quote:Op zondag 14 december 2008 13:10 schreef omapietje het volgende:
Terechte klacht.
Wat wel is dat je met witte sokken goed kan zien of de vrouw thuis wel of niet het parket geboend heeft en ik denk dat daar de afkeer voor de witte sokken zit !
Eensch. Altijd maar zeuren en zeuren en zeuren; het is ook nooit goed.quote:Op zondag 14 december 2008 13:09 schreef Lakitu het volgende:
Hoewel ik zelf geen witte sokken draag; vrouwen moeten niet zo zeuren.
SMS "SOK AAN" naar 2244 en help een arme neger een waterput te bouwenquote:Op zondag 14 december 2008 13:51 schreef beverton het volgende:
Witte sokken is een teken van racisme. Wie zwarte sokken draagt is solidair met lijdende Afrikanen.
Geen van beide. Als je een donkere spijkerbroek aan hebt en donkere schoenen trek je toch geen witte sokken aan of welquote:Op zondag 14 december 2008 13:20 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Is dat nou metrosexueel of gewoon gay?
Behalve: Het ziet toch niet uitquote:Op zondag 14 december 2008 13:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Witte sokken zijn gewoon net ogend!![]()
Wat is er nou zo mis mee?
Schooiers die mannen met stijl 'metroseksueel' oid noemen.quote:Op zondag 14 december 2008 13:20 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Is dat nou metrosexueel of gewoon gay?
Bij sport ziet het er wel sportief uit.quote:Op zondag 14 december 2008 13:58 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Behalve: Het ziet toch niet uit, heb ik ook nog geen degelijk tegen-argument mogen vernemen...
Witte-Sokken-Haters: Verklaar je nader!
Sorry hoor, maar ik snap dit nietquote:Op zondag 14 december 2008 13:59 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Witte sokken... da's net zoiets als een stropdas met Roadrunner of Wylie Coyote erop...
Het kàn wel.... maar je staat gigantisch voor lul.
Witte sokkenquote:Op zondag 14 december 2008 14:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Maar als ik mazzel heb, heb ik mijn witte sokken met Ajax logo![]()
Stijlquote:Op zondag 14 december 2008 13:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Schooiers die mannen met stijl 'metroseksueel' oid noemen.
quote:Op zondag 14 december 2008 14:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Een vrouw die dat zegt.Jij moet wel kankerlelijk zijn.
Fixedquote:Op zondag 14 december 2008 14:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Witte sokken
Ajax![]()
![]()
Sokken met Ajax logo![]()
![]()
![]()
Yo momma aint got nothin on me biatchquote:Op zondag 14 december 2008 14:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Een vrouw die dat zegt.Jij moet wel kankerlelijk zijn.
quote:Op zondag 14 december 2008 13:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
SMS "SOK AAN" naar 2244 en help een arme neger een waterput te bouwen
Inddquote:Op zondag 14 december 2008 14:04 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Stijl![]()
Een man die zich druk maakt over de kleur van zijn sokken is zijn penis niet waard, imho...
quote:Op zondag 14 december 2008 14:07 schreef SuperwormJim het volgende:
witte sokken![]()
sokken met een stripfiguurtje!1!11
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |