Nog een half uurtje, dan is deze kwelling voorgoed voorbij. En rest ons het zwarte gat.quote:
Ik verveel me echt dood.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog een half uurtje, dan is deze kwelling voorgoed voorbij. En rest ons het zwarte gat.
haha, it shows!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé! Dit is een televisietechnisch hoogstandje! Van alle RLS overal ter wereld is dit de beste!
Toevallig!
Om van de "presentatrice" nog maar niet te spreken.quote:
Ga lekker ballen in de tuin of zo.quote:
ik mot nog boodschappen doen, hoor het wel in de supermarkt wie er wintquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe slecht de rest is.![]()
Hoezo dan? Zij weet toch niet weet Darco gedaan heeft?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:03 schreef akveor het volgende:
Kelly mag als laatste... dat heeft ze dan maar weer wel mooi voor elkaar.
Gert en ik zouden er wel wat beters van makenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga lekker ballen in de tuin of zo.
Het sneuheidsgehalte is nog wel aardig. Wat een ongelooflijk stakkerige schijtshow, waar we met z'n allen naar zitten te kijken. DE FINALE WHOOOEEE
LOLquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:03 schreef Copycat het volgende:
De vogel heeft gesproken. Marco wint het geld.
Ja, regelen jullie eens iets. Ik kijk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gert en ik zouden er wel wat beters van maken
Geen verrassing, maar LOL al gun ik het die LUL niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:03 schreef Copycat het volgende:
De vogel heeft gesproken. Marco wint het geld.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:06 schreef Gert het volgende:
"Denk aan je moeder"
Dreigt ze te snel klaar te komen of zo?
Wankelquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:07 schreef Gert het volgende:
Wel mooi, al die fakkels. Er ontstaat meteen een gewijde sfeer.
JE MOEDER, JE MOEDER.quote:
Ze zag er echt raar uit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:07 schreef Copycat het volgende:
Het is volgens mij een Stepford versie van Lisa.
Een betrokken modquote:
Ja, de grote verliezer is de producent. Wat een afgang, ongeacht de uitslagquote:
Met de dames die het geld hebben gewonnen, 6 x 'wat ga je ermee doehoen'?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:11 schreef Copycat het volgende:
Nog een kwartier zo?
Waarmee gaan ze dat vullen?
Doet me denken aan de SL van DGK, ook altijd zo spannend. Wel spannender dan deze meest geweldige RLS ever.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Delly gaat naar huis met nix!
De kijker heeft gewonnen!!!![]()
![]()
Dat was toch een andere rls?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Delly gaat naar huis met nix!
De kijker heeft gewonnen!!!![]()
![]()
Met nog zeker 5 minuten zinderende spanning over de inhoud van het doosje van Kellyquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:11 schreef Copycat het volgende:
Nog een kwartier zo?
Waarmee gaan ze dat vullen?
Ja! Ik nog blij dat we zo lekker eensgezind waren, maar je herkent mijn sarcasme niet eens.quote:
Mij wel, ik gun het Marco meer dan die part time spelers.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mij ook niet ......
ik ben effe pissen.............
Sorryquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Ik nog blij dat we zo lekker eensgezind waren, maar je herkent mijn sarcasme niet eens. [ afbeelding ]
Oh ja. een terugblik op de beste RLS ooit, overal.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:13 schreef Marrije het volgende:
Oh, en we krijgen natuurlijk nog een memorie lane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |