Heb je misschien een link naar het huisje (in het geval dat het huismerk de eindejaarsloterij gaat winnen?)quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:12 schreef -sabine- het volgende:
Een heel eigen w-eiland met huisje:
[ afbeelding ]
Linkquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:29 schreef huismerk het volgende:
[..]
Heb je misschien een link naar het huisje (in het geval dat het huismerk de eindejaarsloterij gaat winnen?)
Dat kastje zie je wel vaker, maar wat mij opvalt: zit er nou behang op de muur bij het aanrecht??quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:40 schreef -sabine- het volgende:
Kijkjes in de Fryske keukens/huizen:
Anders maak je een kastje om de geiser:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:12 schreef -sabine- het volgende:
[ afbeelding ]
mijn godquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:48 schreef maok het volgende:
We hadden geen geld meer voor behang dus hebben we de muren en het plafond maar voor geplakt met oude kranten:
[ afbeelding ]
Dat we geen geld meer hebben komt omdat we ons geld al hebben uitgegeven aan de zonnebrillen van piet, gelukkig kregen we omdat we er zoveel kochten er wel een kek rekje bij:
[ afbeelding ]
Onze keuken vonden we wat te mooi voor het huis, dus hebben we maar heel lelijk plakplastic op de kastjes geplakt en een niet bijpassend zeiltje op de vloer gelegd:
[ afbeelding ]
Allemaal in dit huis:
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/Fotos/?id=5ed3b8ee-0d32-44bb-96f3-2f653ebd29e3&objecttype=DetailKoopObject&imgnr=0
mocht je willen, in weet uit ervaring dat zulke huisjes juist enorm inbraakgevoelig zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat gaaf.
Helemaal self-supporting, af en toe even een boot met brandstof langsturen en voor de rest niks.
En je hoeft je deur niet op slot te doen.
grappig dit huis eens in het echt te zien. heb er nog in de voorbereiding aan gewerkt in 2002quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:12 schreef -sabine- het volgende:
[ afbeelding ]
staan in balk tegen de N359 aan.....niet zo heel fraai gelegenquote:
dankjewel voor de info..... ..quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:14 schreef Driekeerniks.be het volgende:
[..]
grappig dit huis eens in het echt te zien. heb er nog in de voorbereiding aan gewerkt in 2002
[..]
staan in balk tegen de N359 aan.....niet zo heel fraai gelegen
Geen last van kinderen met halloween, geen last van jehova's getuigen aan je deur.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:12 schreef -sabine- het volgende:
[ afbeelding ]
Die is niet zo moeilijk..quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:48 schreef -sabine- het volgende:
Een kruipdoorsluipdoordouche................en hoe kijk je in die spiegel?
[ afbeelding ]
Linkje naar het "vreemd lelijk" huis?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:36 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Link
Kzie dat ik er meer niet goed gedaan heb.![]()
Mochten er meer potentiële kopers op de kust zijn, dan zoek ik de linkjes op voor je.
Mooi. Alleen jammer dat je brievenbus 1 km verder staat op het vaste land.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:12 schreef -sabine- het volgende:
[ afbeelding ]
Lees de advertentie maar eens door. Er gaat een wereld voor je open!quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Mooi. Alleen jammer dat je brievenbus 1 km verder staat op het vaste land.
Ik vraag me wel af hoe je er stroom, gas en kabel krijgt.
met inpandig zebrapad:quote:Op donderdag 25 december 2008 13:17 schreef k_man het volgende:
Villa in Wassenaar met handig opgestelde eettafel;
De makelaar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |