Is je poort open of moet ik hem openen ?quote:Op zondag 14 december 2008 16:35 schreef Helen8 het volgende:
Ik heb gister het spel gekocht, bij wie mag ik op bezoek komen?
Fok!naam: Helen8
Town: Violin
Friendcode: 2664-5999-1514
Name Fruit: Peaches
Groetjes Helen![]()
PS. Heb ondertussen iedereen op de lijst toegevoegd
Het lukte niet helemaal zaterdag.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:45 schreef Vampess het volgende:
Edit: Duncan, lukt 't een beetje met installeren?
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 15 december 2008 19:21 schreef Zwaalie het volgende:
Zou mijn FC uit de eerste post gehaald kunnen worden? Ik kom op dit moment erg weinig aan WiFi toe en is het toevoegen van mijn FC meestal niet de moeite waard. Bij voorbaat dank!
Ik hoop nog wel een keertje in Cat Town langs te komen, Droopy!
Ja, of je moet hem in je catalogus hebben staan en dan kan je hem later nog eens bestellenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:02 schreef Veeltje het volgende:
Oké bedankt! Die kerstboom, kan je die trouwens alleen met kerst kopen?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:37 schreef gebakken-koekje het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je ook in je eigen dorpje op moet passen met rennen?? als je teveel rent verdwijnt al je gras en heb je alleen nog maar een soort woestijn en krijg je in de winter dus ook geen sneeuw meer om sneeuwballen te maken enz
voorbeeldjes, dit is trouwens niet mijn dorpje voor de duidelijkheid maar van iemand die al zijn/haar gras kwijt was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bijlgevecht tussen ons was gewoon niet eerlijkquote:Op donderdag 18 december 2008 07:37 schreef Veeltje het volgende:
Nice picture Vampess, ffen paar vraagjes:
1. Kan je maar 4 emotes hebben, of meer?
Je kan maar 4 in je schermpje hebben, je kan ze wel ruilen voor andere
2. Hoe kan je fruit/items sturen naar iemand?
Dan moet je diegene in je friendlist hebben en dan kun je een brief schrijven, uit je zak een stuk fruit pakken en die er in laten vallen en dan versturen (hoop dat je het snapt kan het niet beter uitleggen)
3. Ik zou vandaag een uitnodiging voor Redd krijgen, maar heb om 7:36 am niks ontvangen, krijg ik het vanmiddag?
Geen idee ik heb nog nooit iets van Redd gehad![]()
4. Is die balonnen man er elke dag in de stad?
Nee, kheb hem nog nooit gezien
5. Hoe krijg ik meer inwoners in me stad?
Volgens mij gaat dat vanzelfin de loop van de tijd
6. Kan ik ook andere fruit krijgen in mijn stad na kersen?
Ja, door met je vrienden online ander fruit te ruilen![]()
7. Stel een sneeuwbal gaat kapot, is er dan weer een andere ergens of moet ik wachten tot de volgende dag?
Volgens mij moet je dan even je huisje in en uit en is er dan een andere, of je ook moet saven en opnieuw opstarten weet ik even niet zeker
Voeg mij maar toe.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:28 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Dat bijlgevecht tussen ons was gewoon niet eerlijkmeja had een helemaal scherpe en die van mij stond al op instorten
![]()
* gebakken-koekje vond het gezellig gisteravond/nacht![]()
* gebakken-koekje vergeet steeds mensen toe te voegen![]()
Wie wil er nog toegevoegd worden? Vind het een beetje onzin om mn hele lijst vol te hebben met mensen die nooit spelen![]()
nee dat kan nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef Veeltje het volgende:
Kan je ook naar iemand toe zonder dat die gene je toegevoegt heeft?
je hebt gewoon een coelie....coela........coelnogwattes gevangenquote:Op zaterdag 20 december 2008 04:21 schreef Vampess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Anitra: Het was erg gezellig, vertel dat Jullian ook maar
Het was zeker gezellig! Djulian vroeg na het eten of we weer online gingenquote:Op zaterdag 20 december 2008 04:21 schreef Vampess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Anitra: Het was erg gezellig, vertel dat Jullian ook maar
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:01 schreef Ardenlyn het volgende:
Inkie!!!!!!![]()
![]()
![]()
Yes yes Nibbles is er ook weer![]()
Leuk dat je ook weer komt![]()
Ik ben wel minder online dan met de DS maar ik kom zo nu en dan online
YAY!!
Heb nu een PT en moet nog 10 dagen ongeveer wachten voor de gouden gieterrrr
ziet er wel heel leuk uit!quote:Op donderdag 25 december 2008 12:08 schreef Deezertje het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft ff geduurd... maar alle kerst meubeltjes passen op me tweede verdieping!!
Vrolijk kerstfeest iedereen.
Ik had tot voor kort bijna precies dat kapsel haha.quote:Op zondag 28 december 2008 12:06 schreef inkie1010 het volgende:
Gisterenavond lekker gevist
Hier twee plaatjes van inkie in Caafrika. Ik heb ook weer een nieuwe Fritz-trui gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PS: Droopy, Tijn, Chesje ik heb jullie al toegevoegd! Zal de rest ook toevoegen z.s.m.!
Zo is het ook wel erg gemakkelijkquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb het ook niet gezien.
Zodra ik mijn gouden gieter heb ga ik even terug naar Jingle en Oud en Nieuw.
Die eerste ging helemaal mis en heb alleen het tapijt en de 2de vond ik niet zo belangerijk gisteravond.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:55 schreef Vampess het volgende:
[..]
Zo is het ook wel erg gemakkelijk
Wat is er leuk aan valsspelen in Animal Crossing?
Ik was er wel bij;
[ afbeelding ]
Een gelukkig 2009 allemaal!
Wat weet jij nou van mijn familie?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:31 schreef Ardenlyn het volgende:
![]()
Mijn gezin is toch tig keer belangerijker dan O&N en/of andere dingen vieren in AC.
Dus dan maar "cheaten"
Jingle verstopt zich in huisjes van dorpsbewoners die niet thuis zijn of ergens in je dorpje.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:40 schreef Ardenlyn het volgende:
En over jingle...ik snap het nog steeds niet waarom het niet lukte. Heb kleding anders gedaan maar ik kreeg niets meer en ineens was hij weg.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:18 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
@Inkie: Ik voeg je toe en hoop je snel weer een keertje te zien.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:27 schreef RenRen- het volgende:
HoiIk heb ook AC : Let's go to the City.
Maar ik heb geen idee hoe ik een Friendscode kan maken. Anyone?![]()
Ik heb wel verbinding.
Ik zal ook proberen online te komen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:09 schreef inkie1010 het volgende:
[..]![]()
Ik ook! Ik ben dit weekend en komende week 's avonds wel af en toe online
Oh en Ardenlyn, ik vind even terug in de tijd om toch het vuurwerk te zien ook geen cheaten hoor. Ik deed dat op de DS / GC ook weleens. Je kunt nu immers niet altijd alles laten staan om AC op te starten!
Ik kan niet wachten tot ik de bijl heb, dan kan ik weer mooie boom-rijtjes maken zoals vroeger in Caafrika
OH, nee, de naam van mijn character is Renquote:Op maandag 5 januari 2009 @ 02:53 schreef Vampess het volgende:
Ik heb iedereen toegevoegd
RenRen-: Is dat ook de naam van je karakter? (Om zeker te zijn.)
Suuz_: Ik ben er pas bij sinds het vorige topic, maar volgens mij is het nu de Wii versie die de klok slaat.
Ik kreeg steeds dezelfde schoenpoets van Kicks, dus liet ik mijn haar doen, wat ontzettend op het tapijt leek;
[afbeelding]
Maar daardoor heb ik wel andere schoenpoets gekregen, en ook blauw
Ik had deze week 10.000 punten minder voor mijn HRA score, zonder dat ik iets aan mijn huis gedaan had. Bleek dat er teveel rommel op m'n tafels stond. Toen ik er toch was, even naar de model kamer gekeken. En wat bleek, het is mijn zolder kamer!
[afbeelding]![]()
Iedereen die mij heeft toegevoegd kan 'm als 't goed is zien.
Als je een toetsenbord aansluit, kun je berichten hiermee typen. Scheelt je in ieder geval een lamme hand.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:49 schreef inkie1010 het volgende:
Jippie vanavond is Droopy bij mij geweest en ik bij haar
Het was weer ouderwets leuk! Alleen moet ik ook maar snel aan de wiispeak. Heb een lamme hand van de letters aanwijzen! Morgen maar even kijken.
hoi ik wil je wel toevoegenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:15 schreef X_Cybermaster het volgende:
Naam: Tjitze
Town: Zwolle
Friendcode: 1934-4992-7152
Naam Fruit: Peren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik Ren & Cybermaster toegevoegd.
Elly: Ik zou erg oppassen met willekeurig nummers toevoegen. hier kun je mensen er nog op aanspreken als dat nodig is, maar als er tussen die willekeurige nummers een rotte appel zit, heb je gewoon pech
Deze mensen heb uit mijn lijst verwijderd, omdat ze mij niet hebben toegevoegd:
Cat Town Droopy
Baasdorp Jo™
Hyrule Vérčne
Lakeview Mandy
Puindorp Lara
Caafrica inkie
Als het niet klopt, roept u maar.The world doesn't makes sense, why should we do? ©
Hmm dat is vreemd, ik heb je namelijk wel toegevoegd. Zal eens kijken morgen of ik geen foutje in het nummer heb gemaakt..quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Vampess het volgende:
Deze mensen heb uit mijn lijst verwijderd, omdat ze mij niet hebben toegevoegd:
Cat Town Droopy
Baasdorp Jo™
Hyrule Vérčne
Lakeview Mandy
Puindorp Lara
Caafrica inkie
Als het niet klopt, roept u maar.
Leuk!quote:Op zondag 25 januari 2009 18:15 schreef Spookje81 het volgende:
Ff dit topic volgen, ik heb sinds gisteren het spel op de wii, maar nog niet online geweest.
Hypotheek afbetalenquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:11 schreef TeleluvR het volgende:
Zijn er mensen in dit topic die geregeld online zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
Ja hoi, ik had je wel toegevoegdquote:Op woensdag 4 februari 2009 @ 21:20 schreef Vampess het volgende:
Wie heeft er nog een Redd uitnodiging nodig? Ik heb er 3 over
Verder nog mijn vlag overnieuw gemaakt;
[afbeelding]
En nog meer hybrids!
Deze mensen heb ik uit mijn lijst verwijderd, omdat ze mij niet hebben toegevoegd:
Lovecity elly
ACTown Sven
Shire Poedel
Casaley Lesley
Wii Town Duppie
Tuktuk Jay™
Zaroxia Ren
Tjitze Zwolle
Als het niet klopt, roept u maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |