sjemig levensgevaarlijk die tv daar!quote:Op zondag 14 december 2008 22:11 schreef Gwywen het volgende:
Welk kleurnummer is dat? Daar ben ik nou al jaren naar op zoek![]()
Zithoek voor haar:
[ afbeelding ]
En een zithoek voor hem![]()
[ afbeelding ]
Linkje
Enne... niet te hard spetteren in bad hè.
[ afbeelding ]
...anders wordt de TV nat.![]()
[ afbeelding ]
Dat is een douchestoel voor mensen die niet goed ter been zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:37 schreef the_jestert het volgende:
Waar laat ik de stoel als de makelaar komt voor foto's..............
[ afbeelding ]
zal to te zien dan wel van zoonlief zijn , z'n technisch lego staat nog op de kastquote:Op woensdag 17 december 2008 13:24 schreef Merel1808 het volgende:
Hier is iemand fan van Heracles![]()
[ afbeelding ]
In een verder heel gestyled huis
quote:U krijgt 50 Air Miles als u van dit ruime onlangs geheel gerenoveerde tussenwoning een brochure of bezichtiging aanvraagt. Bent u niet zelf geïnteresseerd in dit huis, maar weet u iemand die dat wel is? Dan krijgen u én uw bekende allebei 50 Air Miles!
Wat bezielt sommige mensenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:27 schreef Leipo666 het volgende:
Maak dan geen foto:
[ link | afbeelding ]
Linkjes?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:16 schreef Jetje86 het volgende:
Lekker fris..
[ afbeelding ]
Mooi roze is niet lelijk
[ afbeelding ]
Retrospiegel
[ afbeelding ]
echt wel stijlvol voor 'zo'n voetalsupporter!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:24 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, bij mij ziet het er thuis ook zo steriel uitquote:Op woensdag 17 december 2008 21:26 schreef Yoni het volgende:
Ik krijg haast het gevoel alsof ze al verhuisd zijn, maar wat meubels hebben laten staan voor de sfeer, aangevuld met groene frutsels want dat moest van de styliste.
Er is in dat huis niks te zien wat wijst op een bewoner. Er staat geen koffiezetapparaat of waterkoker op het aanrecht, er staat niks op het badkamerplankje en er hangt niet eens toiletpapier....
Hah, zo vond ik er vanmiddag ook eentje:quote:Op donderdag 18 december 2008 20:08 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel uit een folder van het openluchtmuseum...
LOLquote:Op donderdag 18 december 2008 21:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n hangplee... leg je er zo'n matje onder
En in datzelfde huis zie je een trap in de slaapkamer!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:12 schreef sommeltje het volgende:
linkje: dit is hetzelfde huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
p.s.: sorry van m'n eerdere onaffe posting... had fff niet helemaal door hoe het werkte.
Als je goed kijkt zie je aan de rechterkant in het midden bij de ''ballustrade'' het hemeltje van de wieg. En die wieg zie je op de volgende foto van het huis.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:19 schreef teigetjuh30 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik nou goed dat dat kinderbedje tegen de balustrade aan staat?
Echt een opmerkelijke plaats![]()
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/default.aspx?id=b22e8183-04ff-4b7a-9f62-cc0257061044&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Kan zijn dat er boven die trap een soort zoldertje zit waar wat kussens liggen een tv staat ofzo. Dat zou ik best tof vinden.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:42 schreef botterfly het volgende:
[..]
En in datzelfde huis zie je een trap in de slaapkamer!Of slaapt een van de kinderen op de overloop?
[ afbeelding ]
Je bedoelt een soort vliering? Zou heel goed kunnen. Maar waarom dan die trap zo en geen vlizotrap erin gemaakt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kan zijn dat er boven die trap een soort zoldertje zit waar wat kussens liggen een tv staat ofzo. Dat zou ik best tof vinden.
Die trap lijkt mij een soort hippe boekenkast in een trapvorm?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:42 schreef botterfly het volgende:
[..]
En in datzelfde huis zie je een trap in de slaapkamer!Of slaapt een van de kinderen op de overloop?
[ afbeelding ]
Mjah.. lijkt wel een beetje op de 'nieuwe zakelijkheid' van eind jaren 20 begin jaren 30.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:47 schreef sommeltje het volgende:
Makelmans is volgens mij ook het spoor kwijt geraakt:
MODERN" 4-LAAGS TUSSENHERENHUIS MET VOOR- EN ZONNIGE ACHTERTUIN MET BERGING (CHALET INCL. ELEKTRA) EN ACHTEROM. DE WONING IS GEBOUWD IN DE STIJL VAN DE JAREN 30MET 4 TOT 5 SLAAPKAMERS.
mooie woning in een mooie omgevingquote:Op woensdag 17 december 2008 13:24 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me niet lekker zitten...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mooie stoelin een apart huis, van bovenaf lijkt het op een kruis
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=f80bb1d5-2b41-4386-93ec-0fd638da7874&objecttype=DetailKoopObject&imgnr=0
Fatsoenlijk? Butt ugly en erg 1990 in mijn ogen, maar goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:29 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet lekker zitten...![]()
Verder wel een mooi huis. Eindelijk eens een prijzig huis met een fatsoenlijke inrichting.
Gezien deze reeks dan hequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fatsoenlijk? Butt ugly en erg 1990 in mijn ogen, maar goed
Ik zou me schamen als het naast mijn huis stond.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:29 schreef Mr.G het volgende:
Ken je dat: van die mensen die niks beters te doen hebben dan de buurt in de gaten houden vanachter het raam?
Huis met gluurtoren:
[ afbeelding ]
Link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |