Rieb heeft de avond van zn leven, die domme k*khoer van een Kelly heeft geen geld gewonnen en Marco al helemaal niets. Beter kan niet. Hij zit lekker tegen Yas aan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Toch jammer dat Yasmin er niet bij zat, dan had Ribas echt nog erger zitten balen.
Tering .........quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
en ja hoor.... Marco heeft een slapie in de vorm van Anthea.....
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Rieb heeft de avond van zn leven, die domme k*khoer van een Kelly heeft geen geld gewonnen en Marco al helemaal niets. Beter kan niet. Hij zit lekker tegen Yas aan.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:31 schreef akveor het volgende:
Kelly gaat lekker met de auto... ik begrijp dan ook niet waar ze zo loopt te mekkeren. Ze had de laatste dagen meer moeten genieten van de villa.
Marco en Anthea hebben zinderende sex gehad, waarschijnlijk omdat ze de enige vrouw met geld in de villa was die hem nog wel wilde neuken....quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:32 schreef noekje het volgende:
Ja! Door dit heb ik gewoon de laatste minuten gemist.![]()
Vertel!
Ben ik al een ex? Want dan ga ik nú een note verzamelen als user.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jezus wat een slechte TT totaal niet volgens de standaard en dat van een (ex-mod)![]()
Maar net op het nippetjequote:Op vrijdag 28 november 2008 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was wel historisch: Het eerste volle bak topic bij een uitzending
o dat had ik noooooooooooit gedacht.........quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:34 schreef Copycat het volgende:
Kelly en Marco schijnen elkaar trouwens niet meer te willen zien.
Dat Marco hoopte dat Kelly zich met die auto tegen een boom kapot zou rijden?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:33 schreef Copycat het volgende:
Wat was er nu met verkapte dreigementen? Heb ik even gemist.
grijp hem Noekquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben ik al een ex? Want dan ga ik nú een note verzamelen als user.
dat jan de boevrie was al lang vervangen en over geschilderd .. Wat een ruk zooi is datquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marco en Anthea hebben zinderende sex gehad, waarschijnlijk omdat ze de enige vrouw met geld in de villa was die hem nog wel wilde neuken....
Marco weg, Kelly met de auto weg, 6 dames met centen in de pocket weg, villa leeg, Jan des Bouvrie in de villa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |