Kweenie, echt mensen kapot willen maken en vooral op uiterlijkheden, dat met meerdere mensen vind ik nasty.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom, het is gewoon een dom wijf en krijgt dat nu op haar bord. Nimweegsche hoer is het.
Ze is idd nog niet opgevallen....quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:39 schreef noekje het volgende:
Hé die geschifte Lisa is er ook. Die houdt zich wel koest hè?
waarom niet?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:39 schreef Leandra het volgende:
Marco en Kelly mogen 24 uur niet met elkaar spreken
Geen idee, zodat ze geen afspraken meer kunnen maken, en de overige dames beter kunnen steuken?quote:
Ja maar bij knight rider weet je al wie er wint en hier niet dus dit is spannenderquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:40 schreef willem-jozef het volgende:
ik zat te wachten tot de knight rider afgelopen was..
kijk nu 1 minuut+, best heel triest dat jullie dit gevolgd hebben
duidelijk in de war met Maria..quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Schietgebedje van Dionne: O Heer, o Heer, God zegene uw naam..![]()
Ah joh, het is een spelletje. Kally heeft echt wel geweten wat er ging komen, het hokje is gewillig hoor.(zou Anita weer aanwezig zijn, daar heb je wat aanquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:40 schreef noekje het volgende:
Kweenie, echt mensen kapot willen maken en vooral op uiterlijkheden, dat met meerdere mensen vind ik nasty.
Knightrider? Daar komt Fiona toch niet in voor???quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:40 schreef willem-jozef het volgende:
Dus jij hebt het nooit gevolgd?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:40 schreef willem-jozef het volgende:
je hebt gelijk. ik laat m'n broek weer zakken en nestel me op de bank.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar bij knight rider weet je al wie er wint en hier niet dus dit is spannender
o!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, zodat ze geen afspraken meer kunnen maken, en de overige dames beter kunnen steuken?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus jij hebt het nooit gevolgd?
Hoe kon je dan voorzitter zijn van een fanclub van een pooierboy?
Dat snapt zij toch niet!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah joh, het is een spelletje. Kally heeft echt wel geweten wat er ging komen, het hokje is gewillig hoor.
Als je niet tegen dit soort shit kunt moet je niet in dat hok gaan zitten.
Dat is om de andere dames de gelegenheid te geven ze tegen elkaar uit te spelen uiteraard.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:48 schreef akveor het volgende:
Jee wat een domme regel... 24 uur niet met ekaar spreken.... is dat om te testen hoeveel ze elkaar wel niet zullen missen?
een soort van ''achterlangs'' ........quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is om de andere dames de gelegenheid te geven ze tegen elkaar uit te spelen uiteraard.
Jaaaaaaa, Darco gaat er nog een neuken en wisselt alsnog Kally in.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:48 schreef akveor het volgende:
Jee wat een domme regel... 24 uur niet met ekaar spreken.... is dat om te testen hoeveel ze elkaar wel niet zullen missen?
Maar ze is wel lekker bruin geworden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:52 schreef dieenebart het volgende:
Daar ligt ze dan, alleen. Het meisje met het jongetjeslichaam. Huilend, huilend, helemaal alleen.
Met die trieste knuffel ook![]()
Time to grow up...
Hé! Dit is een televisietechnisch hoogstandje! Van alle RLS overal ter wereld is dit de beste!quote:
Nog een half uurtje, dan is deze kwelling voorgoed voorbij. En rest ons het zwarte gat.quote:
Ik verveel me echt dood.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog een half uurtje, dan is deze kwelling voorgoed voorbij. En rest ons het zwarte gat.
haha, it shows!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé! Dit is een televisietechnisch hoogstandje! Van alle RLS overal ter wereld is dit de beste!
Toevallig!
Om van de "presentatrice" nog maar niet te spreken.quote:
Ga lekker ballen in de tuin of zo.quote:
ik mot nog boodschappen doen, hoor het wel in de supermarkt wie er wintquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe slecht de rest is.![]()
Hoezo dan? Zij weet toch niet weet Darco gedaan heeft?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:03 schreef akveor het volgende:
Kelly mag als laatste... dat heeft ze dan maar weer wel mooi voor elkaar.
Gert en ik zouden er wel wat beters van makenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga lekker ballen in de tuin of zo.
Het sneuheidsgehalte is nog wel aardig. Wat een ongelooflijk stakkerige schijtshow, waar we met z'n allen naar zitten te kijken. DE FINALE WHOOOEEE
LOLquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:03 schreef Copycat het volgende:
De vogel heeft gesproken. Marco wint het geld.
Ja, regelen jullie eens iets. Ik kijk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gert en ik zouden er wel wat beters van maken
Geen verrassing, maar LOL al gun ik het die LUL niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:03 schreef Copycat het volgende:
De vogel heeft gesproken. Marco wint het geld.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:06 schreef Gert het volgende:
"Denk aan je moeder"
Dreigt ze te snel klaar te komen of zo?
Wankelquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:07 schreef Gert het volgende:
Wel mooi, al die fakkels. Er ontstaat meteen een gewijde sfeer.
JE MOEDER, JE MOEDER.quote:
Ze zag er echt raar uit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:07 schreef Copycat het volgende:
Het is volgens mij een Stepford versie van Lisa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |