Een recensent in Amerika die totaal niks met Golden Earring had schreef eens dat ie ooit een prijs had gewonnen bij zn lokale radiostation. Die prijs was kaartjes voor een concert en de Amerikaanse versie van Moontan. Hij had geen zin om heen te gaan en de CD had ie nooit geluisterd en is ie kwijtgeraakt. Jaren later schreef hij een artikel met als conclusie: Golden Earring is rock 'n roll's best kept secret. Hij weigerde nog steeds om de cd weer op te zoeken en te luisteren, maar van de wijze waarop de fans in Amerika over Golden Earring spraken (en dat was dus niet op de megalomane Tool- of Dream Theatermanier of op de huisvrouwenmanier zoals je dat vaak in Nederland ziet) kon hij afleiden dat heel veel mensen heel erg veel gemist hebben.quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef m1155 het volgende:
[..]
Maakt het wel een beetje exclusief om GE fan te zijn toch ?
Die zit ik net te luisteren Albino moon, inderdaad erg goed nummer.quote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef 3FMaster het volgende:
Mijn favo nummers zijn Temporary Madness, Distant love & Albino Moon
Vooral de live versie die op de Naked IIIquote:Op maandag 14 december 2009 21:39 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Die zit ik net te luisteren Albino moon, inderdaad erg goed nummer.
Het beste van die cd vind k toch wel The thief.
Zoals The Thief en The last frontier hotelquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:33 schreef wallofdolls het volgende:
Ik vind er niet zo veel aan. Maar ik vond Albino Moon ook niet goed en toen bleken er op het album toch nog een paar totaal verschillende, goede nummers te staan.
Just in time vind ik zo slecht niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:51 schreef PimD het volgende:
Justin Time vind ik een van de mindere nummers (en Kooymans geeft dat zelf ook al aan in de bonus-dvd). Eigenlijk het enige mindere nummer trouwens, de rest vind ik allemaal erg gaaf.
Vandaag de zwarte en gekleurde lp's ontvangen. Blijft toch jammer van die typografie van de bandnaam. Zo op 12" formaat is het echt niet om aan te zien
Stratosphere vind ik dan weer minder.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:53 schreef Peter88Online het volgende:
Heel fijn album is die nieuwe plaat. Ik mis wel een beetje een ballad zoals op de vorige 2 albums als Wisper In The Crowd of The Last Frontier Hotel. Al is natuurlijk What Do I Know About Love een ballad die zelfs een beetje weg heeft van hun jaren '60 Earrings periode.
Absoluut hoogtepunt vind ik toch wel Stratosphere. Ik had bij het luisteren van het album meteen zin om ze weer eens live te gaan zien.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:55 schreef PimD het volgende:
Feit blijft dat het voor een stel gasten van 63/64/65 lekker stampt![]()
Je gemoedstand moet er maar naar zijn op het moment dat je een album maakt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef wallofdolls het volgende:
Ik mis juist een nummer als On a night like you, of iets experimenteels als Apacolyps.
In On a night like you hoor je echt die weemoed, bijna huilend. Zulke emoties heb ik nog niet gehoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |