quote:Ach man, witte sokken. Stel je niet aan! Wij vrouwen zijn tegenwoordig al tevreden als jullie onze verjaardag niet vergeten!
Waarom vinden sommige vrouwen dat als mannen witte sokken dragen zo lelijk?quote:wij mannen gaan ook maar eens massaal commentaar leveren over al die vrouwen met een string en een olifantenkont.
"Hee wat ben jij een dikbil zeg, dat kan echt niet, totaal onverantwoord".
Totaal smakeloos en niet van deze tijd.
Same here... zou nu zonder te kijken niet eens weten wat voor kleur sokken ik aan heb...quote:Op zondag 14 december 2008 13:09 schreef Rhythm het volgende:
Ik doe gewoon de sokken aan die in m'n kast liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2008 13:17:42 ]
quote:Op zondag 14 december 2008 13:16 schreef zarGon het volgende:
En om er maar een 'grap' tegenaan te gooien:
Hoe heet datgene rondom een kut?!!!11!1!1EINS!!111!1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouwen moeten niet zo huilen. Lekker fuckin boeiend welke kleur sokken je aan hebt. Desnoods zitten alle kleuren van de regenboog erin...vrouwen
quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 13:16 schreef borisz het volgende:
Witte Sokken![]()
Klacht ongegrond en ga snel andere sokken aanschaffen
quote:Op zondag 14 december 2008 13:18 schreef MouzurX het volgende:
Het ziet er idd niet echt uit nee, of je moet aan het sporten zijn...
Is dat nou metrosexueel of gewoon gay?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op zondag 14 december 2008 13:10 schreef omapietje het volgende:
Terechte klacht.
Wat wel is dat je met witte sokken goed kan zien of de vrouw thuis wel of niet het parket geboend heeft en ik denk dat daar de afkeer voor de witte sokken zit !
Eensch. Altijd maar zeuren en zeuren en zeuren; het is ook nooit goed.quote:Op zondag 14 december 2008 13:09 schreef Lakitu het volgende:
Hoewel ik zelf geen witte sokken draag; vrouwen moeten niet zo zeuren.
SMS "SOK AAN" naar 2244 en help een arme neger een waterput te bouwenquote:Op zondag 14 december 2008 13:51 schreef beverton het volgende:
Witte sokken is een teken van racisme. Wie zwarte sokken draagt is solidair met lijdende Afrikanen.
Geen van beide. Als je een donkere spijkerbroek aan hebt en donkere schoenen trek je toch geen witte sokken aan of welquote:Op zondag 14 december 2008 13:20 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Is dat nou metrosexueel of gewoon gay?
Behalve: Het ziet toch niet uitquote:Op zondag 14 december 2008 13:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Witte sokken zijn gewoon net ogend!![]()
Wat is er nou zo mis mee?
Schooiers die mannen met stijl 'metroseksueel' oid noemen.quote:Op zondag 14 december 2008 13:20 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bij sport ziet het er wel sportief uit.quote:Op zondag 14 december 2008 13:58 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Behalve: Het ziet toch niet uit, heb ik ook nog geen degelijk tegen-argument mogen vernemen...
Witte-Sokken-Haters: Verklaar je nader!
Sorry hoor, maar ik snap dit nietquote:Op zondag 14 december 2008 13:59 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Witte sokken... da's net zoiets als een stropdas met Roadrunner of Wylie Coyote erop...
Het kàn wel.... maar je staat gigantisch voor lul.
Witte sokkenquote:Op zondag 14 december 2008 14:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Maar als ik mazzel heb, heb ik mijn witte sokken met Ajax logo![]()
Stijlquote:Op zondag 14 december 2008 13:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Schooiers die mannen met stijl 'metroseksueel' oid noemen.
quote:Op zondag 14 december 2008 14:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Een vrouw die dat zegt.Jij moet wel kankerlelijk zijn.
Fixedquote:Op zondag 14 december 2008 14:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Witte sokken
Ajax![]()
![]()
Sokken met Ajax logo![]()
![]()
![]()
Yo momma aint got nothin on me biatchquote:Op zondag 14 december 2008 14:03 schreef Crane het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 13:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
SMS "SOK AAN" naar 2244 en help een arme neger een waterput te bouwen
Inddquote:Op zondag 14 december 2008 14:04 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Stijl![]()
Een man die zich druk maakt over de kleur van zijn sokken is zijn penis niet waard, imho...
quote:Op zondag 14 december 2008 14:07 schreef SuperwormJim het volgende:
witte sokken![]()
sokken met een stripfiguurtje!1!11
Met een stripfiguur?quote:Op zondag 14 december 2008 14:07 schreef SuperwormJim het volgende:
witte sokken![]()
sokken met een stripfiguurtje!1!11
Is ze ook.quote:Op zondag 14 december 2008 14:03 schreef Crane het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 14:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Trouwens! Wat wel afschuwelijk is; in de zomer, jongens die een capribroek aantrekken en dan lange sokken in hun sneakerstrek dan enkelsokjes aan weet je.
Het gaat niet alleen om de kleur van z'n sokken maar om het geheel, maar dat snap jij niet. Als je een joggingbroek aanhebt ofzo dan is het nog niet zo'n ramp, maar ik neem aan dat jij niet de hele dag in sportkleding loopt.quote:Op zondag 14 december 2008 14:04 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Stijl![]()
Een man die zich druk maakt over de kleur van zijn sokken is zijn penis niet waard, imho...
quote:Op zondag 14 december 2008 14:13 schreef Crane het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de kleur van z'n sokken maar om het geheel, maar dat snap jij niet. Als je een joggingbroek aanhebt ofzo dan is het nog niet zo'n ramp, maar ik neem aan dat jij niet de hele dag in sportkleding loopt.
Het is ook wel typisch hoe lelijke gasten altijd met termen als gay en metro gaan gooien naar mannen die wél een meid kunnen scoren. Intussen hebben ze zelf nooit een vriendin/vrouw, maar 'mannelijk' zijn ze wel hoor, met hun pauperkleren en hun bierpens.
Nee, ik vind het zélf belangrijk hoe ik gekleed ben.quote:Op zondag 14 december 2008 14:19 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Dus jij vind het serieus belangrijk dat andere mensen (vrouwen in dit geval) de kleur van je sokken kunnen waarderen?
Hoe weet jij hoe een vrouw redeneert? Jij zal uberhaupt nooit bij een vrouw in de buurt komen waarschijnlijk, op een lelijk manwijf na misschien.quote:Misschien verstandig om vandaag of morgen eens je balzak te laten controleren, kijken of alles nog goed vast zit, want je begint zelfs als een vrouw te redeneren.
quote:Op zondag 14 december 2008 14:24 schreef Joy_Division het volgende:
Heb me laten vertellen dat meisjes/vrouwen denken dat je moeder je kleding koopt wanneer je witte sokken draagt. Daarom vraag ik dr nu altijd zwarte sokken voor me te halen.
Ik kan nu natuurlijk wel gaan patsen over van alles en nog wat, maar aangezien je net mijn opmerking hebt bevestigd is het misschien verstandiger om je maar gewoon als vrouw-mens te behandelen..quote:Op zondag 14 december 2008 14:23 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, ik vind het zélf belangrijk hoe ik gekleed ben.
[..]
Hoe weet jij hoe een vrouw redeneert? Jij zal uberhaupt nooit bij een vrouw in de buurt komen waarschijnlijk, op een lelijk manwijf na misschien.
quote:Op zondag 14 december 2008 14:27 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spoiler.quote:Op zondag 14 december 2008 14:30 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Witte sokken....
[ afbeelding ]
Uitgeluld.quote:Op zondag 14 december 2008 14:27 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik kan nu natuurlijk wel gaan patsen over van alles en nog wat, maar aangezien je net mijn opmerking hebt bevestigd is het misschien verstandiger om je maar gewoon als vrouw-mens te behandelen..
Dus:
Na een keer dragen niet meer, zwarten sokken ogen nooit vies.quote:
Dat valt wel heul mee!quote:Op zondag 14 december 2008 16:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat zit iedereen nou te zeiken, zeg. Ten eerste zie je de sokken bijna nooit als je een spijkerbroek en schoenen aan hebt en ten tweede sta je met van die wilde sokken met alle kleuren van de regenboog en vage patronen en tekeningen meer voor lul dan met gewone witte of zwarte sokken.
Mensen die hier een probleem van maken_! Wat een paupers. En de vergelijking met Mickey Mouse stropdassen slaat ook nergens op. Als je het nou over Donald Duck sokken had, dan kan men nog enige waarde aan je argument hechten.
quote:Op zondag 14 december 2008 13:10 schreef omapietje het volgende:
Terechte klacht.
Wat wel is dat je met witte sokken goed kan zien of de vrouw thuis wel of niet het parket geboend heeft en ik denk dat daar de afkeer voor de witte sokken zit !
+1quote:Op zondag 14 december 2008 14:24 schreef Joy_Division het volgende:
Heb me laten vertellen dat meisjes/vrouwen denken dat je moeder je kleding koopt wanneer je witte sokken draagt. Daarom vraag ik dr nu altijd zwarte sokken voor me te halen.
Ahhhquote:Op zondag 14 december 2008 13:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb zelfs met het sporten zwarte sokken aan
I second that.quote:Op zondag 14 december 2008 13:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb zelfs met het sporten zwarte sokken aan
Heb jij sokken met een kut eraan vast?quote:Op zondag 14 december 2008 13:15 schreef zarGon het volgende:
Als er geen kut aan vastzat, zouden ze verder niets voorstellen en was de wereld een veel betere plek.
ruim je kamer eens op en haal de stofzuiger erdoorheenquote:Op maandag 15 december 2008 09:16 schreef Mark-S het volgende:
en witte sokken, tja, i kheb ze niet, ik heb grijze, omdat witten niet schoon blijven bij mij
heeft geen zin als je tegels hebtquote:Op maandag 15 december 2008 09:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ruim je kamer eens op en haal de stofzuiger erdoorheen
Die eindigen echt hoog in de Foute-Sokken top 10quote:Op zondag 14 december 2008 14:07 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
sokken moeten kleurtjes hebben
idd witte sokken zijn cool!!!!!quote:Op zondag 14 december 2008 13:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Witte sokken zijn gewoon net ogend!![]()
Wat is er nou zo mis mee?
En zelfs dát mag ik ongestraft doen van mijn vriendin. Grijze geitewollen sokken in teva's!quote:Op zondag 14 december 2008 16:17 schreef MLI het volgende:
Wijven die hierover lopen te bitchen. Jezus, het is niet dat je vriendje sokken draagt in zijn Jesus-nikes.
Sad. Dan wil ik niet eens je vriendin zienquote:Op maandag 15 december 2008 11:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
En zelfs dát mag ik ongestraft doen van mijn vriendin. Grijze geitewollen sokken in teva's!
TEVA's! Hahahahahahahaha. Dan maakt het niet uit of het met of zonder sokken is, mennnnn wat zijn die dingen afzichtelijk!quote:Op maandag 15 december 2008 11:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
En zelfs dát mag ik ongestraft doen van mijn vriendin. Grijze geitewollen sokken in teva's!
Nee, gewoon smaak hebben kwa kleding. Maar da's iets waar de gemiddelde thuiswonende Fok-MBOer nooit van gehoord heeft, dus is het per definitie 'gay'.quote:Op zondag 14 december 2008 13:20 schreef RedDevil085 het volgende:
Gelukkig maar zeg. Ik moet er niet aan denken, al die kapers op de kustquote:Op maandag 15 december 2008 11:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Sad. Dan wil ik niet eens je vriendin zien![]()
Je voelt de angst al omhoog komen hequote:Op maandag 15 december 2008 12:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gelukkig maar zeg. Ik moet er niet aan denken, al die kapers op de kust
na een dagje lopen op zware bergschoenen zit het wel lekker&luchtigquote:Op maandag 15 december 2008 12:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
TEVA's! Hahahahahahahaha. Dan maakt het niet uit of het met of zonder sokken is, mennnnn wat zijn die dingen afzichtelijk!![]()
Ik ben overal, zelfs op de himalaya ben je niet veiligquote:Op maandag 15 december 2008 12:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
na een dagje lopen op zware bergschoenen zit het wel lekker&luchtigIk durf ze ook alleen maar aan als ik ergens hoog in de bergen zit, waar ik niemand tegenkom en de smartasses en buffalosoldiers me niet kunnen uitlachen om mn schoeiselkeuze
Jij kan je zeker ook beter vinden in de "black way of life"?quote:Op maandag 15 december 2008 14:29 schreef BigKahuna het volgende:
Witte sokken zijn wel echt lelijk. Helemaal als het van die 'sportsokken' zijn
Al mijn sokken zijn zwart
Die zwarte worden niet snel vies zekerquote:Op maandag 15 december 2008 11:42 schreef SpaceLlama het volgende:
Zwarte sokken.
Witte sokken ogen lelijk en worden snel vies
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |