Nee, een Alkmaarse depressiequote:Op zondag 14 december 2008 03:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heb jij een Rotterdamse dip?
Maarre: thanks voor openen
Schiet es OP danquote:Op zondag 14 december 2008 03:29 schreef kleinzusje het volgende:
OP volgt
Oh, hij is er nog steeds niet![]()
Ik zou het allemaal niet weten, heb gewoon dit onderdeel in mijn favorieten en klik het aan en verdiep me niet in dat afkortingsgedoe, wel zo makkelijk.quote:Op zondag 14 december 2008 03:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat is RLS dan? Rete Lijpe Shit?
Pfff, kom anders nooit in GC. :d
Nee, heb wat etische dillema's ( + een stalket, maar dat terzijde)quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 03:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ook welterusten Ruud![]()
![]()
![]()
psst WJ komt er vast nog wel op terug, soms duurt dat even![]()
Smoesjesquote:Op zondag 14 december 2008 03:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, heb wat etische dillema's ( + een stalket, maar dat terzijde)
quote:Op zondag 14 december 2008 04:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hoeft zomaar heul geen licht nie uit te doen nie en nie aan te doen nie.
quote:Op zondag 14 december 2008 04:13 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben echt klote verkouden en voel een griep aankomen
Jij ook al???quote:Op zondag 14 december 2008 04:13 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben echt klote verkouden en voel een griep aankomen
Ja, fucking hell, zit heel de nacht al te kuchen en heb loopneus sinds 2 dagenquote:Op zondag 14 december 2008 04:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij ook al???
Ik zit de hele avond de hele buurt ook wakker te houden met mijn genies.
Swiet driems Anniequote:Op zondag 14 december 2008 04:19 schreef liesje1979 het volgende:
* liesje1979 *lichtknopje voorbijloopt
Slaap lekker Fok!
Weet je wat ik doe met last van een loopneus en prikkelende keel?quote:Op zondag 14 december 2008 04:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, fucking hell, zit heel de nacht al te kuchen en heb loopneus sinds 2 dagen
En ook klote last van m'n keel
Waar blijft de OP dan?quote:Op zondag 14 december 2008 03:29 schreef kleinzusje het volgende:
OP volgt
Oh, hij is er nog steeds niet![]()
Ik schreef niet dat ik ging slapen, ik deed alleen het licht maar uitquote:Op zondag 14 december 2008 05:33 schreef nachtzuster het volgende:
Truste LS![]()
Deze kan ook beter in het donker![]()
Gisteravond was de klassieker FC Barcelona - Real Madrid, wat Barcelona won met 2-0quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 08:43 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen
Manu grieperig,,,beterschap,,laat de virus niet overspringen..
sterkte..ja..veel drinken..die virus eruit spoelen..quote:Op zondag 14 december 2008 10:10 schreef Manu82 het volgende:
Komt wel goed, lig nu op de xxl bank met dekbed
Zo even weer bouillon drinken
ja, als je maar betaald.quote:Op zondag 14 december 2008 11:07 schreef Manu82 het volgende:
Kun je een griepprik gewoon krijgen als je erom vraagt dan?
is gratis voor risicogroepen, en sommige werkgevers verstrekken ze ook, val je daarbuiten zijn de kosten voor jezelf.quote:Op zondag 14 december 2008 11:18 schreef Manu82 het volgende:
Dacht ook dat het gratis was, maar weet niet of dat alleen geldt voor risico groepen of ook voor normale mensen
Thanks, ga het volgend jaar wel doen denk ikquote:Op zondag 14 december 2008 11:25 schreef blomst het volgende:
[..]
is gratis voor risicogroepen, en sommige werkgevers verstrekken ze ook, val je daarbuiten zijn de kosten voor jezelf.
*Wiki aangepast heeft, nu webicon BrandXquote:Op zondag 14 december 2008 08:12 schreef BrandX het volgende:
OP en TT aangepast
En ik sta in de OP
*verbaasd is
Tof!
tis alleen wel een verkeerde ava![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 12:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
* meest intelligente user meldt zich.
Misschien bangheid om mensen te vergeten.quote:Op zondag 14 december 2008 12:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me wel af waarom ik de enige van de RLS ben die dat lijstje heeft ingevuld.
Inderdaadquote:Op zondag 14 december 2008 12:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien bangheid om mensen te vergeten.
Of om een andere redenquote:Op zondag 14 december 2008 12:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien bangheid om mensen te vergeten.
Verstandig want als het goed gaat , zit je over ruim 1 week in het vliegtuig richting Spanjequote:Op zondag 14 december 2008 10:10 schreef Manu82 het volgende:
Komt wel goed, lig nu op de xxl bank met dekbed
Zo even weer bouillon drinken
Als ik een lijstje zou maken zou jij de 'user met de meest authentieke poststijl' zijn, mocht die rubriek bestaan.quote:Op zondag 14 december 2008 12:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Dank je Peter6000, je bent een user met de meest pakkende posts.
Zou best kunnen, heb er geen ervaring mee, krijgen hier wel elk jaar uitnodiging en idd in groepjesquote:Op zondag 14 december 2008 12:02 schreef hondjes het volgende:
Manu, zit hij niet in je ziekte-verzekering.
heb je een studenten rekening en volgens mij was hij daarbij, tenminste toen mijn zoon nog studeerde.
Ah nee joh, gekkerd, geeft toch helemaal niet! Ik had BQ, Gert, Noekje etc etc ook nog allemaal een plekje willen geven, maar ja, volgens mij ontkom je er niet aan dat je mensen vergeet.quote:Op zondag 14 december 2008 12:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Sorry Marrije, ik zag pas later dat ik jou was vergeten, maar ik sta ook niet in jouw lijstje en als huillie,
nee dank je., die eer wil ik niet dragen, ik heb trouwens alweer andere namen in gedachten
maar wil die lijst niet weer veranderen....
Ja viel heel erg mee, ze waren heel lief!quote:Op zondag 14 december 2008 14:00 schreef Marrije het volgende:
Goedemiddag liesje. En, viel het gisteren een beetje mee?
quote:Op zondag 14 december 2008 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja viel heel erg mee, ze waren heel lief!
Hoiquote:
Goedenmiddag FOK!kertsquote:Op zondag 14 december 2008 08:47 schreef hondjes het volgende:
LS,,grappaig dat verschil Spaans en Catalaans.
mijn dochter heeft vorig jaar een curus Catalaans gedaan, want in de winter zijn er altijd gratis cursussen...
spreek jij Catalaans.
quote:Op zondag 14 december 2008 14:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als jij kunt lachen dan kan ik dat ook.
*sofa smiley zoektquote:
of hij typt een heel verhaalquote:Op zondag 14 december 2008 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
*sofa smiley zoekt
of heeft ie gewoon een kater?
PMS??quote:Op zondag 14 december 2008 15:03 schreef Dementor het volgende:
Neuh er zint me gewoon iets totaal niet op dit moment.
quote:
Gelukkig maar!quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 15:03 schreef Dementor het volgende:
Neuh er zint me gewoon iets totaal niet op dit moment.
Mag ik op freelancebasis wat werk van je overnemen (zwart)?quote:Op zondag 14 december 2008 15:10 schreef Copycat het volgende:
Nog een uur werken en dan geloof ik het wel voor vandaag.
Zeg, met 1 zo'n nominatie ga je niet meteen naast je schoentjes lopen hequote:Op zondag 14 december 2008 15:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mag ik op freelancebasis wat werk van je overnemen (zwart)?
Volgens mij ben ik wel goed in het verzinnen van spreuken, verdelen we de bonus gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
En heb al 2 nominaties, alleen helaas niet in dezelfde rubriek.quote:Op zondag 14 december 2008 15:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeg, met 1 zo'n nominatie ga je niet meteen naast je schoentjes lopen he
quote:Op zondag 14 december 2008 15:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeg, met 1 zo'n nominatie ga je niet meteen naast je schoentjes lopen heJa hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Nee, want dit is voor mij ook een freelance klusje waar ik wat extra's mee kan verdienen. En een goede sier kan maken bij het bureau waarvoor ik het doe en waar ik in januari een soort van sollicitatiedinertje heb.quote:Op zondag 14 december 2008 15:15 schreef Peter6000 het volgende:
Mag ik op freelancebasis wat werk van je overnemen (zwart)?
Volgens mij ben ik wel goed in het verzinnen van spreuken, verdelen we de bonus gewoon.
Combinerenquote:Op zondag 14 december 2008 15:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En heb al 2 nominaties, alleen helaas niet in dezelfde rubriek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
C00l, kick3n dIt.quote:Op zondag 14 december 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
maar om een saaie tekst herschrijven tot iets wat de jeugd aanspreekt.
quote:Op zondag 14 december 2008 15:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Niks meer aan doen!quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks meer aan doen!
Net even in dat award topic gekeken. Ik ben aardig interessant om te volgen op FOK!.
Een aantal nominaties zijn zo ongeloofwaardig!quote:Op zondag 14 december 2008 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
NMNS, meest belovend voor volgend jaar?
Ja, zo van, als het dit jaar bagger was, kan volgend jaar alleen beter worden?quote:Op zondag 14 december 2008 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
Liesje, meest belovend voor volgend jaar?
quote:Op zondag 14 december 2008 15:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een aantal nominaties zijn zo ongeloofwaardig!
quote:
Kom maar opquote:Op zondag 14 december 2008 15:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vond het altijd al vreemd dat dat niet zo wasquote:Op zondag 14 december 2008 15:40 schreef Dementor het volgende:
Huh sinds wanneer veranderen quotes mee na een edit van de orginele post?
quote:Op zondag 14 december 2008 15:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
lief van jequote:Op zondag 14 december 2008 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, zo van, als het dit jaar bagger was, kan volgend jaar alleen beter worden?
Inderdaad. Een aantal is nog altijd.quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Een aantal is nog altijd.
fucking rugpijn?quote:Op zondag 14 december 2008 16:15 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb fucking rugpijn van hier tot Tokio ofzo
Begin er nu een beetje genoeg van te krijgen
Was het maar waarquote:Op zondag 14 december 2008 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
fucking rugpijn?
Komt dat doordat je verkeerd loopt ofzo?
Oh, daar heb ik nog nooit van gehoort. Hebben meer mensen dat?quote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was het maar waar
Nee, komt door griep![]()
Daarom weet ik ook zeker dat het griep is, kreeg ik vroeger altijd rugpijn
quote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was het maar waar
Wel dat alles pijn doet, spierpijn enzo, maar nooit rugpijn.quote:Op zondag 14 december 2008 16:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nog nooit van gehoort. Hebben meer mensen dat?
Ja idd, dat heb ik ook. En als ik heel lang gelegen heb krijg ik rugpijnquote:Op zondag 14 december 2008 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel dat alles pijn doet, spierpijn enzo, maar nooit rugpijn.
Oef! Auwtsjjj en beterschap!quote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was het maar waar
Picquote:Op zondag 14 december 2008 16:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oef! Auwtsjjj en beterschap!![]()
Ik ben ondertussen de kerstboom aan het volhangen met de gekste dingen geloof ik![]()
Iglo, marsmannetjes, een schoen, jurk, kabouters, vlinders, engeltjes enz.
Krijg normaal alleen spierpijn bij verhuizingenquote:Op zondag 14 december 2008 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja idd, dat heb ik ook. En als ik heel lang gelegen heb krijg ik rugpijn
Check RTL7, daar krijg ik spierpijn vanquote:Op zondag 14 december 2008 16:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Krijg normaal alleen spierpijn bij verhuizingen
En voor de rest heb ik volgens mij best normaal gelegen vannacht
Ben die verzamelbox van Paul de Leeuw aan het kijkenquote:Op zondag 14 december 2008 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Check RTL7, daar krijg ik spierpijn van
... en rugpijn
gaat ik maken maar wel met daglicht! tja, ik hou niet van gewone kerstballen en een piek is ook zwaar verbodenquote:
ow, sterkste man van nederlandquote:Op zondag 14 december 2008 16:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben die verzamelbox van Paul de Leeuw aan het kijken
Weet het niet, ben net pas begonnen, heb hem trouwens gedownloadquote:Op zondag 14 december 2008 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is het wat, die box, ik geloof dat ik alles van hem wel gezien heb. Ik vond hem vroeger toch leuker
daglicht? heb je er ook geen lichtjes in?quote:Op zondag 14 december 2008 16:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
gaat ik maken maar wel met daglicht! tja, ik hou niet van gewone kerstballen en een piek is ook zwaar verboden
ja hoor, 2 strengen foute gekleurde lampjes!quote:Op zondag 14 december 2008 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
daglicht? heb je er ook geen lichtjes in?
Jij ook!quote:Op zondag 14 december 2008 16:51 schreef Marrije het volgende:
Wie is Sinarades? Maar bedankt voor je nominatie
Musje denk ikquote:Op zondag 14 december 2008 16:51 schreef Marrije het volgende:
Wie is Sinarades?
Slow Chat van Cant Buy me Lovequote:
Hoi La Tourette, klinkt een beetje frans?quote:Op zondag 14 december 2008 17:27 schreef LaTourette het volgende:
Hoi wat is SC CBL?
Dus geen 14 messteken?quote:Op zondag 14 december 2008 17:35 schreef lies1958 het volgende:
Net op telegraaf.nl gelezen
AMSTERDAM - Ondanks het mooie nieuws dat zijn vrouw Claire een kind verwacht, zou de driftige Huub het dit weekend ernstig op zijn heupen hebben gekregen...
Zaterdagnacht werden een verschillende mensen in Apeldoorn opgeschrikt door een hoop lawaai. Huub en zijn vrienden kregen bij het huis van zijn broer ruzie met de politie. 'Ik werd plotseling wakker door hun geschreeuw', vertelt een geïrriteerde buurtbewoner.'
Na het verzoek van de politie om rustig te blijven werd Huub alleen maar bozer, waarop hij volgens de buurtbewoner werd afgevoerd. Wat nu de precieze aanleiding is geweest van de rel, blijft onduidelijk. Onze Huub was zondag niet beschikbaar voor commentaar...
O dat heb ik kut kut kut godverdomme nooit gezien.quote:Op zondag 14 december 2008 17:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoi La Tourette, klinkt een beetje frans?,
Nee ik ben geen modje in spe, hoop dat ik je welkom mag heten.
Je bent nu in de RLS SC en het vorige was de SC-CBML , van de spel/soap Can't Buy Me Love
De finale II, de uitzending van 28 november
Tja, jammer hij leert het dus echt nooit. Valt me vet tegen.quote:Op zondag 14 december 2008 17:35 schreef lies1958 het volgende:
Net op telegraaf.nl gelezen
AMSTERDAM - Ondanks het mooie nieuws dat zijn vrouw Claire een kind verwacht, zou de driftige Huub het dit weekend ernstig op zijn heupen hebben gekregen...
Zaterdagnacht werden een verschillende mensen in Apeldoorn opgeschrikt door een hoop lawaai. Huub en zijn vrienden kregen bij het huis van zijn broer ruzie met de politie. 'Ik werd plotseling wakker door hun geschreeuw', vertelt een geïrriteerde buurtbewoner.'
Na het verzoek van de politie om rustig te blijven werd Huub alleen maar bozer, waarop hij volgens de buurtbewoner werd afgevoerd. Wat nu de precieze aanleiding is geweest van de rel, blijft onduidelijk. Onze Huub was zondag niet beschikbaar voor commentaar...
quote:Op zondag 14 december 2008 17:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tja, jammer hij leert het dus echt nooit. Valt me vet tegen.
Ik ga heulemaal niet eten, kan ik zeker weer een uur boven de wc hangenquote:
je kunt het ook heel gemakkelijk op nemen in je scheldwoordenrijquote:Op zondag 14 december 2008 17:41 schreef LaTourette het volgende:
[..]
O dat heb ik kut kut kut godverdomme nooit gezien.
Wat is een modje? Weet wel wat een motje is.
Heb wel in nieuws, actualiteiten enz. gelurkt maar hiet zie ik geen bekende namen.
Wel koersliefhebberquote:Op zondag 14 december 2008 17:47 schreef LaTourette het volgende:
Verder praat ik graag over koersen. Ik woon in Vaals en ga dagelijks 40 a 50 km trainen op de racefiets.
Nog meer koersliefhebbers hier of limburgers?
Zomers fiets ik bij de dames amateurs. Mijn favoriet is Daphne van den Brandt. Sterke vrouw, zo wil ik ook worden.quote:Op zondag 14 december 2008 17:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wel koersliefhebber
Ben er alleen nog nooit bij geweest....
Volgens Huub-dgk was CBML een zeg maar tussendoortje.quote:Op zondag 14 december 2008 17:41 schreef LaTourette het volgende:
O dat heb ik kut kut kut godverdomme nooit gezien.
Wat is een modje? Weet wel wat een motje is.
Heb wel in nieuws, actualiteiten enz. gelurkt maar hiet zie ik geen bekende namen.
Koers je ook zelf dan? En hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 14 december 2008 17:52 schreef LaTourette het volgende:
[..]
Zomers fiets ik bij de dames amateurs. Mijn favoriet is Daphne van den Brandt. Sterke vrouw, zo wil ik ook worden.
Bij de amateurs en ben 23quote:Op zondag 14 december 2008 17:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Koers je ook zelf dan? En hoe oud ben je eigenlijk?
Ik wilde net een lekker bakkie snert voor je opwarmenquote:Op zondag 14 december 2008 17:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga heulemaal niet eten, kan ik zeker weer een uur boven de wc hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daaraan gejat dan? Alleen de ava's zo geordend komt van iemand af, de rest van de OP is zelf gemaakt.quote:Op zondag 14 december 2008 17:57 schreef Ladylike het volgende:
wat een gejatte OP zeg
zelf geen fantasie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij staat ook kip te pruttelen. Je steekt ons allemaal aan met je soepmanie.quote:Op zondag 14 december 2008 18:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
pssssssst het is 6 uur 's avonds en niet 's ochtends.Hoi Coos
zit ook al aan de champignonnensoepquote:Op zondag 14 december 2008 18:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij mij staat ook kip te pruttelen. Je steekt ons allemaal aan met je soepmanie.![]()
Ik heb er wel trek in en het ruikt iig onwijs lekker.
Ja, LekkerUitgeslapen
quote:Op zondag 14 december 2008 19:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen punt voor Huub, Claire snapt 't allemaal wel
En jij denkt dat Huub het gaat toegeven, dat hij is afgewezen door een meid. Die weet er wel weer zijn draai aan te geven.quote:Op zondag 14 december 2008 19:12 schreef sunny16947 het volgende:
Lekker ongenuanceerde berichtgeving. Huub met vrienden bij het huis van zijn broer Joris en Annemarijn die daar dan een meisje probeert te versieren. Lijkt mij meer dat ze zijn lastiggevallen en de buren vanwege de herrie de poltie hebben gebeld. Wacht dan toch maar even Huub's zienswijze af.
quote:Op zondag 14 december 2008 19:12 schreef sunny16947 het volgende:
Lekker ongenuanceerde berichtgeving. Huub met vrienden bij het huis van zijn broer Joris en Annemarijn die daar dan een meisje probeert te versieren. Lijkt mij meer dat ze zijn lastiggevallen en de buren vanwege de herrie de poltie hebben gebeld. Wacht dan toch maar even Huub's zienswijze af.
Tuurlijk moeten we op huub zijn verhaal afwachten, maar wat ik toch niet helemaal snap van hem, waarom er niet aan denken dat claire thuis zit en dat ze zwanger is. Die was tenslotte thuis gebleven en vroeg gaan slapen , moet je je eens voorstellen hoe dat voor haar is als ze gebeld wordt dat huub opgepakt zou zijn. Hij zou zich toch ten alle tijden op dit soort momenten moeten kunnen in houden. Dus dat houdt in dat hij op openbare plekken gewoon niet zo moet drinken. Dat versieren geloof ik ook niet in die reactie op telegraaf. nl.quote:Op zondag 14 december 2008 19:12 schreef sunny16947 het volgende:
Maar dat is dus Jaaps'berichtgeveving?quote:Op zondag 14 december 2008 19:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En jij denkt dat Huub het gaat toegeven, dat hij is afgewezen door een meid. Die weet er wel weer zijn draai aan te geven.
Dat dus.quote:Op zondag 14 december 2008 18:49 schreef noekje het volgende:
Hoerig!
Feedback dicht. Van wat ik las, was het schattig.
Teruglezen is ook je sterkste kant niet he? Dat staat hier al een tijdje vermeld.quote:Op zondag 14 december 2008 19:28 schreef Dementor het volgende:
Van NL:
knip
Ja ja hier gebeurd nog eens wat!
Claire was thuis die ging vroeg naar bed volgens haar hyvesquote:Op zondag 14 december 2008 19:36 schreef sunny16947 het volgende:
Wie zegt trouwens dat ze uit geweest zijn. Misschien hadden ze wel gewoon een gezellige avond bij Joris en Annemarijn thuis. En hebben de buren wegens geluidsoverlast de politie gebeld. Misschien teveel gezongen bij het afscheid.
Ben jij Claire? Man o man wat jij wel niet doet om Huub te verdedigenquote:Op zondag 14 december 2008 19:36 schreef sunny16947 het volgende:
Wie zegt trouwens dat ze uit geweest zijn. Misschien hadden ze wel gewoon een gezellige avond bij Joris en Annemarijn thuis. En hebben de buren wegens geluidsoverlast de politie gebeld. Misschien teveel gezongen bij het afscheid.
Gert heeft het Telegraaf bericht hier neergezet.quote:Op zondag 14 december 2008 17:35 schreef lies1958 het volgende:
Had het al eerder geplaatst hier, kan er dus niets aan doen dat het nu dubbel is geplaatst.quote:Op zondag 14 december 2008 19:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gert heeft het Telegraaf bericht hier neergezet.
Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 14
quote:Op zondag 14 december 2008 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De typisch en bekende "Huub houding"
[ afbeelding ]
quote:
Zeg maar, een paar minuten voor een streamlock- gedrag!quote:Op zondag 14 december 2008 19:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En verder één hand in z'n zak, ietwat voorovergebogen om z'n woorden(brij) kracht bij te zetten.
Tevens z'n houding als hij nogal laddertjezat was.....
Ik heb met Natasia Blank in de kooi gezeten. Denk je nu echt dat ik bang word van een fietsende sukkel met een fluoriserende overgooier?quote:Op zondag 14 december 2008 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De typische en bekende "Huub houding"
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2008 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb met Natasia Blank in de kooi gezeten. Denk je nu echt dat ik bang word van een fietsende sukkel met een fluoriserende overgooier?
quote:Op zondag 14 december 2008 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb met Natasia Blank in de kooi gezeten. Denk je nu echt dat ik bang word van een fietsende sukkel met een fluoriserende overgooier?
Ik zeg levenslang voor die galbakquote:Op zondag 14 december 2008 20:29 schreef hondjes het volgende:
Zou zeggen..Huub , kom er maar in...
of zit ie nog vast.
Ik had niets anders verwachtquote:Op zondag 14 december 2008 20:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hallo allemaal........ grootste bageraar meldt zich.......![]()
![]()
ik heb ook even het ''lijstje'' ingevuld..........
[FOK!awards] Users
oh jeetje...wat nu...quote:Op zondag 14 december 2008 20:50 schreef Marrije het volgende:
Eh, Fan, je mag maar 5 keer dezelfde naam invullen.
quote:Op zondag 14 december 2008 20:50 schreef Marrije het volgende:
Eh, Fan, je mag maar 5 keer dezelfde naam invullen.
quote:Op zondag 14 december 2008 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De typische en bekende "Huub houding"
[ afbeelding ]
Ik snap dat echt niet .. beetje lopen zieken tegen politiequote:
Tja, typisch Huub toch?quote:Op zondag 14 december 2008 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet .. beetje lopen zieken tegen politieZielig figuur
Als a.s vader mag je wel een beetje verantwoording verwachten. Of ben ik ouderwetsquote:
Terwijl Huub veel betrouwbaarder is natuurlijk.quote:Op zondag 14 december 2008 21:23 schreef blomst het volgende:
De telegraaf word hier dus echt als eerste geloofd.
Ja en men post dan dat als Televaag maar 99 % van de links komen van de Telegraaf sitequote:Op zondag 14 december 2008 21:23 schreef blomst het volgende:
Die gozer is ook nog lang niet aan kinderen toe, het zal ook wel niet gepland zijnquote:Op zondag 14 december 2008 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Als a.s vader mag je wel een beetje verantwoording verwachten. Of ben ik ouderwets
quote:Op zondag 14 december 2008 21:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Terwijl Huub veel betrouwbaarder is natuurlijk.
Mijn idee.quote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die gozer is ook nog lang niet aan kinderen toe, het zal ook wel niet gepland zijn
Ja daar zit je danquote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die gozer is ook nog lang niet aan kinderen toe, het zal ook wel niet gepland zijn
Nee, het lag dus niet aan Huub.quote:Op zondag 14 december 2008 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Als a.s vader mag je wel een beetje verantwoording verwachten. Of ben ik ouderwets
Ben ik ook maar die rotten weer opquote:Op zondag 14 december 2008 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij was altijd zo lief met zijn neefjes!
Telegraaf geloof ik als in "Waar rook is is vuur", maar verder neem ik de details met een flinke korrel zout. Wat voor mij wel vast stond is dat Huub weer eens in discussie moest en daarmee de confrontatie zocht.quote:Op zondag 14 december 2008 21:23 schreef blomst het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2008 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij was altijd zo lief met zijn neefjes!
quote:Op zondag 14 december 2008 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij bent echt fan van Dementor he?
quote:Op zondag 14 december 2008 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja badmuts, ik ben hier vanaf mei 2007
![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij bent echt fan van Dementor he?
Opgeslagen in het fok kookboekquote:Op zondag 14 december 2008 21:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
even lezen... wat eronder staat
![]()
Neem deze lijst met een grote korrel zout........
beetje peper, oregano, tijm en verse peterselie erbij........
het geheel in een pan tien minuten laten pruttelen en klaar !
Dit staat eronder:quote:Op zondag 14 december 2008 21:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit staat eronder:
Meest irritante user: FANVANHETEERSTEUUR![]()
Laat me radenquote:Op zondag 14 december 2008 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit staat eronder:
Meest irritante user: FANVANHETEERSTEUUR![]()
Hoe was je feessie gisteren, was je na dat maskertje van vrijdag nog een beetje fatsoenlijk opgedroogd of had je wallen zo groot als de Hondsbossche Zeeweringquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe was je feessie gisteren, was je na dat maskertje van vrijdag nog een beetje fatsoenlijk opgedroogd of had je wallen zo groot als de Hondsbossche Zeewering
Oh, nou dat maakt het meteen minder leukquote:Op zondag 14 december 2008 21:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Neem deze lijst met een grote korrel zout........
beetje peper, oregano, tijm en verse peterselie erbij........
het geheel in een pan tien minuten laten pruttelen en klaar !
Waren er derden die dat kunnen bevestigen?quote:Op zondag 14 december 2008 21:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Nee ik was beeldig........
quote:Op zondag 14 december 2008 21:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, nou dat maakt het meteen minder leuk![]()
![]()
Maf mens, je mag niet op jezelf stemmen
quote:Op zondag 14 december 2008 21:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o mag dat ook al niet........ nou eh....... ik vind het wel goed zo.......
zeker een stuk of 25 man/vrouw.......quote:Op zondag 14 december 2008 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waren er derden die dat kunnen bevestigen?
Leuk is kut en niets zeggend Leuk is niks .. Dus kom op !!! verhalen willen wequote:
quote:Op zondag 14 december 2008 21:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zeker een stuk of 25 man/vrouw.......![]()
en nee Lies ik heb niet teveel gezopen...... was al melig toen ik binnenkwam dus......![]()
ik geloof dat er ook op gelet werd..... kreeg steeds sinas
quote:Op zondag 14 december 2008 21:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o mag dat ook al niet........ nou eh....... ik vind het wel goed zo.......
edit; marrije sommige waren wél gemeend![]()
je weetz.......![]()
Lies las dat het goed ging gister.. Tuurlijk !!! Je mams en paps staan toch altijd voor je klaar... Ben blij voor jequote:Op zondag 14 december 2008 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou LS weer mogen tellen? Die regelt dat wel even voor je!
Ja maar het zijn geen spannende verhalen.... allemaal broers en zussen onder elkaar...quote:Op zondag 14 december 2008 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk is kut en niets zeggend Leuk is niks .. Dus kom op !!! verhalen willen we
Ja! En net mijn broer gebelt, en nu ben ik klaar!quote:Op zondag 14 december 2008 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Lies las dat het goed ging gister.. Tuurlijk !!! Je mams en paps staan toch altijd voor je klaar... Ben blij voor je
quote:Op zondag 14 december 2008 21:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja maar het zijn geen spannende verhalen.... allemaal broers en zussen onder elkaar...
ik had wel de smerigste moppendaar konden mijn broers zelfs niet tegenop
![]()
![]()
Pa en Ma waren trots op me
quote:Op zondag 14 december 2008 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze kenden je al?
Nog even over je lijstje he? Heb je echt zitten tellen, zo van, ok, dat is 5, euh, dan gaan we over op Juud?
quote:Op zondag 14 december 2008 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! En net mijn broer gebelt, en nu ben ik klaar!![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 21:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja maar het zijn geen spannende verhalen.... allemaal broers en zussen onder elkaar...
ik had wel de smerigste moppendaar konden mijn broers zelfs niet tegenop
![]()
![]()
Pa en Ma waren trots op me
ik heb amper aan jullie gedachtquote:Op zondag 14 december 2008 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fok doet je goed!![]()
En had je de smiley impulsen een beetje onder controle ook?
Mag hopen van niet een schoonzus als Fan is een droom ..quote:Op zondag 14 december 2008 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fok doet je goed!![]()
En had je de smiley impulsen een beetje onder controle ook?
nah......da's lief......quote:Op zondag 14 december 2008 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag hopen van niet een schoonzus als Fan is een droom ..
Ik moest hem even een paar keer lezen, maar ik heb hem!quote:Op zondag 14 december 2008 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Rijke stinkerd .. maar getrouwd ..quote:Op zondag 14 december 2008 21:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah......da's lief......![]()
hoe is het met je broer
quote:Op zondag 14 december 2008 21:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah......da's lief......![]()
hoe is het met je broer
In Fan's geval spreken wij liever over een "Nachtmerrie"quote:Op zondag 14 december 2008 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Noem je Fan nou net een paard?quote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In Fan's geval spreken wij liever over een "Nachtmerrie"![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn nieuws is dat ik weer eens geconfronteerd werd met de uitspraak "De kater komt later", Ik ben geen drank meer gewend, twee flessen rode wijn, twee Irish Coffee en drie biertjes waren al genoeg om tegen verdere aanbiedingenquote:Op zondag 14 december 2008 22:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Is er verder nog nieuws.......... nee hé...........
Hoe was de voorstellingquote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
Ben het zwarte schaap. Niet getrouwd en geen kids.. Mooi kut Nou ja ik zit er niet mee maar de kerstdagen zijn een ramp. Ik wil en moet niks maar ben ineens zielig en word uitgenodigd om te eten en weet ik veel..
Wil helemaal niet !!! Als het meezit gewoon op de bank hangen met lief .. Filmpie Klaar
Hahaha lekker he? Doen waar je zin in hebquote:Op zondag 14 december 2008 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mag nog gewoon langskomen op het luxe kerstdiner bij mijn schoonouders, nou laat ik dat altijd al verschrikkelijk hebben gevonden (dresscode: Gala/chique meestal), dus ik denk dat ik pas!
zwarte schapen zijn gaaf hoor........quote:Op zondag 14 december 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
Ben het zwarte schaap. Niet getrouwd en geen kids.. Mooi kut Nou ja ik zit er niet mee maar de kerstdagen zijn een ramp. Ik wil en moet niks maar ben ineens zielig en word uitgenodigd om te eten en weet ik veel..
Wil helemaal niet !!! Als het meezit gewoon op de bank hangen met lief .. Filmpie Klaar
quote:Op zondag 14 december 2008 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn nieuws is dat ik weer eens geconfronteerd werd met de uitspraak "De kater komt later", Ik ben geen drank meer gewend, twee flessen rode wijn, twee Irish Coffee en drie biertjes waren al genoeg om tegen verdere aanbiedingente laten zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |