Ik zei toch dat die vogel ook een klootzak is?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
Wat nou, 2 gebroken hartjes. De vrijgeelle dames gaan er met de buit vandoot.
Cc......
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:19 schreef Gert het volgende:
Jezus zeg, zó enorm janken vanwege 17000 euro. Dan moet je wel héél erg hunkeren naar nieuwe crack.
Gelukkig ligt er een mooie schnabbeltoekomst voor hem in het verschiet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:18 schreef MooieLuL het volgende:
hahaha sta je dan met je player harses darko. wat een sukkel.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, je krijgt toch een band met je klanten hè?
Tjeempie. Ik was al een klootzak, je date is een klootzak, de vogel is een klootzak...quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zei toch dat die vogel ook een klootzak is?
Tjeempie? Jij bent bij deze een wijf, concludeer ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:21 schreef dieenebart het volgende:
Tjeempie. Ik was al een klootzak, je date is een klootzak, de vogel is een klootzak...
kally kan lekker tegen heur verlies.
Ja precies, Kelly neemt heel wat mee en die sukkel van een Marco helemaal niksquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:22 schreef Marrije het volgende:
Kelly heeft tenminste nog wat bijelkaar geshopt, Marco niet.
ik heb geleerd van dit programma dat hij niemand meer krijgt...zijn creditcard is leeg.quote:
Die meiden zijn nu out of his league... die willen niet met zo'n armoedzaaier.quote:
hé hé.......... zie je het nou ook skattie .......quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die sukkel zegt nou toch wel erg rare dingen
Nouhou...quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Die meiden zijn nu out of his league... die willen niet met zo'n armoedzaaier.
Kelly rijdt in dr eigen auto vol met troep de poort uitquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja precies, Kelly neemt heel wat mee en die sukkel van een Marco helemaal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |