En vervolgens gooide ze zich in de aanbieding bij Marco voor de laatste nachtquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Kelly heeft heerlijk wraak genomen op Marco. Zo zie ik het.
Geweldig gedaan
Tja, dat heb ik dus nog niet gezien, maar dat is dan weer knap dom ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
En vervolgens gooide ze zich in de aanbieding bij Marco voor de laatste nacht![]()
echte klasse dus
Vraag me af of dat de laaste nacht was btw .. zowel is Marco ook een domme lul .. maar dat was ie alquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
En vervolgens gooide ze zich in de aanbieding bij Marco voor de laatste nacht![]()
echte klasse dus
ik dacht dat het de laatste nacht was, maar hoe dan ook tis en blijft een triest meisje, maar ja ze zal wel een voorbeeld worden voor andere Diva's die zich 3 maanden laten uitwonen en zich dan winnaar voelen omdat ze een lullig 2 hands autootje hebben gekocht.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag me af of dat de laaste nacht was btw .. zowel is Marco ook een domme lul .. maar dat was ie al
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:15 schreef Misstique het volgende:
Marco ook.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:21 schreef Misstique het volgende:
Die plekken op haar armen vielen mij ook meteen op ja..
Misschien is hij hier wel de hoer. Zij heeft de centen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:55 schreef spapaars het volgende:
Anthea is dus een hoer.
[ afbeelding ]
En Marco is weer hardhandig geweest tijdens de neukpartij.
[ afbeelding ]
Open een topic dat Marco een hoer is.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:26 schreef La_Guiri het volgende:
Grappig hoe Kelly een hoer is en onbetrouwbaar... En Marco dan? De onschuld zelve? Lekker dubbel.
Aan de gretigheid waarmee hij de hamer gehandeerd heeft is dat iig niet af te lezen.....quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:14 schreef zoalshetis het volgende:
anthea wil gewoon hard geneukt worden, niks mis mee.
kelly is en blijft een ordinaire snackbarsnol, komt nooit iets van terecht. ik weet zeker dat marco haar nog geld gegund had ook. domme, domme doos.
Die ton is er wel uitgegaan, die is verdeeld tussen de 6 vrijgezellen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:25 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar hoogstwaarschijnlijk waren de beslissingen van Kelly en Marco gewoon al dagen van te voren bepaald door de redactie. Die ton kon er gewoon niet uit gaan, want dat zo oneerlijk zijn voor de andere spelers.
Dat is ook zoiets aparts inderdaad, want er deden 12 dames mee.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die ton is er wel uitgegaan, die is verdeeld tussen de 6 vrijgezellen.
Nou ik vond het reuze meevallen. Hij baalde stevig, maar ik vind dat hij niet uit z'n plaat is gegaan ofzo. Iedereen zou balen. Al met al, heeft hij het toch niet slecht gedaan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die ton is er wel uitgegaan, die is verdeeld tussen de 6 vrijgezellen.
Jij denkt echt dat alles gescript is he.
Dan zijn het wel verdomd goede toneelspelers hoor![]()
Darco is de grote verliezer, hij heeft niet alleen helemaal niks gewonnen. Hij heeft zich bovendien vreselijk te kijk gezet op tv.
Dan heb je waarschijnlijk niet goed gekeken. Als hij thuis was geweest had hij zijn kamer verbouwd, zei hij zelf...quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou ik vond het reuze meevallen. Hij baalde stevig, maar ik vind dat hij niet uit z'n plaat is gegaan ofzo. Iedereen zou balen. Al met al, heeft hij het toch niet slecht gedaan.
Ik wed dat hij, ondanks de andere berichten her en der, veel vrouwen tot zijn beschikkking zal hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |