Een betrokken modquote:
Ja, de grote verliezer is de producent. Wat een afgang, ongeacht de uitslagquote:
Met de dames die het geld hebben gewonnen, 6 x 'wat ga je ermee doehoen'?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:11 schreef Copycat het volgende:
Nog een kwartier zo?
Waarmee gaan ze dat vullen?
Doet me denken aan de SL van DGK, ook altijd zo spannend. Wel spannender dan deze meest geweldige RLS ever.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Delly gaat naar huis met nix!
De kijker heeft gewonnen!!!![]()
![]()
Dat was toch een andere rls?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Delly gaat naar huis met nix!
De kijker heeft gewonnen!!!![]()
![]()
Met nog zeker 5 minuten zinderende spanning over de inhoud van het doosje van Kellyquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:11 schreef Copycat het volgende:
Nog een kwartier zo?
Waarmee gaan ze dat vullen?
Ja! Ik nog blij dat we zo lekker eensgezind waren, maar je herkent mijn sarcasme niet eens.quote:
Mij wel, ik gun het Marco meer dan die part time spelers.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mij ook niet ......
ik ben effe pissen.............
Sorryquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Ik nog blij dat we zo lekker eensgezind waren, maar je herkent mijn sarcasme niet eens. [ afbeelding ]
Oh ja. een terugblik op de beste RLS ooit, overal.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:13 schreef Marrije het volgende:
Oh, en we krijgen natuurlijk nog een memorie lane
Daar moet Flens toch aan gewend zijn. Manipulerend kutwijf. Brengt iedere RLS om zeep.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, de grote verliezer is de producent. Wat een afgang, ongeacht de uitslag.
Nee trutquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, dus de kijker is voor Darco?
Sssstquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:13 schreef Svnn het volgende:
ben ik nou gek.. je zag net het kistje met kelly dr foto dat het hartje gebroken is..
dus wat doet iedereen nou nog spannend of ze het gebroken heeft?
Ik wel Eerlijk zullen we alles delen (incl. Marco de hoerrrrrrrr)quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mij wel, ik gun het Marco meer dan die part time spelers.
Nou idd.... rentenieren met die ¤ 12.000,= nettoquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met de dames die het geld hebben gewonnen, 6 x 'wat ga je ermee doehoen'?
ze moeten dat geld onder ons verdelen........quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mij wel, ik gun het Marco meer dan die part time spelers.
Ik zei toch dat die vogel ook een klootzak is?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
Wat nou, 2 gebroken hartjes. De vrijgeelle dames gaan er met de buit vandoot.
Cc......
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:19 schreef Gert het volgende:
Jezus zeg, zó enorm janken vanwege 17000 euro. Dan moet je wel héél erg hunkeren naar nieuwe crack.
Gelukkig ligt er een mooie schnabbeltoekomst voor hem in het verschiet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:18 schreef MooieLuL het volgende:
hahaha sta je dan met je player harses darko. wat een sukkel.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, je krijgt toch een band met je klanten hè?
Tjeempie. Ik was al een klootzak, je date is een klootzak, de vogel is een klootzak...quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zei toch dat die vogel ook een klootzak is?
Tjeempie? Jij bent bij deze een wijf, concludeer ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:21 schreef dieenebart het volgende:
Tjeempie. Ik was al een klootzak, je date is een klootzak, de vogel is een klootzak...
kally kan lekker tegen heur verlies.
Ja precies, Kelly neemt heel wat mee en die sukkel van een Marco helemaal niksquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:22 schreef Marrije het volgende:
Kelly heeft tenminste nog wat bijelkaar geshopt, Marco niet.
ik heb geleerd van dit programma dat hij niemand meer krijgt...zijn creditcard is leeg.quote:
Die meiden zijn nu out of his league... die willen niet met zo'n armoedzaaier.quote:
hé hé.......... zie je het nou ook skattie .......quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die sukkel zegt nou toch wel erg rare dingen
Nouhou...quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Die meiden zijn nu out of his league... die willen niet met zo'n armoedzaaier.
Kelly rijdt in dr eigen auto vol met troep de poort uitquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja precies, Kelly neemt heel wat mee en die sukkel van een Marco helemaal niks
Nee joh, hij houdt ácht van haar.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:27 schreef Marrije het volgende:
Dit is Marco zn manier om toch nog iets van die 17 duizend euro van Anthea mee te pikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |