De kwestie 'Irak' is inderdaad dusdanig professioneel gegaan dat er geen enkele reden is om respectloos te zijn. Hmm?quote:
Alsof de rest van de wereld zo'n grote fan van Bush is en hem met open armen zal ontvangenquote:Op zondag 14 december 2008 22:04 schreef qonmann het volgende:
repectloze mensen daar..zal wel hun cultuur zijn
Daar lijkt het ook op, zo van, je hebt me lekker gemist.quote:Op zondag 14 december 2008 21:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel of ie na het gooien van de eerste schoen een beetje onbenullig staat te glimlachen.
Das niet zo'n ramp toch!quote:Op zondag 14 december 2008 21:06 schreef Houtworm het volgende:
Nu zullen alle bijeenkomsten met Bush voorlopig wel schoenloos gaan...
tja ... Bush weet dat hij er niet in Irak hoeft te blijvenquote:Op zondag 14 december 2008 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar lijkt het ook op, zo van, je hebt me lekker gemist.
Hij zal er ook wel nooit meer terugkomenquote:Op zondag 14 december 2008 22:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
tja ... Bush weet dat hij er niet in Irak hoeft te blijven
quote:Op zondag 14 december 2008 20:52 schreef Dawwa het volgende:
Het gooien met schoenen wordt in de Arabische wereld als een grote belediging gezien.
Zoals iemand al op de AD pagina zegt:quote:
quote:Vind iemand het nog gek dat die mensen snel beledigd zijn?? Schoenen vinden ze al beledigd.
Nike was toch de godin van de overwinnig o.i.d.? Hehe. Bush in z'n face.quote:
Zeg, ben jij een broertje van Meki ofzo?quote:Op zondag 14 december 2008 22:23 schreef Slappy het volgende:
Heel goed van hem ik snap zijn frustaties van die journalist wel Bush heeft van Irak Usa 2 gemaakt
Is het nodig om een of andere relmocro te zijn als je George W. Bush, de meest dramatische president in de geschiedenis van de VS, wil duiden?quote:Op zondag 14 december 2008 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, ben jij een broertje van Meki ofzo?
Het ging meer om de avatar in combinatie met de poststijl.quote:Op zondag 14 december 2008 23:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is het nodig om een of andere relmocro te zijn als je George W. Bush, de meest dramatische president in de geschiedenis van de VS, wil duiden?
De stijl en taalfouten komen wel een beetje overeen.quote:Op maandag 15 december 2008 00:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het ging meer om de avatar in combinatie met de poststijl.
Het was mij niet eens opgevallen dat het geen Meki was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |