dr is geen mat die wel bij die badkamer past.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:19 schreef M.J. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo schat, laten we deze badmat nemen. Die past mooi bij de badkamer..
Ook lelijk..
Dus blijkbaar verbeeld ik het me allemaal maar.quote:met 2 en-suite schuifdeuren
Ik denk dat meisje in de deuropening. Wel een verdomd goedkoop huis zeg!!! vraagprijs 159k voor een flink huis met 5 slaapkamers, nette badkamer.. alleen die keuken kan beter, maar voor die prijs koop ik dat huis graag. Jammer dat het in Fryslan staat...quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:51 schreef -sabine- het volgende:
[ afbeelding ]
Wie bedenkt het om de MyLittlePonies op een rijtje te zetten?
Ponniehuis
Ik vind het zeker niet goedkoop. Ook nog erg noordelijk gelegen, kleine tuin en weinig grond. Had eerder iets van 140.000 als vraagprijs verwacht.quote:Op zondag 28 december 2008 01:58 schreef JK het volgende:
[..]
Ik denk dat meisje in de deuropening. Wel een verdomd goedkoop huis zeg!!! vraagprijs 159k voor een flink huis met 5 slaapkamers, nette badkamer.. alleen die keuken kan beter, maar voor die prijs koop ik dat huis graag. Jammer dat het in Fryslan staat...
Misschien wel een probleempje met de hypotheek.quote:Op een van de mooiste locaties, nabij de rand van het sfeervolle dorp, en fraai omgeven door weilanden met oude eikenbomen, zeer mooi en rustig gelegen, ca. 10.000m² (ca. 1 hectare) groot BOUWPERCEEL met reeds een gedeeltelijk in aanbouw zijnde, vrijstaande WOONBOERDERIJ van ca. 750m³ met rieten kap. Tevens is er een bouwvergunning afgegeven voor een vrijstaand bijgebouw van ca. 8 x 12 meter t.b.v. garage/hobby/paardenstal e.d.
De grondkavel van ca. 10.000m² bestaat naast de nog aan te leggen tuin grotendeels uit weiland en tevens kan er nog aansluitend ruim 1,13 hectare weiland worden bijgekocht.
Naast de verleende bouwvergunning voor de woning en het bijgebouw is er ook voor de omliggende tuin een ontwerp gemaakt.
De door u nog verder af te te bouwen woning heeft de volgende indeling:
Beg.grond: entreepartij met toilet, straatgerichte woonkamer van ca. 47,5m² met een prachtig weids uitzicht over het glooiend landschap, een eetkeuken van ca. 20m² met aansluitend de bijkeuken, een ouderslaapkamer van ca. 18m² met eigen badkamer t.b.v. bad, douche, toilet e.d..
1e Verd.: 3 of 4 slaapkamers en een 2e badkamer.
2e Verd.: Zolderruimte met vele mogelijkheden.
Doordat de woning nog grotendeels moet worden gebouwd heeft u de mogelijkheid om geheel naar eigen wens e.e.a. te verwezenlijken.
Bouwtekeningen, vergunning e.d. zijn aanwezig en ter inzage.
quote:
Ik scrolde van beneden naar boven. Als je eerst die poezenmand ziet en daarna dat zithoekje, lijkt het laatste op een grote kattenmand, inclusief krabpaal.quote:
Jij snapt nog niet dat de lokatie één van de meest prijsbepalende zaken voor een woning is.quote:Op zondag 28 december 2008 01:58 schreef JK het volgende:
[..]
Ik denk dat meisje in de deuropening. Wel een verdomd goedkoop huis zeg!!! vraagprijs 159k voor een flink huis met 5 slaapkamers, nette badkamer.. alleen die keuken kan beter, maar voor die prijs koop ik dat huis graag. Jammer dat het in Fryslan staat...
Dan kun je beter naar buiten kijken waarschijnlijk...quote:Op zondag 28 december 2008 20:29 schreef Gwywen het volgende:
Maarre... kan iemand mij vertellen wat hiervan het nut is?
Dikke kok?
[ afbeelding ]
(Hopende dat ik met die laatste opmerking niemand tegen het hoofd stoot natuurlijk)![]()
ja, net zoals op die vorige foto's is hier ook gewoon een heel goede uitleg voor. Dat is gewoon voor uhm... ja.. Daar is vast een goeie uitleg voorquote:Op zondag 28 december 2008 20:29 schreef Gwywen het volgende:
Maarre... kan iemand mij vertellen wat hiervan het nut is?
Dikke kok?
[ afbeelding ]
(Hopende dat ik met die laatste opmerking niemand tegen het hoofd stoot natuurlijk)![]()
Ah, dat hebben wij buiten ook!quote:Op zondag 28 december 2008 20:29 schreef Gwywen het volgende:
Leuk!
Als je in Loosdrecht woont, maak je je tuintafel van...
[ afbeelding ]
Juist, het zwaard van een tjalk![]()
ik gok op een kast.quote:Op zondag 28 december 2008 22:11 schreef Gwywen het volgende:
Wat zou trouwens dat lichtblauwe halfronde ding in die keuken zijn? Het lijkt wel een douchecabine...
De rechtse kraan is van een quooker, een kokend water kraan. Super handigquote:Op zondag 28 december 2008 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp die foto van die keuken met de uitholling ook niet zo goed, zie ik nou 2 kranen, hoe zit dat??
maar die komt niet boven de wasbak uit?quote:Op zondag 28 december 2008 23:09 schreef Plankje55 het volgende:
[..]
De rechtse kraan is van een quooker, een kokend water kraan. Super handig
Ik denk dat het zo'n Quooker is... Systeem waarbij je altijd heet water tot je beschikking hebt... (gezuiverd en 100 gr volgens de site..)quote:Op zondag 28 december 2008 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp die foto van die keuken met de uitholling ook niet zo goed, zie ik nou 2 kranen, hoe zit dat??
En die platenspeler is geen oven, maar een 'stomer'. Heel hip bij de rijke lui, over een aantal jaar waarschijnlijk ook doorgesijpeld naar het plebs
nu kan het raam makkelijk openquote:Op zondag 28 december 2008 21:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja, net zoals op die vorige foto's is hier ook gewoon een heel goede uitleg voor. Dat is gewoon voor uhm... ja.. Daar is vast een goeie uitleg voor
Ik gok op creativiteit van de verzinners, maar dat maakt het er niet echt beter op
Ah, dat ken ik alleen als klein extra kraantje. Dit is geen mooie opstelling zo naast elkaar.quote:Op zondag 28 december 2008 23:09 schreef Plankje55 het volgende:
De rechtse kraan is van een quooker, een kokend water kraan. Super handig
Zelfde huis:quote:Op zondag 28 december 2008 19:48 schreef Dromer het volgende:
Om niet geheel nutteloos te posten hierbij maar even een aparte kapstok in een overigens best interessant huis.
[ afbeelding ]
Hey there captain obvious!quote:Op maandag 29 december 2008 11:25 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij is dat een poster van een boekenkast, en geen echtemaar dat was natuurlijk de reden waarom je m postte
![]()
Een miljoen ?!? Voor een houten huis in de buurt van Sneek waar je niet eens met de auto kunt komen en ook niet permanent kunt wonen (recreatiebestemming) ? Vind ik heel veel geld...quote:
Prachtig...ik wil hemquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:12 schreef -sabine- het volgende:
Een heel eigen w-eiland met huisje:
[ afbeelding ]
Dat is voor een stoomovenquote:[b]Op zondag 28 december 2008 20:29
Ik vind 't altijd wel typisch, die platenspelervormige ovendeurtjes![]()
[ afbeelding ]
Duidelijk gevalletje, ik ga er verbouwen... maar toch niet. Volgens mij valt er wel iets heeeel moois van te maken en kan je het misschien met een jaar of wat met een aardige winst doorverkopen. Zonde dat mensen zo'n kans laten liggen.quote:Op maandag 29 december 2008 19:57 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Kost net geen miljoen die rotzooi
Schandalig dat ze zo'nquote:Op maandag 29 december 2008 19:57 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zooi op de foto durven te zetten voor bijna een miljoen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:12 schreef -sabine- het volgende:
Een heel eigen w-eiland met huisje:
[ afbeelding ]
Omg, wat een teringzooiquote:Op maandag 29 december 2008 19:57 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
lijkt mij iets voor de baby!quote:Op dinsdag 30 december 2008 06:44 schreef huismerk het volgende:
[ afbeelding ]
Dat enorme oranje ding bij de douche/bar deur, is dat voor inwendig gebruik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |