Gelukkig maar zeg. Ik moet er niet aan denken, al die kapers op de kustquote:Op maandag 15 december 2008 11:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Sad. Dan wil ik niet eens je vriendin zien![]()
Je voelt de angst al omhoog komen hequote:Op maandag 15 december 2008 12:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gelukkig maar zeg. Ik moet er niet aan denken, al die kapers op de kust
na een dagje lopen op zware bergschoenen zit het wel lekker&luchtigquote:Op maandag 15 december 2008 12:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
TEVA's! Hahahahahahahaha. Dan maakt het niet uit of het met of zonder sokken is, mennnnn wat zijn die dingen afzichtelijk!![]()
Ik ben overal, zelfs op de himalaya ben je niet veiligquote:Op maandag 15 december 2008 12:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
na een dagje lopen op zware bergschoenen zit het wel lekker&luchtigIk durf ze ook alleen maar aan als ik ergens hoog in de bergen zit, waar ik niemand tegenkom en de smartasses en buffalosoldiers me niet kunnen uitlachen om mn schoeiselkeuze
Jij kan je zeker ook beter vinden in de "black way of life"?quote:Op maandag 15 december 2008 14:29 schreef BigKahuna het volgende:
Witte sokken zijn wel echt lelijk. Helemaal als het van die 'sportsokken' zijn
Al mijn sokken zijn zwart
Die zwarte worden niet snel vies zekerquote:Op maandag 15 december 2008 11:42 schreef SpaceLlama het volgende:
Zwarte sokken.
Witte sokken ogen lelijk en worden snel vies
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |