermoedelijk) Miss Tick.
quote:
Vuile slet!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze had toch iets met Die Fledermaus?
ik vind jou lekkerquote:
laten we even realistisch zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 11:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ze had toch iets met Die Fledermaus?
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:08 schreef Misstique het volgende:
En wie is American Maid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Nope. Gewoon 12 maanden loon, in mei 8% vakantiegeld en aan het einde van het jaar een eindejaarsuitkering van ongeveer 5%.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar jij krijgt vast wel een 13e, 14e en 15e maand.
Die krijgen wij allemaal niet, bijvoorbeeld.
Eigenlijk hebben wij best een slechte CAO..
Forum Admins en Admins.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wie kan er op fok een clonecheck doen?
Noem dat maar gewoon, een gegarandeerde eindejaarsuitkering van 5%.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Nope. Gewoon 12 maanden loon, in mei 8% vakantiegeld en aan het einde van het jaar een eindejaarsuitkering van ongeveer 5%.
Same here, minus het doorgestreepte deel dus.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nope. Gewoon 12 maanden loon, in mei 8% vakantiegeld en aan het einde van het jaar een eindejaarsuitkering van ongeveer 5%.
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:14 schreef zovty het volgende:
Kan iedereen, klik op Opties en ga naar het tabblad [Clonescan]. De rest hoort eigenlijk voor zich te spreken.
Let er op dat je geen spaties voor of achter namen zet.
Nee, klopt. De user "iedereen" kan het.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben duidelijk niet iedereen
Rij jij ook niet in een zogenaamde auto van de zaak?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Noem dat maar gewoon, een gegarandeerde eindejaarsuitkering van 5%.
Die hebben wij volgens de CAO niet eens, toevallig heeft mijn huidige werkgever een winstdelingsregeling.
ahhhhh okequote:Op donderdag 18 december 2008 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, klopt. De user "iedereen" kan het.
Als je daarmee bedoelt dat ik een Greenwheels kan rijden als ik naar een afspraak moet, dan wel.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Rij jij ook niet in een zogenaamde auto van de zaak?
pimp veringquote:Op donderdag 18 december 2008 12:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt dat ik een Greenwheels kan rijden als ik naar een afspraak moet, dan wel.
Anders klopt het, ik rijd inderdaad niet in een auto van de zaak.
Heb gewoon van mijn eigen verdiende geld een BX gekocht.
dat heb ik nooit aangedurftquote:Op donderdag 18 december 2008 12:37 schreef GI het volgende:
CAO ?
Ik heb wel mazzel. Auto van de zaak. 13e maand. Bonus constructie. Elke euro die ik boven mijn kost-tarief factureer krijg ik 25 cent van. Kerstpakket mocht ik zelf uitkiezen toen ik samen met de baas bij de makro voor de muur met pakettent stond. Nieuwe telefoon van de baas gekregen en krijg als het goed is een laptop, die ik eigenlijk niet nodig heb.
Maar ik werk dan ook als enige werknemer voor mijn vader
Ik denk dat wij weinig winst gaan maken dit jaar. Gelukkig heb ik per 1/2 een nieuwe werkgever.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had er eerst 13 maanden + winstuitkering +8% vakantiegeld....
maar helaas
Zodra het hier binnen is zal ik wel even een fotoreeks plaatsen.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Net het kerstpakket binnen: een kerststol.!!!
ik als het maandag goed gaat per 1/3quote:Op donderdag 18 december 2008 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat wij weinig winst gaan maken dit jaar. Gelukkig heb ik per 1/2 een nieuwe werkgever.
In jou?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:42 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg gewoon 12 maanden salaris en 8% vakantiegeld in mij. En gratis OV, telefoon en laptop. En een wii
Q ouwe hardenees!quote:
Spannennnnnnd!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik als het maandag goed gaat per 1/3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |